Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
60
Cevap
0
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Asgari ucret 1800 liraya mi düştü?

G gold5555 Konu Sahibi
geçen yıl (1844 mesaj)
Oyle duyumlar aldim bu doğru mu?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
Bende öyle duydum 150 180 tl kesinti vergi olucakmış umarım doğrudur.
Yoruma Git
Guest-10D285547 - geçen yıl +46
Asgari yani alınabilecek en düşük ücretin dahi vergi diliminden dolayı kesintiye uğraması
Yoruma Git
Yorumun Devamı iamburak - geçen yıl +26
Yılın sonuna kadar olan bi şey klasik. Yılbaşında tekrar 2000 olacak. Vergi dilimi artıyor.
Yoruma Git
cream cheese - geçen yıl +18

G Guest-10D285547
geçen yıl (583 mesaj)
Bende öyle duydum 150 180 tl kesinti vergi olucakmış umarım doğrudur.




A aydınayhan
geçen yıl (1776 mesaj)
provakatörlükten içeri alırlar




G Guest-E41A5AE05
geçen yıl (693 mesaj)
daha da düşsün. müstehak.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T Tensegrity
geçen yıl (437 mesaj)
Kaynak var mı kaynakkk





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F funmanias
geçen yıl (246 mesaj)
Arkadaşlarımdan lüx yaşam vergisi kesilmiş havaalnında çalıltıkları için maaşları düşmüş bu ay. Net bilgi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cream cheese
geçen yıl (141 mesaj)
Yılın sonuna kadar olan bi şey klasik. Yılbaşında tekrar 2000 olacak. Vergi dilimi artıyor.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bediboy
geçen yıl (2753 mesaj)
asgari ücret zaten 1830 lira onun üzerine asgari geçim indirimi ödemesi eklenince 2020 oluyor, siyasilerde halkı uyutuyor asgari ücret 2020 lira diye. agi dahil o rakama.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Manojok
geçen yıl (12 mesaj)
Kaynak maymak bilmiyorum da ablam asgari ücretle çalışıyor. Bu ay 1700-1800 gibi bir para vermişler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E EfsaneManx
geçen yıl (6 mesaj)
Umarım doğrudur.Diyenler bu kin,nefret niye.Aynı partiden değilsiniz diye bir insanın kötü duruma düşmesini istemek vicdansızlıktır.




J JazHoyt
geçen yıl (1879 mesaj)
duyum değil gelir vergisi gerçeği

brütü yaz ne kadar düşeceğini gör
https://www.verginet.net/dtt/maashesaplama




G Guest-74F84D677
geçen yıl (506 mesaj)
lüx yaşam vergisi mi




Bu mesajda bahsedilenler: @funmanias

G Guest-74F84D677
geçen yıl (506 mesaj)
Bence düşmediyse düşmeli bu halk iş beğenmez lüks düşkünü bir halk vergi olarak devlete veririz en azından yol köprü falan yapılır işe yarar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

1 11 52 7
geçen yıl (92 mesaj)
Eee biliyorsun enflasyon eksilerde ilerliyor boyle giderse asgari ucretliler milletvekilllerinden fazla maas alacak bu duruma cozum getirilmesi gerekir.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K kukaraça
geçen yıl (463 mesaj)
Benim senelerdir son uc dort ay dusuyordu neden yeni birseymis gibi algi olusturuldu internette acaba . Atiyorum bu yilin 5. Ayinda ise basladiysan vergi dilimine girmediysen dusmez. Sene bazinda calismissan dusuyordu zaten.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Naruto45
geçen yıl (731 mesaj)
Bati bizi kiskaniyo
https://www.youtube.com/watch?v=mEuqypXGFFg&feature=youtu.be





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


H hetşat
geçen yıl (265 mesaj)
Eskiden gelir vergisi dilimleri yüzünden asgari ücretin altına düşebiliyordu ama son 2 senedir çıkan kanun ile asgari ücretin altına düşen kesintiler için ilave agi veriliyor. Maaşınız asgari ücretin üstündede olsa en fazla asgari ücrete kadar düşebilir. Yani 2020,90 alıyorsanız yıl sonuna kadar 2020,90 alacaksınız, mesela 2.200 alıyorsanız yıl sonuna doğru maaşınız 2020,90'a kadar düşer.


"(7103 Sayılı Kanunun 6 ncı maddesiyle eklenen fıkra; Yürürlük: 27.03.2018)Net ücretleri, bu Kanunun 103 üncü maddesinde yazılı tarife nedeniyle bu maddedeki esaslara göre sadece kendisi için asgarî geçim indirimi hesaplanan asgarî ücretlilere, içinde bulunulan yılın Ocak ayına ilişkin ödenen net ücretin (ilgili yılda geçerli asgarî ücretin dönemsel olarak farklı tutarlarda belirlenmiş olması halinde, yeni asgarî ücretin geçerli olduğu aylar için artışın uygulandığı ilk aydaki ücret üzerinden Kanunun 103 üncü maddesinde yer alan tarifenin ilk dilimindeki oran baz alınarak hesaplanan net ücretin) altında kalanlara, bu tutar ile bu tutarın altında kalındığı aylara ilişkin olarak aylık hesaplanan net ücreti arasındaki fark tutar, ücretlinin asgarî geçim indirimine ayrıca ilave edilir. Bu fıkrada geçen net ücret, yasal kesintiler sonrası ücret tutarına asgarî geçim indiriminin ilavesi sonucu oluşan ücreti ifade eder."
https://www.gib.gov.tr/node/85362





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hetşat -- 9 Ekim 2019; 16:45:24 >


İ iamburak
geçen yıl (5623 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cream cheese

Yılın sonuna kadar olan bi şey klasik. Yılbaşında tekrar 2000 olacak. Vergi dilimi artıyor.
Asgari yani alınabilecek en düşük ücretin dahi vergi diliminden dolayı kesintiye uğraması DONUMUZU DA ALIN


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B balci1987
geçen yıl (1149 mesaj)
%20 lik vergi dilimine girmiştir doğrudur





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


V Vincent54
geçen yıl (540 mesaj)
yılın son 2-3 ayı her zaman olan gelir vergisi kaynaklı bi durum. dert etmeyin .