Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
15082
Cevap
0
Tıklama
10
Öne Çıkarma
Cevap: Apple iPhone XS / XS MAX [ANA KONU] (778. sayfa)

L lBesiktASK
3 gün (1039 mesaj)
Kamera kesinlikle ayrı fiyattır



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OnurD7

M Mustaka89
3 gün (1395 mesaj)
Dejinin xs için max özellikli olanını al çok rahat edersin



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Neeo

O OnurD7
3 gün (5075 mesaj)
O zaman 3.200'e bir de kamera fiyatı eklenecekse yaptırmaya hiç değmez zaten sağlam halinde telefoncular 5.800 civarı veriyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @lBesiktASK

F frudi
3 gün (439 mesaj)
Cam fiyatı değildir cam değişmiyor komple ekran değişiyor diye biliyorum 7 plusta üst hoparlör bozuldu diye komple ekran değişmişti sonra siri çalışmadığı için telefonu değiştirdiler ama bence en iyisi servisten bilgi almak.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OnurD7

O OnurD7
3 gün (5075 mesaj)
Evet komple ekran değişiyor fakat kamera ekranın altında olduğu için dahil değil diye tahmin etmiştim. Akasya Apple Store'u aradım kamera için ekstra ücret çıkacaktır dedi ama getirin baktıktan sonra size yapılabilecek işlemleri söyleriz dediler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @frudi

F frudi
3 gün (439 mesaj)
Anladım belki kameranın iletişiminde bişey olmuştur umarım sıkıntı çıkmaz maliyet yükselmez.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OnurD7

N Neeo
3 gün (332 mesaj)
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için teşekkür ederim fakat dışarda taktırmanın riskleri nelerdir? Iphone 6 cihazım vardı zamanında. Ona da harici batarya taktırmıştım ve ekran arası sıvısı gibi birşey varmış sanırım bu konuda araştırma yapmadım. Onu çekmedikleri için ekran sararma yapmıştı. Bu arada deji bataryanın yıllardır cidden çok iyi olduğunu söyleyenleri görüyorum forumda. Güvenilir bir şekilde nasıl taktırabilirim bu bataryayı? Çünkü orjinali 649 TL ve bilmiyorum bu para verilir mi kararsızım.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @corsairms , @Mustaka89

C corsairms
2 gün (738 mesaj)
kamera dahil değildir muhtemelen çünkü ön kamera degişmesi demek faceidnin çalışmaması demek anakrt ile ilişki oldukları için faceid için anakart ile takım set lazım oda appleda cihaz degişimi demek onuda 3200 tlye yapmazlar xs max için




Bu mesajda bahsedilenler: @OnurD7

C corsairms
2 gün (738 mesaj)
Dışarıda taktırmanın riski işi bilmeyen bir (tamirciye) denk gelirsen faceid bozulabilir bataryayı alıp iyi bir serviste değiştirebilirsin ancak çoguda dışarıdan parça geldigi zaman takmıyorlar

Alttaki servise götürüp degiştirtebilirsin kendi bataryları var tabi dışarıdan geleni takmıyorlar iyi bir servis sadece apple ürünlerinin tamiratını yapıyorlar burda 329 TL
beşiktaş ve beylikdüzünde yerleri mevcut

https://www.fotoparca.com




Bu mesajda bahsedilenler: @Neeo

A AndrewRayel
2 gün (4058 mesaj)
Ben deji taktiricam mah kapasitesi daha yuksek sanirim 4000 e yakin degeri var 2 tane xs max icin deji batarya var biri max diye geciyor kapasitesi daha yuksek. 650 tl verecegime 200 veririm 2 senede bir degistiririm. 3 senede zaten batarya 86 ya indi.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Neeo

N Neeo
2 gün (332 mesaj)
Destekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. İstanbul’da ikamet etmediğimden o servis olanağı zor gibi duruyor hocam. Diğer yandan da deji bataryayı Ankara’da taktırabileceğim iyi bir servis yok mu? Bilginiz var mı bu konuda arkadaşlar?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @corsairms , @AndrewRayel

A AndrewRayel
2 gün (4058 mesaj)
Valla istanbuldayim hocam ben hic birine guvenmiyorum izmirde arkadasimin telefon dukkanj var tabletine varincaya kadar ona yaptiriyorum kardesim gecen ay kargolattirip 7 plusa deji batarya taktirmisti ben de deji batarya ile telefonu kargolaticam yapsin



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Neeo

C Chosen
20 sa. önce (1734 mesaj)
eski tip kayıtlı, kutudan çıkmış kadar temiz, 256gb gold xsmax %80 batarya ile ne kadara satılır arkadaşlar fikir verebilir misiniz?




W Walking On Air
24 dk. önce (128 mesaj)
A1920 seri nolu cihazın pilini değiştiremiyoruz. Bunu nasıl halledicem pil sağlığı baya düştü
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.