Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
32
Cevap
1545
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Arabanıza F1 Sesi
W
15 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar selamlar, forumda araştırdım ama bulamadım daha önceden verildiyse kusura bakmayın.
gitti gidiyor' da böyle bir ürün gördüm nasıl bir şeydir bu daha önce hiç rastlamadım.

http://urun.gittigidiyor.com/ARABANIZA-F1-SESI-F1-MACHINE-LE-SHOW-BASLASIN_W0QQidZZ4026895

arkadaş videosunuda koymuş
http://www.youtube.com/watch?v=qy7Csv_re5Y





T
15 yıl
Binbaşı

walla ben bu sesi hiçbiseye benzetemedım ..bide bu ses baya kafa yorar ya guzel olsa içim yanmıcak sarjlı araba gibi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
15 yıl
Yüzbaşı

Z
15 yıl
Teğmen

güzel paylasim



A
15 yıl
Yarbay

Bu ne ya iğrenççç!

Bişeye benzediğide yok. Rezillikten başka bişi değil. 195 milyon istiyo bide, git allah belanı versin ya.

Kumandalı arabalar gibi ses çıkarıyor..


Bu mesaja 2 cevap geldi.
P
15 yıl
Yüzbaşı

Adamin beni kopartan urun tanitimi

'' GİDİP SEBRİNGE MEBRİNGE 500-600 YTL PARA SAYIP DİĞER İNSANLARIN ARABALARINDA OLAN EGZOZLARDAN TAKIP KARDEŞ GİBİ GEZECEĞİNİZE GİDİN ALIN BUNU TEKTEN YAŞAMANIN KEYFİNİ ÇIKARTIN SİZ RAHATINIZA BAKARKEN F1 MACHINE'İ OLMAYANLAR İSE RAHATLARINA BAKSINLAR ...... ''



O
15 yıl
Yüzbaşı

iğrenç ötesi bi ses...
bencede kumandalı araba sesi gibi olmuş.
öle uyduruk parçalarla olmaz bu işler bence.
asıl f1 sesi duymak isteyenler bence bu videoyu izlesin.

http://www.youtube.com/watch?v=gTkZ40Ycdzw


Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
15 yıl
Yarbay

İşte ben buna ses derim.

http://www.youtube.com/watch?v=Rwu4R-LQmLc

Tüneli nasıl inletiyor izleyin görün..


Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
15 yıl
Yarbay

Birde buna bakın rölantideyken millet kulaklarını tıkıyor.


http://www.youtube.com/watch?v=vyr5zE7Tets



P
15 yıl
Yüzbaşı

T
15 yıl
Binbaşı


Oyuncak arabamdan böyle ses çıksa çalıştırmam bir daha Çok rezil.

Honda S2000 var yukarıdaki bir videoda, o da çok rezalet, F1 sesiyle hiç alakası yok onun da, zaten olamaz da, beklemek hata. Kendi içinde güzel bir ses olabilir tabii...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
15 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

gerçekten ses iğrenç ötesi buraya kadar herşey tamam, yahu yazık değil mi c4'e bu hiç gitmemiş.
çok acıdım cidden birde ürünlere zam yaptığını söylüyor elaman


Bu mesaja 2 cevap geldi.
İ
15 yıl
Yarbay

aciz zekası geri insan işi yuhh dedim izlerken ...!!!

ohaa ya millet nelerle uğraşıyor...!!!

sesin akustik hiçbir değeri olmadığı gibi ses kirliliği ve kulağın ırzına geçiyor...!!!


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
15 yıl
Yüzbaşı

araba ilk çalıştırılışında kedi gibi bağırıyor daha sonra çıkan ses mutfak mikseri gibi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lapseki -- 11 Mart 2007; 21:41:11 >

F
15 yıl
Yarbay

valla ne diyim çok rezil bir sesbaştan kedi cıyaklaması sandım sonradan düştü jeton



T
15 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: aTTra

İşte ben buna ses derim.

http://www.youtube.com/watch?v=Rwu4R-LQmLc

Tüneli nasıl inletiyor izleyin görün..

ejderha gibi ses dediğin böyle olur muhteşem


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
15 yıl
Yarbay

Böğğğ..Bu ne be.Yanımdan geçse bi tarafımlar gülerim be bu kadar da rezillik olunur mu..



U
15 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: ozyy54

iğrenç ötesi bi ses...
bencede kumandalı araba sesi gibi olmuş.
öle uyduruk parçalarla olmaz bu işler bence.
asıl f1 sesi duymak isteyenler bence bu videoyu izlesin.

http://www.youtube.com/watch?v=gTkZ40Ycdzw


Olay budur bittim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
3
15 yıl
Yarbay

yarıldık arkadaşla gülmekten...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
15 yıl
Yarbay

bu aletten sakın almayın.you tube daki video nun altına kendisi yorum yapmış.TAMAMEN TERBİYESİZ