Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
16
Cevap
366
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Aopen kasalardaki fark nedir?

R Rigorous Konu Sahibi
19 yıl (187 mesaj)
H-600B modelindeki
B05,B12,B13,B14,B15 farkları nedir?
Çünkü fiyat farkları var.




C cdemir
19 yıl (5347 mesaj)
Bende merak etmiştim. Karizma'ya mail attım. Cevap geldiği zaman yazarım..




W wild_rain
19 yıl (1079 mesaj)
b14 siyah camlı
b13 te siyah camli farkını bilmiyorum
b12 siyah camsız
b05 eski model beyaz
idare et işte




I Izzet
19 yıl (462 mesaj)
b13 neon ışık lı
b14 neon ışık sız

bildiğim kadarıyla




R renegadealien
19 yıl (29 mesaj)
b13 mavi neon yanıyo içinde çok güzel duruyo artı b12, 13, 14 ü gördüm ve inceledim abi kasa gerçekten mükemmel ayrıca bu aralar spy veya flover, everest gibi kasalar kadar çok satılıyo tavsiye ederim




D DroID
19 yıl (589 mesaj)
Bende B13 var. Çift fanlı. Neon lambalı ve siyah ayrıca pencereli. Mavi'den aldım.




. .: mds :.
19 yıl (2984 mesaj)
Ben de kendim yaptım Camlı,Mavi Led aydınlatmalı bide siyah boya çektim...kara şimşek gibi oldu gardaşım :))




G Guest
19 yıl (44856 mesaj)
vallaha imzamdakini bugün aldım 54+kdv ye cok memnunum en önemlisi kasa kapalı vaziyetteyken işlemci imzamdaki değerlerde 43 derece :)))




C cdemir
19 yıl (5347 mesaj)
Siyah kasalarla cd-dvd rom cd rw disket sürücü gibi beyaz aletlerin renk uyumu nasıl. Göz zevkini bozuyor mu?




R Rigorous Konu Sahibi
19 yıl (187 mesaj)
Cevap veren herkese teşekkür. Eğer fan sayısında yada h.d. takilabilme sayısında değişiklik yoksa B05 düşünüyorum.
Bende karizma'ya mail attım. Bakalım cevap gelecek herhalde.




D Devil666
19 yıl (329 mesaj)
hepsinin içi tamamen aynı , beyaz da alabılırsın boşuna siyah almana gerek yok yane




R ReaL
19 yıl (2715 mesaj)
walla çok iyi fiyat bu aopenler... fsp nin 40$ olduğunu düşünürsek




2 2pac
19 yıl (1094 mesaj)
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by cdemir</i>
<br />Siyah kasalarla cd-dvd rom cd rw disket sürücü gibi beyaz aletlerin renk uyumu nasıl. Göz zevkini bozuyor mu?
<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
Kesınklıkle goz zevkını bozuyor bendede sıyah aopen var cdrom ve wrıter beyaz tabı floppyde baya bı ıyıcı duruyor .Hatta gecen bılgısyardan hıc anlamıyan bı arkadasımla yazıcıogluna gıttıgımızde bana everest kasaları falan gosterıp bak ne guzel kasalar varmıs sen nıe gıdıp onu aldın dedı moralım bozuldu :)




2 2pac
19 yıl (1094 mesaj)
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by 2pac</i>
<br /><blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by cdemir</i>
<br />Siyah kasalarla cd-dvd rom cd rw disket sürücü gibi beyaz aletlerin renk uyumu nasıl. Göz zevkini bozuyor mu?
<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
Kesınklıkle goz zevkını bozuyor bendede sıyah aopen var cdrom ve wrıter beyaz tabı floppyde baya bı ıtıcı duruyor .Hatta gecen bılgısyardan hıc anlamıyan bı arkadasımla yazıcıogluna gıttıgımızde bana everest kasaları falan gosterıp bak ne guzel kasalar varmıs sen nıe gıdıp onu aldın dedı moralım bozuldu :)
<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>




R Rigorous Konu Sahibi
19 yıl (187 mesaj)
Biraz önce B05 yani beyaz modelini aldım. Fena kasa değil. PSU'yu ise arkadaşa sattım. Benim amacım geniş ve kaliteli bir kasa idi. Herhalde işimi görecek.
Bu arada karizma'dan da cevap geldi. Açıklamaları güncelemişler. B13 pencereli ve ışıklı model. Hepsi ayrıntılarda görüldüğü şekilde diyede not düşmüşler.




M MaTaDoR
19 yıl (4668 mesaj)
Ben Aopenleri beğenmedim. Beyaz olanları güzel ama FSP güç kaynağı pek iyi performans vermedi benim sistemde. Ben Asus T-10 aldım beyaz renkli içinde Elan Vital 300W PSU'su var. Dış görünümü fazla estetik değil ama içi mükemmel tasarlanmış. Yani en ufak ayrıntıya bile önem verilmiş ve herşey düşünülmüş. Eski Codegen kasamda HDD 50 dereceye çıkarken, şimdi max 35 derece civarı. Saygılar...




R Rigorous Konu Sahibi
19 yıl (187 mesaj)
Bende daha önce ThermalTake 360W aldığım için FSP'yi sattım. TT'i kullanıyorum.
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by MaTaDoR</i>
<br />Ben Aopenleri beğenmedim. Beyaz olanları güzel ama FSP güç kaynağı pek iyi performans vermedi benim sistemde. Ben Asus T-10 aldım beyaz renkli içinde Elan Vital 300W PSU'su var. Dış görünümü fazla estetik değil ama içi mükemmel tasarlanmış. Yani en ufak ayrıntıya bile önem verilmiş ve herşey düşünülmüş. Eski Codegen kasamda HDD 50 dereceye çıkarken, şimdi max 35 derece civarı. Saygılar...
<hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.