Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 1 mobil kullanıcı
21077
Cevap
1070492
Tıklama
40
Öne Çıkarma
Cevap: Apple TV [ANA KONU] (1054. sayfa)
P
dün (8385 mesaj)
Yarbay

Ben bu akşamki ilk maçı IPTV'deki Fussball TV1 UHF kanalı üzerinden 4K HDR olarak sorunsuz seyrettim.Ve tek dezavantajı Almanca bir yayın olmasıydı o kadar.

Fussball TV1 UHD kanalı, dünya kupası maçlarını 4K HDR olarak izlemek isteyenler için iyi bir alternatif.

Bilginiz olsun



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Legoloman
L
Doğum gününü kutla!
dün (3177 mesaj)
Yarbay

Alldebrid kodunu aynı anda hem Stremio da hem de Fusion uygulamasında kullanabilirsiniz. Fusion için Omni uygulamasını satın almanız gerekmiyor.

Fusion ile ilgili bir rehber yazı hazırlamıştım. Konunun ilk mesajında var.




Bu mesajda bahsedilenler: @KonsolMania
K
18 sa. (10198 mesaj)
Yarbay

Merhaba hocam. Çok çok teşekkür ederim. Hocam son birşey sormak istiyorum. Bi arkadaşıma kodu versem oda kendi apple tv sinde Fusion üzerinden sorunsuz kullanabilir mi ? Yani aynı anda iki kişi kullanabiliyor mu ?Birde maksimum kaç kişiye kadar alldbebrid kodu kullanılıyor ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KonsolMania -- 12 Haziran 2026; 10:39:32 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
Doğum gününü kutla!
14 sa. (3177 mesaj)
Yarbay

O konuda bir bilgim yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @KonsolMania
E
11 sa. (595 mesaj)
Yüzbaşı

Abisi iptvde 4k çok zor iş 4k seyrediyorum diye kendini kandırırsın ben 1000 mbt nette bile 4k alamam sadece adı 4k olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 5 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Papirus
A
11 sa. (2694 mesaj)
Binbaşı

Malesef bu doğru değil hocam. Yayını veren sağlayıcı ile ilgili bir durum.




Bu mesajda bahsedilenler: @El Bilal
E
11 sa. (84 mesaj)
Çavuş

4k çok güzel izleniyor hocam emin ol




Bu mesajda bahsedilenler: @El Bilal
D
11 sa. (2481 mesaj)
Yarbay

Sağlayıcıya bağlı bu konu. Benim sağlayıcı da direkt gerçek 4k hdr verdi bu kanalı.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @El Bilal
P
10 sa. (8385 mesaj)
Yarbay

Bence de yanılıyorsun.

Çünkü buradaki asıl mevzu ; kişinin kendisini kandırması değil, IPTV sağlayıcının kişiyi kandırması.

Adamakıllı bir yerden aldığın IPTV paketlerinde ; sadece 4K değil, 4K HDR yayını bile rahatlıkla izleyebilirsin.

Son olarak alamadığın 4K HDR yayınını, 1000 Mbps internet hızın ile değerlendirmende yanlış.

Ben 100 Mbps internetim ile sadece IPTV üzerinden 4K HDR maç izlemiyorum ki.

Aynı zamanda Stremio + Torbox - Infuse üçlüsü ile tüm dizi ve filmlerimi de 4K HDR olarak seyrediyorum.

Aslında bu dediklerim için 50 Mbps internet hızı bile yeterli bir hızdır.

Bilmem anlatabildim mi Abisi...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Papirus -- 12 Haziran 2026; 16:30:39 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @El Bilal
E
10 sa. (595 mesaj)
Yüzbaşı

Demekki bnmki dandik dünyada para verdim bi el atsanız özelden bende kavuşsam bu ip saglayıcıya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Papirus
L
10 sa. (1766 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Bu başlıkta en çok özen gösterdiğimiz ve göstermeye çalıştığımız iki şey şu;

1) Diğer forum üyelerine karşı kullandığımız üslup

2) Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup, yanlış/eksik bilinen konuyu gerçekten öyleymiş gibi net şekilde anlatıp topluluğu yanıltmak.

Üzülerek okudum ki ikisine de uymamış mesajınız.

4K içerik izlemenin tam olarak nelere bağlı olduğunu diğer arkadaşlar net şekilde açıklamış neyse ki. Kendilerine teşekkür ediyorum.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @El Bilal
A
10 sa. (2694 mesaj)
Binbaşı

Bu tip servisler her kullanıcı için ayrı hesap mantalitesi ile çalışıyor genelde. Bu yüzden olası problemler yaşamamak için hesap paylaşımı yapmamanızda yarar var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anotherx -- 12 Haziran 2026; 17:17:49 >


Bu mesajda bahsedilenler: @KonsolMania
A
9 sa. (2694 mesaj)
Binbaşı

Aynen aktardığınız gibi hocam, 100 mbps stabil bir internet hizmeti ile yüksek kaliteli 4k hdr yayınları, film ve dizileri kolaylıkla izleyebilirsiniz.

Buna ek olarak, 4k Remux içeriklerde az da olsa bazen daha yüksek ihtiyaçlar gerekebiliyor;

Ortalama vs. Anlık (Peak) Hız: 4K Remux bir filmin ortalama bitrate'i 60-80 Mbps civarında görünse de, aksiyonun, patlamaların veya detayların tavan yaptığı sahnelerde anlık (peak) bitrate 150, 200 hatta bazen 250+ Mbps seviyelerine fırlayabiliyor.

Buffer (Tamponlama) İhtiyacı: Anlık veri patlamalarında yayının donmaması için sistemin o yüksek veriyi önden çekebilmesi gerekiyor. Bu yüzden 100 Mbps internet, ham bir 4K Remux dosyasında o yoğun sahnelerde tıkanabilir veya donma yapabilir.

Tabi bunlar devasa boyutlardaki kendi ham 4k remux dosyalarımızdan "bazıları" için geçerli. Normal 4k yayınlarda ve içeriklerde 50 ila 100mbps internet hızı fazlasıyla yeterli gelecektir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anotherx -- 12 Haziran 2026; 17:26:25 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Papirus
P
5 sa. (8385 mesaj)
Yarbay

Hayır, tabii ki alınmadım.

Mesajımın sonuna özellikle yazdımki ; kırdığın potu anla diye.

Çünkü tanımadığın, samimi olmadığın birisine bu şekilde hitap etmemen gerektiğini çoktan biliyor olman lazım.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @El Bilal
B
4 sa. (4075 mesaj)
Yarbay

Bu kanalı bulamadım ben. Başka alternatif kanal var mı 4K veren?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Papirus
S
4 sa. (23759 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Legoloman

Apple TV üzerinden Dünya Kupası maçlarını 4K olarak izlemenin yolunu bulabilen oldu mu?

VPN konusuna emin olsam (yani takılma/donma olmayacağına ve ilgili appin engel olmayacağına) deneyeceğim ama emin olamıyorum.
Benim rocktek gx1'e kurulmadı magenta uyumlu değilmiş yoksa senin için deneyecektim nord vpnde statik ip var sadece sana atıyor hans bağlanıyor sanıyor magenta bloklamaz sanmam ama işte deneyemedim nord vpnin statik ipli sürümü 25 dolar filan 11 euro da magenta çok da pahalı değil aslında





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 12 Haziran 2026; 23:10:18 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Legoloman
P
2 sa. (8385 mesaj)
Yarbay

Benim bildiğim ve bulabildiğim başka bir kanal yok maalesef...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Papirus -- 13 Haziran 2026; 0:26:40 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @basis35
G
2 sa. (443 mesaj)
Yüzbaşı

İnstagram da bir kişi Webtekno nun gönderisi altına Stremio dan 4K seyrettiğine dair bir mesaj yazmış. Olabilir mi böyle bir şey?


< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Legoloman
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.