Aşı olacak mısınız?
 Sonuçları gör
Bu konudaki kullanıcılar: 11 misafir, 1 mobil kullanıcı
193
Cevap
0
Tıklama
15
Öne Çıkarma
Aşı olacak mısınız?

C CSB yazmayan adam Konu Sahibi
5 gün (4480 mesaj)
Ben olmayacağım mesela. Açıldıysa kb. Ya bi de şöyle bi şey var, yaşlılarda öldürücü onlara yapsınlar, sakat kalsalar da bizim kadar sorun değil. Ben genç yaşımda sakat kalmak istemiyorum ama yaşlı biri bi nebze daha sakat kalabilir, olmayı göze alıyorsa. Biz gençlerin ölüm oranı %5 bile olsa kabul edilebilir. %5 risk için ben niye aşı oluyorum arkadaş?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 11 Ocak 2021; 22:1:16 >

Cahiller iyi okusun:
Çiçek hastalığı yıllar boyunca 300-400 milyon insanı öldürdü ve sadece aşı ile durdurulabildi. En son Somalide görüldü 1970lerde o da aşıy...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Tugrul_512bit - 5 gün +75
aşıyı vatandaşlık görevi sayanlar var ALLAH'ım sen bizi bu insanlardan koru yalvarırım.
Yoruma Git
Yorumun Devamı Alqu - 5 gün +65
Pfizen asisi gelsin hemen olurum cin in ne oldugu belli olmayan asisini olmam
Yoruma Git
Anomir - 5 gün +61

R RevengeRain
5 gün (242 mesaj)
Benim yaş grubumda öldürücülük oranı on binde 2.

Olmayacağım, 60+ olsam olurdum ama.




M MRTFR
5 gün (3503 mesaj)
Olacağım.




S Sadece Ölüler Görür
5 gün (108 mesaj)
Sıra bize geldi de olup olmayacağımızı mı düşünüyoruz

Bunlar bize aşı yapana kadar salgın biter zaten 2-3 seneye.




X x2yk
5 gün (2585 mesaj)
Bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı, nasıl askere gidiyorsa sakın bedelli şu bu klıfılarına kimse girmesin gideni gitmeyeni o kendini bağlar ama ben bu ülkenin vatandaşı isem giderim ve çok şükür gittim yaptım geldim, aileme o gururu yaşattım istedikleri bu idi ve bende görevimi yerine getirdim ki yer yer askerlik insana sabırlı olmayı katlanmayı insanlarla nasıl bir arada yaşanır şartlar ne olur nasıl mücadele edilir onu öğrendim gittiğim zaman bir sorun çıkarmak istesem hayır olmaz kabul etmiyorum dese idim askerliğim bitmezdi benim ama orada her gün kaldıkça gerçek hayatta da otobüste sıra beklerken yol verirken saygı gösterirken edep adap davranışları sergilerken yaptıklarımızı orada da yapıyor olduğumu gördüm, çeşit çeşit insan vardı, yalan söyleyen para isteyip acındırıp vermeyen yalanları ertesi ortaya çıkan ceza alan çıkarcı olan birinin birini kullandığını görülen gruplaşma yapan falan filan derken hapçısı karısından boşanıp psikolojisi bozuk olup normal durumlar sergileyemeyen ve keza bir sürü iyi doğru dürüst ve vatan borcunu ödemeye gelen insan gördüm ve hepsi bir anı olarak kaldı, gitmek ne kadar zor geldi ise de gidip dönmekte o kadar güzel geldi gitmeden önce anlatırdı gidenler dediklerinin benzerlerini yaşadım, ki askerlikte mantık aramayacaksın derler bunun ne demek olduğunu da öğrendim orada, o yüzden şuraya geleceğim eğer bu illet benim yakınlarımı dostlarımı akrabalarımı öldürme ihtimali varsa ve ben aşı olmayarak insanlığa zarar verme ihtimalim var ise benim vatandaşlık görevim olan, Kılıçdaroğlu 'nunda olacağım dediği gibi ya da İmamoğlu 'nunda olacağım dediği gibi muhalefet veya iktidar ayrımının olmadığı bu kötü dönemde bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak aşımı olacağım ve olacağım olarak yukarıda işaretledim, ha olmayan o kesim yüzde 42 'lerde şuan onlara da diyecek sözüm olamaz, Allah büyüktür derim Allah 'ı bilirim veballeri boynuna olur her koyun kendi bacağından asılır misalidir içleri rahat olacaksa devam etsinler olmamakla. Her şeyden önce Allah 'a karşı insan olabilmemiz meselesidir, olan olur olamayan olmaz böyle bir ayrımda yer yüzünde var olmuş, bana göre Dünya da her şey iki şeyden oluşur var ya da yok iyi ya da kötü doğru ya da yanlış olmak ya da olmamak üçüncü bir alternatif yoktur o yüzden Rabbim bizi yaşatarak bu kavramları anlamamızı sağlıyor, anlayamayanlar içinde yapacak bir şey yok sonuçlarını 7,5 milyar insanlık olarak yaşarız.

Şunu da ekleyeyim; insanlık olarak ırk din dil ya da insan olarak ayrım yapmadan hepimizin bir su dolu bir depo gibi düşünürsek ve o depo da milim mikron seviyede bir delinme varsa yani o delik bir aşı olmayan insan ise misalen o gün gelir o depoda bir gram suyun kalmamasına vesile olur yani insanlığın sonu sadece bir insanın yapacağı hataya bakar, ha bu sayı ne kadar çok olursa depo o kadar çabuk boşalır. Hepimiz insansak bu mesajda yazılanların ne kadar her şeyi yeteri kadar açıkladığını görmemize anlamamıza yetiyordur. Çünkü insanlık bunu tanımlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2yk -- 12 Ocak 2021; 1:33:18 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Alqu
5 gün (515 mesaj)
aşıyı vatandaşlık görevi sayanlar var ALLAH'ım sen bizi bu insanlardan koru yalvarırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Tugrul_512bit
5 gün (6927 mesaj)
Aşıyı kendimiz için değil herkes için oluyoruz. Aşı yapılan kişinin bulaştırma olasılığı çok azalıyor. Kendinizi düşünmüyorsanız komşunuzu düşünün.

Zaten zorunlu değil mi aşı? Niye bu konu var?

Vatandaşlık görevi değil tabiki. İnsanlık görevi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Ocak 2021; 1:42:21 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ ilhan_28
5 gün (1434 mesaj)
Aşıyı yaptıran korunuyorsa yaptırmayanın bulaştırıcılığının nasıl bir önemi olabilir?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Tugrul_512bit

T Tugrul_512bit
5 gün (6927 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ilhan_28

Aşıyı yaptıran korunuyorsa yaptırmayanın bulaştırıcılığının nasıl bir önemi olabilir?
Sorun da burada işte. Aşıyı yaptırmayanlar yüzünden salgın bitmiyor, aşıyı yaptıranlar da yaptırmaya devam etmek zorunda kalıyor.
Herkes adam gibi aşı olup maske taksa bu virüsün kökü kazınır ama işte birileri insanları önemsemeyip salgın bitmesin diye elinden geleni yapıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Ocak 2021; 1:47:18 >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

İ ilhan_28
5 gün (1434 mesaj)
Daha önceki salgınlar aşı ile mi bitti? Mesela ebola mesela sars mesela domuz gribi, yooo onların tek farkı şimdiki gibi korku iklimi oluşturamamalarıydı. Bu da gelip geçecek ve tarih ekran şaklabanlarını affetmeyecek.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Tugrul_512bit

T Tugrul_512bit
5 gün (6927 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ilhan_28

Daha önceki salgınlar aşı ile mi bitti? Mesela ebola mesela sars mesela domuz gribi, yooo onların tek farkı şimdiki gibi korku iklimi oluşturamamalarıydı. Bu da gelip geçecek ve tarih ekran şaklabanlarını affetmeyecek.
Çiçek hastalığından kaç milyon insan öldü? Nasıl bitti? Araştırdın mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Ocak 2021; 1:54:18 >


T Tugrul_512bit
5 gün (6927 mesaj)
Cahiller iyi okusun:
Çiçek hastalığı yıllar boyunca 300-400 milyon insanı öldürdü ve sadece aşı ile durdurulabildi. En son Somalide görüldü 1970lerde o da aşıyı en son yapanlar oldukları için.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Ocak 2021; 2:4:59 >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

X x2yk
5 gün (2585 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tugrul_512bit

Sorun da burada işte. Aşıyı yaptırmayanlar yüzünden salgın bitmiyor, aşıyı yaptıranlar da yaptırmaya devam etmek zorunda kalıyor.
Herkes adam gibi aşı olup maske taksa bu virüsün kökü kazınır ama işte birileri insanları önemsemeyip salgın bitmesin diye elinden geleni yapıyor.

Alıntıları Göster
Aynen aşıyı yaptırmayanlar yüzünden nasıl salgın bitmiyor dediğiniz gibi bende ekleme yapayım, sokağa çıkmayanlar olduğu gibi sokağa çıkma yasağını delen içkili arabaları ile gezenler ehliyetleri ellerinden alıp yasağı delenler ve bunun gibi bir sürü sorumsuzlar ortada olduğu için ve bunlardan bazıları virüsü taşıdığı ama kendisinin bile farkında olmadığı için başkalarına da yayıp başkalalarının bağılıklığı zayıf olduğu için aramızda bu hastalığı kötü atlatanlar ve hatta ölenlerin arttığı görülüyor. Aşı yaptırmayanlarla sokağa çıkma yasağını delenler veya gizli kaçak kumarhane kahve eğlenceye kalkanları benzer olarak görüyorum.

Zaten herkes kurallara uysa bu pislik illet nasıl hayatta kalabilecek, sonuçta onunda hava içerisinde bir kalma ömrü var ama işte onun son bulması için bu millet üstüne düşeni yapmıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2yk -- 12 Ocak 2021; 2:3:36 >


A Anomir
5 gün (440 mesaj)
Pfizen asisi gelsin hemen olurum cin in ne oldugu belli olmayan asisini olmam




_____________________________

Eski kullanıcı adı: NumenorluDemirci

Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Tugayy
5 gün (1724 mesaj)
Vay arkadaş aşı gelmişte herkese yapılmaya başlanmışta sanki konuşulan mevzulara bakın daha gelen çin aşısının koruyuculuğu net bir şekilde açıklanmamışken nedir bu tantana





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Alqu
5 gün (515 mesaj)
insanlara %98 oranında koruyan aşı verdin de olmadılar mı ? Aşı yapılanlara ne hikmetse tekrar bulaşıyor zibilyon tane vaka çıktı aşıp olup bulaşan. Güvenli aşıyı çıkarsınlar o zaman bakalım kim oluyor kim olmuyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Tugrul_512bit

T Tugrul_512bit
5 gün (6927 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Alqu

insanlara %98 oranında koruyan aşı verdin de olmadılar mı ? Aşı yapılanlara ne hikmetse tekrar bulaşıyor zibilyon tane vaka çıktı aşıp olup bulaşan. Güvenli aşıyı çıkarsınlar o zaman bakalım kim oluyor kim olmuyor.
İnsanlar sokağa çıkmaya devam edip partilere aktıkça, 80% oranında koruyana bile razı olacağız.

Çiçek aşısı 95% koruma sağlıyordu ama çok geç başlandı ve anca 300m 400m insandan sonra ölümler durdu. 90% korona aşısı çıksa yine çok insan kurtulur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Ocak 2021; 2:17:40 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alqu
4 gün (515 mesaj)
kimsede o hassasiyet yok buna katılıyorum yöneteninden yolda yürüyenine kadar buraya örnekler atarım sonra siyaset yapıyorsun derler. insanlar dikkat etmiyor buna katılıyorum ama aşı olayına katılmıyorum güvenilebilir aşı çıksa insanların %80 i yaptırır kimse bu hayatından memnun değildir durum memnun olunamayacak kadar kötü.




Bu mesajda bahsedilenler: @Tugrul_512bit

T Tugrul_512bit
4 gün (6927 mesaj)
Ona bakarsan çok insan sigara da içiyor ve kanser oluyor. Aşının yanetkileri daha az ve yüksek olasılıkla başkalarının hayatını kurtarmış oluyorsun.

Keşke en iyi aşıyı alabilsek. Ekonomi kötü.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Ocak 2021; 2:29:43 >