Arama butonu
4
Cevap
414
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Apple, ucuz Vision Pro yerine akıllı gözlüklere odaklanıyor
M
8 ay (12726 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Apple, ucuz Vision Pro yerine akıllı gözlüklere odaklanıyor



Apple, uzun süredir gündemde olan hafifletilmiş ve ilk nesilden daha uygun fiyata sahip olması beklenen Vision Pro ve Air başlıklarını ikinci plana iterek akıllı gözlük geliştirme çalışmalarına hız verdi. Bloomberg’in aktardığına göre şirket, bu alanda Meta ile doğrudan rekabet edecek yeni ürünler üzerinde çalışıyor.



Apple gözlükler geliyor



Apple’ın hazırlıklarını sürdürdüğü gözlüklerin iki farklı versiyon halinde planlandığı belirtiliyor. İlki, ekran bulunmayan ve 2026’da tanıtılıp 2027’de piyasaya sürülmesi öngörülen bir model. İkincisi ise entegre ekrana sahip olan ve Meta’nın yeni Ray-Ban Display modeline rakip olacak versiyon. Bu modelin 2028’de çıkması beklense de Apple’ın süreci öne çekmek istediği söyleniyor.



Meta’nın Ray-Ban ve Oakley iş birliğiyle çıkardığı modellere benzer şekilde Apple’ın gözlüklerinin de hoparlör, kamera ve farklı tasarım seçenekleri sunacağı, ayrıca yapay zeka ve sesli komutlara yoğun şekilde dayanacağı ifade ediliyor. Apple’ın ayrıca bu gözlükler için özel bir çip tasarladığı da söyleniyor.



Apple, bu alana adım atsa bile her şekilde pazara biraz gecikmeli bir giriş yapmış olacak. Meta, halihazırda bu alanda tartışmasız lider durumda. Ortaya konulan ürünler ise oldukça başarılı.



Ayrıca Bkz.Yeni Apple Vision Pro doğrulandı: Neler sunacak?



Öte yandan ortaya çıkan belgeler Apple’ın mütevazı bir yenileme geçirmiş Vision Pro’yu bu yılın sonuna doğru piyasaya çıkaracağına işaret ediyor. Şirketin aynı zamanda daha ucuz Vision Air modeli üzerinde çalıştığı da söyleniyor.




Kaynak:https://www.theverge.com/news/790285/apple-smart-glasses-vision-pro

 Haberi Portalda Gör

G
8 ay (1583 mesaj)
Binbaşı

İnsani boyutlarda yapın şunları



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

P
8 ay (222 mesaj)
Teğmen

Gelmeli kesinlikle. Meta rezilliği çekilmiyor. Rezalet kamerası var. Üstüne türkiyede satış le düşünmedi ukalalar. Apple bunların fişini çektiğinde biz yapmıştık diyecekle 😂



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

X
8 ay (3482 mesaj)
Yarbay

Bakalım neler kopyalayacak Apple




R
8 ay (6286 mesaj)
Yarbay

apple geriden top topluyor



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.