Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
40
Cevap
0
Tıklama
13
Öne Çıkarma
Cevap: Araç Satanların Vizyonsuzluğu (2. sayfa)
T
7 ay
Binbaşı

Full paket dacia da davlumbaz yok üretici bile çalıyor al satçı neler yapmaz



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
7 ay
Yarbay

Stepneyi çalıyorlar. Forumdan birinin başına gelmişti, kiralık arabayı alırken bakmamış stepne var mı yokmu. Teslim ederken stepneye bakmışlar yok. Kiralama şirketide epey kurumsal büyük şirketti, tabi şirketin değil acentenin oyunu da olabilir.




Bu mesajda bahsedilenler: @escanor_
H
7 ay
Yüzbaşı

Araba aldık eylülde kardeşime araçta ilk yardım cantası vardı neyse devir alacağız ekspertiz e gittik ertesi gün bagaj açıldı çanta yok tamam orjinalini de değildi hani 70-100₺ lik bir set neyine alıyorsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
7 ay
Yarbay

Sattigim cogu aracin deposu yaridan yukaridadir. En son sinoptan istanbula aracimi satmaya goturdugumde bos depo teslim etmistim ondan da yol parasi vs birsey talep etmemistim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
7 ay
Binbaşı

yakıt olayı biraz sinir bozucu galeriye gidiyorum beğenmişim arabayı exper öncesi bi tur atalım diyorum alıyorum anahtarı yola çıkıyorum hani dibinde dibi hep menzil göstermiyor araç resmen aldıktan sonrada dualar eşliğinde petrole varmaya çalışıyorum



T
7 ay
Yarbay

2017 YILINDA ALBEAMI SATARKEN KIŞLIK LASTİKLERİNİ JANTLARIYLA VERMİŞTİM. EVET KIŞLIKLAR İÇİN AYRI JANT ALMIŞTIM. ONLARLA BERABER VERDİM. Bİ DE YARIM DEPO VERMİŞTİM ARACI. ALAN KİŞİ DE MUTLU OLMUŞTU.



M
7 ay
Binbaşı

Kriko yok kriko

Tamam A segmenti araç alıyoruz ama en dolu paketini seçmişiz. Lastik tamir kiti sebebiyle stepne olmamasını kabullendik ama krikodan da kısmışlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @ttfvol
M
7 ay
Yarbay

saçma sapan bir konu. özellikle ilk ve son madde.

arabasını satan adam paspasları değiştirebilir. adam halı paspas seviyodur, alır halıları yeni arabasına aktarır, bu zevk meselesidir kimseyi ilgilendirmez.

arabayı satacak olan adamın 30-40 liralık yakıt alması olması gerekendir. hele ki benzinin 13 lirayı geçip 15e dayandığı devirde bi de beyefendi / hanfendi hazretlerine 1000 liraya depoyu doldurup mu verecektim? arabayı alan adam veya kadın, yakıtını kendi düşünecek. bomboş depo vermek ayıp, idare etsin diye 50 liralık 100 liralık benzin koyar satar.

stepne kriko fazlalık ise satabilir. bu kişinin günahını alıp çalmış damgası yedirilemez. aynı şekilde pandizota ihtiyacı yoktur çünkü hatchback araba kullanıyodur bagajı açtığı zaman tamamen verimli geniş ferah bi alan isteyebilir. bu kimseyi ilgilendirmez.

kimse yeni akü alıp ekstra bida akü masrafı yapmaz. üstündeki aküyle verir, o parayla kendine sıfır akü alır takar.

zaten bunun gibiler yüzünden hiçbişey yapılamaz oldu. sürekli bişeyine karışılır. adamın kullandığı direksiyon kılıfı, koltuk kılıfına kadar muhalefet olacağınıza kendi arabanıza ekstra bişeyler eklemeye çalışın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
7 ay
Binbaşı

Şuanki aracımı aldığım kişi ile bayağı samimi muhabbet ettik. Notere gittik, devir işlemi yaptık. Sadece 10k eksik kaldı, o da bana bir yerden gelecek. Ama araç benim üstüme yapıldı ve yaşadığım yerden 250km uzaktayım. Parayı bana gönderen kişi ismimin bir harfini yanlış yazdığı için para geri havuza düşmüş ama meblağdan dolayı geri hesaba gelmemiş. Aşağı yukarı 2-2.5 saat oturduk bekledik, tüm günümüz heder oldu. Ben zaten yerin binbir kat altına girdim, nasıl mahcup oldum. Adam da bana "yav hocam sen beni kandıracak adam değilsin, bir şey olmaz" diyor. Diyorum "ne biliyorsun, belki çekip giderim şimdi?" "Yok yok" diyor, "sende öyle bir iş yapacak tip yok." Allah razı olsun, hiç de yormadı o gün bizi. 1.5 senedir de biniyorum arabaya, çok da memnunum şükür.

Ama ilk aracımda neler çektim neler...
Aracı ben görmedim, babam aldı. Satan adam "97 model arabaya ne ekspertizi" dediği için eyvallah dediler ve aldılar. Daha sonra çıkan sorunlar sebebiyle adamı arayıp düzgünce konuştum. Başta "yav eski araba olur öyle" kıvamında konuşurken birden damarına basılınca "tamam tamam getir arabayı gidelim noterde meblağ neyse geri vereyim paranı" dedi. Orada da ikinci mevzu meydana çıktı. Babama adam arabayı noterde 10k eksik yazdırmış. Neymiş efendim, vergiden düşüyorlarmış falan filan... Zaten o zaman Muş'ta görev yapıyordum, araç da İstanbul'dan alınmıştı. Bil cümle âbâ-i ecdadına ve akrabâ-i taallukâtına methiyeler dizdikten sonra kapattım telefonu suratına. 2 sene kullandım ve her gördüğümde içim acıyarak baktım o arabaya.

Demem o ki; iyi insanlar kadar kötü insanlar da var. Siz iyilerden olun, bir şekilde iyiler size denk gelir. Ama öyle, ama böyle...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
7 ay
Binbaşı

Hocam ben bir imam olarak şunu söylemek istiyorum; imamlığı camiden ibaret gören memur taifesi bu işlerde öyle çakaldır ki, değme dolandırıcı bunların eline su dökemez. Hayır, adam yaptığı iş hakkında öyle bir yalan söylüyor ki kendi bile ikna oluyor. Ve neticesinde de günaha girmediğine de inanmaya başlıyor. Sıradan bir vatandaş olsa "aman günahtır, uzak duralım" der ama imamlığı memuriyet olarak gören bazı meslektaşlarım maalesef sahip oldukları dini bilgileri kendi heva ve heveslerine kullanıyorlar. Ne diyelim, Allah affetsin...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cihat_,
G
7 ay
Çavuş
Konu Sahibi

eski arabadaki paspasın yeni arabaya uyacağını düşünen küçük hesapların adamı neredeydin ya biz de seni bekliyorduk :d cam suyu var ya cam suyu onu da hüplet bidona aktar evde camları silersin :SDFkjkajşlfgjkşag


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @magena
G
7 ay
Çavuş
Konu Sahibi

çok güzel söylemişsiniz hocam. siz iyi olunca başkaları da iyi oluyor.
ben kasımda araba sattım. normalde satmya niyetim yoktu ama fiyatların uçacağını öngörüp sattım.
aracımın bakımlarını kendim yaptığım için lpg filtresine kadar her daim hazır yağ filtre seti bulundururum.
arabayı sattım adama açılmamış 4 lt 10-40 castrol yağ, atiker filtre seti, orijinal opar filtre setini de yanında al kardeşim artık bana lazım olmaz dedim verdim. o zamanki değeri en az 400 lira yapıyordu. hepsi orijinal parça. bazı küçük vizyonlular gibi letgoya koysam 300'den rahat giderdi canıma minnet.

neyse 4 gün sonra araba aldım aynı muhabbet 6.500 tl hanımdan yollayacaktık harf hatası falan havuzda kaldı ama araba benim üstüme. kalan parayı ertesi gün yolladım hiç dert etmedi adam.

aradan 2 ay geçti eski arabayı sattığım arkadaşı aradım bi heycanlandı noldu abi neden aradın gibisinden ya hiç arayıp sormuyorsun bi sıkıntı arıza var mı dedim :) yok abi ya dedi ben de bişey oldu sandım dedi dediğin neyse o tıkır tıkır biniyorum dedi. sadece baskı balata 20bin kadar götürür demiştim onu değiştirmiş o kadar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kuş Kafası
K
7 ay
Binbaşı

Eyvallah hocam, böyle insanlara ihtiyaç var.

Arabayı bir galericiye satmıştım. Adam Elazığ'dan Muş'a gelmişti. Arabanın ne eksiği, ne kusuru varsa hepsini saydım döktüm. Adam arabayı gördü, kabul etti ve aldı. Noterde biraz yoğunluk olduğu için geç çıktı yola. Ben de merak edip birkaç sefer aradım, Allah esirgesin uzun yol sonuçta. Adam hayret etti, "o kadar müşterim oldu ama kimse bana sormadı vardın mı diye" dedi. Hoş, adam arabayı orijinal km ve 2 parça boya/değişensiz diye satmış. Km de 40k falan düşürülmüştü, haberi vardı. Değişenini bilmem ama komple boya olduğuna eminim, ondan da haberi vardı 😅😅



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tu to
C
7 ay
Yarbay

Evet hocam ciddi bir sorun haline geldi imam görünümlü memurlar.

Yalan dolanla al sat yapanlar var aralarında. Haksız yere annesi sağlam iken bakım parası alanlar mı dersin. Partiden torpil yapıp görev yerini değiştiren mi dersin ne ararsan görüyorum.

Hatta bazı imam emeklileri biliyorum siyasete girip zengin olan. Adamın emekli olmadan önce evi bile yoktu 2003den sonra ne olduysa adamın şuan 10 dairesi var :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 10 Ocak 2022; 18:51:56 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kuş Kafası
E
7 ay
Binbaşı

Piyasası taş çatlasa 85000 olan 1998 model bir araç için 105.000 lira isteyen bir satıcıya, piyasaya göre aşırı yüksek değil mi fiyat diye sordum. Sanki sıfır araç satıyormuşçasına aracını yarım saat methetti. Dedim ne kadar indirim yapacaksın, uzaktan geleceğim. Sana bir yemek ısmarlarım, bir depo da yakıt alırım, bu kıyağı kimseye yapmam ha bilesin! deyince, hiç cevap vermeden, diyaloga son verdim. Bir depo yakıt ve bir yemek bana 20.000 liraya geliyor fakat hesabım zayıf adam benim adıma hesaplıyor ve kıyak yaptığını söylüyor. Yüzsüzlük mü, pişkinlik mi ne derseniz deyin. Bir yemek ve bir depo yakıt ha!



K
7 ay
Binbaşı

Ah hocam, bunlar senin dışarıdan gördüklerin. Elbette düzgün şekilde vazifesini yapan hocalarımı tenzih ederim ama böyle tüccar kafalılar da az değil.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Cihat_,
M
7 ay
Yarbay

universal paspaslardan haberin yok galiba. herkesde urus veya macan yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tu to
A
7 ay
Yarbay

20 gün önce aracımı sattım. Aracın üzerinde telefon tutucu,araç modeline özel 10-15 tane ayna kokusu , hem yazlık hem kışlık paspaslarını verdim. Küçük bir kutu rütuş boyası vardı onu unutmuşum görüşüp isterse onu da kargo yapacağım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
7 ay
Çavuş
Konu Sahibi

anladım hocam. teşekkür ederim




Bu mesajda bahsedilenler: @magena
Ö
7 ay
Yüzbaşı

At yularıyla , eğeriyle satılır. onu yapanlar ticaret koymuş adını. aslına bakarsan hırsızlık sahtekarlık. arabamı satarken yarım depo benzın ve neredeyse dolu lpg ile satım. çünkü öyle denk geldi. pazarlık ve kaporadan sonra araca binmedim. sadece sokağın başından alıp orta yerlere park ettim ki birisi sokağı dönerken geniş alır da araca çarpar diye.