Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
ARKADAŞLAR CİDDİ SORUYORUM KAFANIZMI İYİ

T trolldeğilgerçekçiyim Konu Sahibi
5 ay (0 mesaj)
OLUM CİDDİ CİDDİ 2019DAN İYİ GELİR DİYENLER VAR ZUAHHAHAA 2020 GİBİ GELSE BİLE İYİ KANDIRMAYIN ARTIK İNSANLARI



Abi ciddiysen içeceğim

&
Yoruma Git
Yorumun Devamı Agopunkazı - 5 ay +8

A Agopunkazı
5 ay (92 mesaj)
Abi ciddiysen içeceğim

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GenelKültürAbidesi
5 ay (314 mesaj)
Hocam sizin netler iyiydi. Sınavınız nasıl geçti?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Agopunkazı

D Dogannbulbill
5 ay (22 mesaj)
Kafaniz mi yazamayan birinin söylediklerini ciddiye alana cidden acırım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Gri_Koç
5 ay (3 mesaj)
Trolldeğilgerçekçiyim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Y y9t
5 ay (972 mesaj)
Gençler ciddi soru. Ben üniversite öğrencisiyim, arkadaşımın kardeşi girdi sınava. Siz burada aranızda şakalaşıyorsunuz falan ama bu yüzden bazen bilgi alamıyorum. Sınav hakikaten aşırı mı zordu? 87 net TYT, 53 net AYT'si var, sayısal. İyi midir bu netler?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FeynmanSverdlov
5 ay (0 mesaj)
Hocam ben trolleri ayırt ederek gözlem yaptım. Kesin olmamakla birlikte ilk gözlem için iyi duruyor açıkçası



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @y9t

A Agopunkazı
5 ay (92 mesaj)
2 senedir deneyimlediğim en kötü sınavdı. Sonuçlara kadar bekleyeceğim istediğimi alamazsam mezunum.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @GenelKültürAbidesi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.