Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
10779
Cevap
0
Tıklama
51
Öne Çıkarma
Cevap: Apple iPhone 12 / iPhone 12 Mini [ANA KONU] (189. sayfa)

M Musposta
11 ay (97 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gorkemert

Burası siyaset konusu değil, boş istatistik verilerinizi kendinize saklayın.
Aynı tepkiyi iktidarı kötülemek için bu başlıkta yazanlarada vermediğiniz sürece asıl siz boş konuşuyorsunuz.
bu arada istatistik bilimi boş değildir. Biraz okuyunda genel kültürünüz artsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G gorkemert
11 ay (426 mesaj)
Uzatmayın bence, istatistik boş demedim. Kullandığınız veriler boş dedim, istatistik üzerinde rahatça oynananabilen, isteğe göre sonuç çıkarabileceğiniz bir şeydir. Bkz. enflasyon.

Şimdi sizinle genel kültür yarışına mı gireyim?




Bu mesajda bahsedilenler: @Musposta

D de_westwood
11 ay (252 mesaj)
Hükümet iyi değil işte oooooh.
Enflasyon rakamlarına inanırsın sen.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E Eng1234
11 ay (389 mesaj)
İstatistikleri öyle grafiklerle verme, madem burası telefon formu bunun üzerinden verelim istatistiği!
2015 yılında asgari ücret net 1.000 tl idi, o senenin en iyi telefonu iphone 6 idi onun fiyatıda 2.000 tl idi
2020 yılında asgari ücret 2 bin küsür yılın en iyi telefonu iphone 12 fiyatıda ortalama 15.000 tl.
yani 2015 yılında 2 asgari ücretinle en iyi telefonu alabilirken,2020 yılında 7 asgari ücretle ancak alabiliyosun!
Birde ab ortalamasından bahsetmişsin konu başlığı telefon ya ondan örnekleyelim yine bugün amerikada vasıfsız hiçbirşeyden anlamayan bir işçi en kötü 2.500 dolar maaş alıyor avrupada 2.000-2.500 euro maaş alıyorlar, yani senin 7 maaşınla ucu ucuna aldığın telefonu adamlar 1 maaşıyla 2 tane alabiliyorlar
Hangi grafikten ve hangi alım gücünden bahsediyorsun,başka dünyada mı yaşıyoruzda biz senin dediklerinin farkına varamıyoruz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng1234 -- 3 Ocak 2021; 3:3:31 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Musposta

M Mustaka89
11 ay (1652 mesaj)
Hocam bu noktada sana katılmıyorum. Ortada ülkenin ekonomik çökmüşlüğü var bunu ört pas etmeyin artık. Ben bilişim teknolojileri öğretmeniyim ne içkim ne de kumarım var , tek kötü huyum teknolojik ürünleri satın alıp kullanabilmek Buda aslında branşımla alakalı ama neyse. İlk olarak iPhone da 6s plus ı 2014 te satın aldım ve ardından her sene çıkan yeni modeli eskiyi satıp üzerine 500-700 ekleyerek aldım hiç etkilemediyordu bütçemi. Ama makas öyle bir açıldı ki şuan elimde Xs var satsam en son modeli alayım desem cebimden en aşağıya 8000 çıkacak. İhtiyacım yok diyorum almıyorum ama ülkeyi bu hale getiren olayları da görmezden gelemem , dolarla mı maaş alıyorsunuz diyen ekonomi bakanımız oldu bizim ya :) doğruya doğru yanlışa yanlış Denir bizim orda , maalesef ekonomi çaktı dediğin gibi boş masrafa gerek yok artık , çünkü boğaz , fatura ve vergiye anca yetiyor maaşım maalesef





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustaka89 -- 3 Ocak 2021; 3:24:59 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Musposta

B bLooP
11 ay (2400 mesaj)
Ya tamam birader ehonomi çok eyi. Çok istiyorsan birleşek Hüloooğğğ diye bağırak ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Musposta

M Musposta
11 ay (97 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Eng1234

İstatistikleri öyle grafiklerle verme, madem burası telefon formu bunun üzerinden verelim istatistiği!
2015 yılında asgari ücret net 1.000 tl idi, o senenin en iyi telefonu iphone 6 idi onun fiyatıda 2.000 tl idi
2020 yılında asgari ücret 2 bin küsür yılın en iyi telefonu iphone 12 fiyatıda ortalama 15.000 tl.
yani 2015 yılında 2 asgari ücretinle en iyi telefonu alabilirken,2020 yılında 7 asgari ücretle ancak alabiliyosun!
Birde ab ortalamasından bahsetmişsin konu başlığı telefon ya ondan örnekleyelim yine bugün amerikada vasıfsız hiçbirşeyden anlamayan bir işçi en kötü 2.500 dolar maaş alıyor avrupada 2.000-2.500 euro maaş alıyorlar, yani senin 7 maaşınla ucu ucuna aldığın telefonu adamlar 1 maaşıyla 2 tane alabiliyorlar
Hangi grafikten ve hangi alım gücünden bahsediyorsun,başka dünyada mı yaşıyoruzda biz senin dediklerinin farkına varamıyoruz
Değerli arkadaşım,
daha dünyadan haberin yok.
Madem senin verdiğim telefonlardan gidelim.
2015 de iPhone 6 Amerika’da 650 dolardı,
2020 de iPhone 12 pro Amerika’da 1000 dolar.
yani Amerika’da bile ciddi artmış İphone fiyatı.
eee ne oldu şimdi senin tez çürümüş mü oldu? :)))

Lütfen rica ediyorum biraz araştırında öyle yazın. Yoksa böyle mahçup olursunuz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musposta -- 3 Ocak 2021; 5:35:14 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

M Musposta
11 ay (97 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mustaka89

Hocam bu noktada sana katılmıyorum. Ortada ülkenin ekonomik çökmüşlüğü var bunu ört pas etmeyin artık. Ben bilişim teknolojileri öğretmeniyim ne içkim ne de kumarım var , tek kötü huyum teknolojik ürünleri satın alıp kullanabilmek Buda aslında branşımla alakalı ama neyse. İlk olarak iPhone da 6s plus ı 2014 te satın aldım ve ardından her sene çıkan yeni modeli eskiyi satıp üzerine 500-700 ekleyerek aldım hiç etkilemediyordu bütçemi. Ama makas öyle bir açıldı ki şuan elimde Xs var satsam en son modeli alayım desem cebimden en aşağıya 8000 çıkacak. İhtiyacım yok diyorum almıyorum ama ülkeyi bu hale getiren olayları da görmezden gelemem , dolarla mı maaş alıyorsunuz diyen ekonomi bakanımız oldu bizim ya :) doğruya doğru yanlışa yanlış Denir bizim orda , maalesef ekonomi çaktı dediğin gibi boş masrafa gerek yok artık , çünkü boğaz , fatura ve vergiye anca yetiyor maaşım maalesef
Şimdi hocam diğer arkadaşa verdiğim örneği sizede. verirsem mutlaka anlayacaksınızdır beni.
2015 yılında sizin telefon 6s plus 750 dolarmış,
2020 yılında ise sizin yaklaşık telefonun muadili yine Amerika da 1000 dolar.
yani sadece bu telefonun ana yurdundaki artış bile 350 dolar.
artı sizin maaş 2015 te net 2100 artı ek derslerken yaklaşık, şuan 4500 artı ek ders ücretleri yaklaşık.
yani iki kattan fazlada maaş artışınız olmuş.

bunları hesap ettiğiniz de emin olun alım gücünüz de bir azalma yok. Sadece artık daha çok şeye para harcama ihtiyacınız var. Çünkü lükse alıştık birkere ;)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Ş şopen27
11 ay (803 mesaj)
Hocam sacmalıyorsun yurtdısında calısıyorum senin aldıgın telefonu ben 1 maasım la alıyorum + ev gecindiriyorum + cebime para kaliyo
Senin asgari ücretli calısan kisi kac maasla aliyo söylermisin
Bir + daha İPhone lüks diyolar sadece gülüyorum 😂





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şopen27 -- 3 Ocak 2021; 6:0:55 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Musposta

F FthK.
11 ay (1284 mesaj)
Arkadaşlar ip12 gece telefonu bıraktığımda sabaha kadar her saatte ortalama %1 azalıyor batarya normal mi sizce ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B burakay27
11 ay (731 mesaj)
Değil. Geceye ortalama 8-9 saat dersek, %3-4 azalır en fazla.




Bu mesajda bahsedilenler: @FthK.

M Musposta
11 ay (97 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: şopen27

Hocam sacmalıyorsun yurtdısında calısıyorum senin aldıgın telefonu ben 1 maasım la alıyorum + ev gecindiriyorum + cebime para kaliyo
Senin asgari ücretli calısan kisi kac maasla aliyo söylermisin
Bir + daha İPhone lüks diyolar sadece gülüyorum 😂
Tabi yurt dışında yaşayıp Türkçe klavye kullanıyorsun dimi :))
güldürme kendine



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

E Eng1234
11 ay (389 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Musposta

Değerli arkadaşım,
daha dünyadan haberin yok.
Madem senin verdiğim telefonlardan gidelim.
2015 de iPhone 6 Amerika’da 650 dolardı,
2020 de iPhone 12 pro Amerika’da 1000 dolar.
yani Amerika’da bile ciddi artmış İphone fiyatı.
eee ne oldu şimdi senin tez çürümüş mü oldu? :)))

Lütfen rica ediyorum biraz araştırında öyle yazın. Yoksa böyle mahçup olursunuz.

Alıntıları Göster
En azından biz mahçup olmamız gereken yerde mahçup olmasını biliyoruz!
sizde yıllardır o da yok!
dediğim dedik çaldığım düdük misali!
seninle bu konuları tartışmaya bile gerek yok,belli ki anlamayacaksın
Dünyadan haberin yok demişsin, dünyadan birtek senin haberin var belli ki!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Shieldwall
11 ay (154 mesaj)
Ya bloklayın şu adamı telefon konusuna gelmiş biz o oh lafını şuna kullanıyoruz hdplilerle ittifak yapan falan filan geveliyor kendileri sütten çıkma ak kaşıkmış gibi. Kirletme konuyu defol git milletvekili adayı ol keyif çayından da içmeyi ihmal etme!




E Eng1234
11 ay (389 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Musposta

Tabi yurt dışında yaşayıp Türkçe klavye kullanıyorsun dimi :))
güldürme kendine

Alıntıları Göster
Gerçekten boş muhabbetten öte gidemiyorsun
senin yazdığın saçmalıkları görmemek ve konuyu senin istediğin gibi siyasete çevirmeni ve amigoluğunu görmemek için seni blokluyorum
Belli ki boş beleş bir adamsın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng1234 -- 3 Ocak 2021; 13:15:12 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D de_westwood
11 ay (252 mesaj)
Senin seviyene düşmeyecek kadar eğitimliyiz. En azından bilemediğimiz insanlara terörist diyecek kadar şuursuz değiliz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Syntas
11 ay (349 mesaj)
Yazmamak için kendimi zor tuttum ama bu yorumu görünce dayanamadım (: , senin gibi insanlar olduğu sürece ülke geri gitmeye devam eder ve siz de bunu kulağı tersten tutarak savunmaya devam edersiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Musposta

M maaart
11 ay (3082 mesaj)
Ayalrdan dünyanın neresinde olursan ol türkçe klavye seçebiliyorsun...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 3 Ocak 2021; 20:14:37 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Musposta