Arkadaş PTT’ye vermiş, bir 15 güne gelir muhtemelen. Gelince Pro 2 kullanıcısı olarak ufak bir Max vs Pro2 kıyaslaması yaparım. Ben biraz Basshead tayfadayım, Senh. tarzı cıstak cıstak calan kulaklıkları pek sevmem. Pro 2’in basslarını çok beğeniyorum, derin ve güçlü Max de böyle ise güzel demektir. |
|
3 kere apple zorlu ve 1 kere bağdat caddesine airpods pro 2 kulaklıklarımı götürdüm aldığım günden beri sorun hissediyordum anc ve mikrofonda konuştuklarım boğuk dipten anlaşılmıyor diyordu. Kulaklıkları kırma noktasına geldim. Israrla apple destek ile iletişime geçip, durumu ses kaydı ve şikayetle bildiriyordum. Yardımcı olmaya çalışsalar da yazılımsal ekip mağazaya yönlendirip konuyu kapatıyordu. Sürekli irtibatta olunca kıdemli yetkililer artık benimle iletişime geçmeye başladı. En son Troy şubesine yönlendirdiler istanbulda. Apple destekte mağazaya bilgi geçti. Ve testlerde de manuel olarak mikrofonda sorun tespit edilmiş hem de iki kulaklıkta da bu durum var. 1 aylık uzun likayetler sayısız telefon görüşmesi 5.mağaza ziyaretimden sonra değişeceği bilgisi geldi. Apple bir noktada pişmanlıktır beyler. Aklınızın bir köşesinde olsun. En son kulaklıkları madem kabul etmiyorsunuz mağaza ortasında kırma noktasına gelmiştim |
| Hayırlı olsun airpodsa eq geliyor |
| ios27 ile mi geliyor? flat ses sevenler icin cok guzel haber dogruysa. pro3 un parlak calan muzigine 1 saatten fazla dayanamiyorum. |
| Olmamasından ziyade olması iyidir tabiki ancak bugüne kadar pek eksikliğini hissetmedim. Spatial Sound’ın sesini seviyorum ben. 3’ün sesini bilmem ama 2’ler kesinlikle parlak çalmıyor. |
| 2 den geçtim onlar parlak calmiyor zaten özellikle default haliyle |
| Hocam uzamsal ses kişiselleştirme olayını yaptıysanız onuda devre dışı bırakmayı deneyin oda tizleri artırıyor. |
| kapali hocam maalesef karakter bu |
Cihazı bir Pro 2 kullanıcısı olarak kıyaslayacağım, hem ondan iyi hemde kötü olduğu yönleri var. İyi yönler; 1. Yapı Kalitesi. Kulaklıklar kelimenin tam anlamıyla tank gibi. Ear cup’lar alüminyum kafa bandı ise çelik ve kulaklık tam 380GR ağırlığında. 2. ANC. Max’de felaket bir ANC var, tamam Pro 2’ler de en iyi ANC’li in-ear kulaklılar ancak Max gerçekten sizi hiçliğin ortasına götürüyor o derece iyi. Pro 2 alt frekansları, uğultuyu gayet iyi kesiyordu, ancak insan sesi gibi Mid ve High’larda pek iyi değildi yine konuşulanları duyuyordunuz. Max, Mid ve High’ı da gayet iyi kesiyor. Max 2’de 1.5x daha iyi ANC demişler o nasıldır artık Allah bilir. Bu arada, bunda pasif gürültü engellemeninde payı olduğunu düşünüyorum, çünkü ANC’yi açmadan bile ciddi bir gürültü engelleme var. 3. Mid ve Tizler. Kulaklık mid ve tizlerde gayet iyi. Boğuk, perdeli bir ses yok sesler gayet canlı, Pro nasıl ise buda öyle. Bu kulaklıklar sonuçta bir Studio Monitor değil, ne kadar Hi-Fi( yüksek sadakat) olduğu tartışılır ama eğlenceli bir sesi var. Şimdi geldik kötü/yetersiz yönlere.. 1. Bass’lar, ( özellikle subbass’lar) Öncelikle: Arkadaşlar ben biraz basshead’im ona göre bir değerlendirme yapıyorum aklınızda olsun. Ufacık Pro 2’nin o derin, sıkı ve güçlü basslarından sonra Max’den çok daha fazlasını bekliyordum ama azını aldım. Mid basslarda sorun yok, olması gerektiği gibi vuruyor ancak sub basslar peki pek tatmin etmedi. Aslında sub üretemiyor değil, 30HZ gibi çok düşük frekansları da üretebiliyor hatta bazı parçalarda kulak memelerimi ufaktan titrettiği bile oldu, ancak nedense bunu çok gevşek, çok havadar bir şekilde yapıyor sıkı değil. Üzerine subbass almak için sesi %70-80’e kadar açmam gerekiyor. Düşük seslerde sublar kayboluyor. Pro 2’ler bu konuda çok daha başarılı, sesi ister %20 açayım isterse %50 sublar her zaman orda ve çok sıkı bir şekilde vuruyor. Max’in bass performansının ben daha çok silikonsuz Airpodslara ve open-back kulaklılara benzettim. Evet bi bass var ve bunu duyuyorsunuz ama çok havadar bir şekilde çalıyor. Bunun sebebi Max’in kullandığını nefes alabilir kumaş pedler olabilir, bu tür pedlerin bassları bir miktar öldürdüğü bilinen bir gerçek. 3. Parti deri bulabilirsem alıp deneyeceğim, muhtemelen konfor düşecektir ancak ANC ve bass performansının artacağını düşünüyorum. 2. Kulaklıklar kapanmıyor. Kapatma düğmesi yok, evet yanlış duymadınız düğme yok. kulaklığı kapatmak istiyorsanız gösterişden başka bir ise yaramayan kılıfına koymanız lazım. Aksi taktirde sürekli açık ve pil tüketiyorlar. 3. İşe yaramayan taşıma kılıfı. Apple’ın gerçekten arkadaşlar, önemli olan işe yarayıp yaramadığını değil, nasıl göründüğü kafasıyla iş yaptığını düşünüyorum. Yoksa bu taşıma kılıfının bir açıklaması olamaz yani. 4. Ses yüksekliği. Ses yüksekliği düşük, tamam sesin gür geldiği müziklerde falan sıkıntı olmuyor ancak düşük sesli içerik izlerken mesela yayın falan sesi sonluyorum ve yine yetmediği oluyor. 1 günlük deneyimimden gözlemlediklerim, aklımda kalanlar bunlar. Bi yerde Max 2’yi de deneme fırsatı bulursam bu sefer halef selef karşılaştırmasıda yaparım. Son olarak: Buraya kadar okuduysanız helal olsun. |
Bu olay hiç hoş değil ikincisinde de durum böyleydi sanıyorum. Hayırlı olsun |
| Uzun zamandır var bizde, eşim kullanıyor. 1-2 kere taktım ben de, 2.de 40 yaşında arabanın altına sokuyorduk cüsseyi karşıdan karşıya geçerken, bir daha da takmadım :) Tamam anc ama o kadar ancye de gerek yok gibi. Düz kullanmak daha mantıklı, dediğiniz gibi öyle de kesiyor zaten gürültüyü. |
| pro3 deki anc de pro2 ye gore tam bahsettiginiz gibi |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @PehliOne-