Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
11
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Araç Folya Kaplama Hakkında;

C cileli_sofor Konu Sahibi
10 ay (885 mesaj)
Merhaba arkadaşlar. Nasip olursa 0Km Berlingo aldık. Bu araca çizilmeye, taş izlerine önem olarak komple folyo kaplama yaptırmak istiyoruz. İstanbul içinde tavsiye edeceğiniz yerler var mı ? Ortalama fiyat nedir ?




E eloq
10 ay (1204 mesaj)
Folyo degil de poliüretan bir film kaplatsanız daha güzel olur . Folyolar ufak sürtünmeler vs koruyabilir ama cokta etkili değil. Poliüretan filmlerde iyi fiyat çikar. Sadece kaput icin 2bin istenebilir.

Ne yaptırırsanız yaptırın işin ehli birileri olsun. aksi taktirde söktüğünüzde araçtaki kesim yerlerini boydan boya maket bıçağıyla cizilmiş halde bulabilirsiniz.kasap çok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FurkanEmir411
10 ay (2710 mesaj)
En kalitelisi olsun dersen Tanzer, Aktepe Sound veya Detailing dükkanı gibi işletmelere gidiceksin. orta kalite yeterli dersen Carlike Türkiye gibi firmalarla görüş. Stek gibi bir marka kullanırsan 12-13 bin lira tutabilir. Orta kalite ürünlerde 5den başlar 8-9a kadar gider. Kaput + ön çamurluklar + aynalara (aynaları büyüktü galiba lazım olabilir) folyo yaptırıp kalanı seramik yaptır ekonomik olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cileli_sofor Konu Sahibi
10 ay (885 mesaj)
O kaplamayı bi yere sordum 10.000 TL deyince bırak araba pert olsun dedim Bana ufak tefek çiziklerden koruyacak taş izlerini engelleyecek bi koruma lazım öyle 5 10 binlik kaplama istemiyorum.
Zaten işinin ehli temiz güzel yapan yer bulabilmek için konu açtım.Daha önce yaptıran ve memnun kalan arkadaşlardan tavsiye alabilmek için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @eloq

F FurkanEmir411
10 ay (2710 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cileli_sofor

O kaplamayı bi yere sordum 10.000 TL deyince bırak araba pert olsun dedim Bana ufak tefek çiziklerden koruyacak taş izlerini engelleyecek bi koruma lazım öyle 5 10 binlik kaplama istemiyorum.
Zaten işinin ehli temiz güzel yapan yer bulabilmek için konu açtım.Daha önce yaptıran ve memnun kalan arkadaşlardan tavsiye alabilmek için.
5 10 binlik kaplama harici siz kaç tl düşünüyorsunuz? Bu işin önemli kısmı işçiliği, merdiven altı yerlerde yapılırsa birleşim noktaları berbat oluyor ve dandik malzeme (pvc folyo) kulanıldığı için max 2-3 sene içinde sapsarı olup sökülmek istenirse boyaya hasar veriyor ve çıkartması işkence haline geliyor. Dandirik film yaptırılacaksa yaptırmayın gidin bir katı wax alın onu uygulayın daha iyi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cileli_sofor Konu Sahibi
10 ay (885 mesaj)
Valla hocam haklısın. Fiyatlar çok uçmuş araç komple boya fiyatının 2 hatta 3 katı olmuş. Vazgeçtim zaten bi kaç yere sorduktan sonra.




Bu mesajda bahsedilenler: @FurkanEmir411

N NextMove
10 ay (3652 mesaj)
Ticari minivan araç alıp "folya" kaplatmak mi ?

Otomobil alsaydıniz "folyo" kaplatırsınız, sanıyorum. Ticari araçta boya çizik aranmiyordu en son bildiğim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cileli_sofor Konu Sahibi
10 ay (885 mesaj)
Aracı şirket adına alıyoruz ama binek olarak kullanıcaz. Vergi sistemi bizi buna itti ayrıca binekten daha ferah iç mekan daha geniş bagaj bize cazip geldi. Zaten son 10 yıldır ticari araç alıp binek gibi kullanıyoruz.
Ayrıca burası Türkiye. Burda ticari araç geniş ailelerin de tercihi ve boya değişen çizik herşey aranıyor otomobilden hiççç bi farkı yok emin olabilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @NextMove

N NextMove
10 ay (3652 mesaj)
Buna cevaben yazılacak çok konu var, insanlar bir şekilde ayağımı yerden kessin bana yeter dedikçe daha biz çok "arabayı da şirkete yaptım amortismana bindirdim" konusu aliriz.

Hususi kullanim için olan bir araba alıp vergiyi bir şekilde geri almak vergi ödemek yerine para transferi yapmak için Kızılay'a bağış yapmak gibi birsey.

Bu vergilendirme sistemi değişmeli elbet. Benzin istasyonundan ve motorlu taşıtlar üzerinden yürüyor neredeyse vergi sistemi.


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 4 Aralık 2020; 4:16:56 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cileli_sofor Konu Sahibi
10 ay (885 mesaj)
Hocam sen konuyu tamamen yanlış anlamışsın Hususi binicez derken kapalı van tipi değil pazarlamada kullanıcaz arabayı. Yani şirket işlerinde tamda olması gereken konumda yaniii iş yerinde kullanılan bir makine neyse tamda o mantıkta ve sistemde çalışacak bi araç olacak. Benim vergiden kastım aynı donanım ve özellikteki bi aracı sadece otomobil ruhsatlı almaya kalksak aradaki ötv farkından dolayı en az 50.000 TL fazla vermemiz gerekecek o yüzden de ticari alıyoruz demek istedim. Ayrıca amortismanın çalışma sistemi senin bildiğin gibi de değil. Bugün vergiden düşmeye başlarsın 5 sene de yarın satınca hepsi kar olduğundan vergisini toplu ödersin. Türkiyedeki enflasyonla, alırken düştüğün verginin satarken vereceğin verginin yanında adı bile olmaz. Bu amortisman olayını detaylıca bi araştırın bence.

Evet asgari ücret alan ve köyde sattığı tarlasıyla bi Şahin alan adamın vergisiyle yürüyo bu sistem. İşte o adamdan vergi istisnası olmadığı, yandaş 3 5 çakalın da milyar dolarlarca vergisinin silindiği bi vergi sistemi var. Yanlız entresan olan şey hiç bir zengin bu sistemi onaylayıp yönetenlere oy vermezken o Şahine binen adam beni soyuyolar,aldığım asgari ücrette gözleri var yarısı vergi demiyo da yine gidip bu sisteme oy verebiliyo inanabiliyo musun ?




Bu mesajda bahsedilenler: @NextMove

N NextMove
10 ay (3652 mesaj)
Amortisman çalışma sistemini biliyorum, her neyse dediklerimden bir abes durum olduğunu sanmıyorum bu nedenle "devede kulak" olsaydı 50.000 vergi falan veriyorum demezsiniz.


Ha şirket aracıdır gerçek anlamda amortismandan faydalanilir, ama insanlar her 5 senede esine çocuklarına araba alıp amortisman yaptırması sonucunda herkese zarar oluyor.
Araç fiyat arttıkça kulak giderek büyüyor vergiden muaf ediyorum dediğiniz kisim da büyüyor haliyle

Konu şirket aracına folyo kaplama olunca ilgimi çekti. Tabi bu size özel değil ama ne beyaz yakalilar tanıyorum pek çok kişiden fazla vergi veren...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 4 Aralık 2020; 12:22:4 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cileli_sofor Konu Sahibi
10 ay (885 mesaj)
Bak bu eşine çocuğuna alanlara söylediklerinize kesinlikle katılıyorum. Daha doğmamış bebeğin rıskını yiyolar ama asla cuma kaçırmazlar abdestsiz gezmezler. 50.000 veriyorum değil vergi farkı var dedim gidip ben geldim açılın vergi vercem mi demem lazımdı.
Vergi verme konusunda beyaz yaka olması gerekmiyo. Sigortalı çalışan her insan gelir gider dengesinde en çok vergiyi veren kişidir.




Bu mesajda bahsedilenler: @NextMove
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.