Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
264
Tıklama
0
Öne Çıkarma
aniden gelen herkez yolunu bulmuş bi biz kötüyüz hissi
H
Doğum gününü kutla!
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

sizdede oluyormu bu his



M
7 yıl
Onbaşı

Herkez yolunu bulduysa herkeZ den bizene

Biz herkeZe baksak şuan ohooo herkeZ de kimmiş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
Doğum gününü kutla!
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Mad Hatter

Herkez yolunu bulduysa herkeZ den bizene

Biz herkeZe baksak şuan ohooo herkeZ de kimmiş

çok kötüyüm çok


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci


quote:

Orijinalden alıntı: Mad Hatter

Herkez yolunu bulduysa herkeZ den bizene

Biz herkeZe baksak şuan ohooo herkeZ de kimmiş

çok kötüyüm çok

Ah hüseyin hayko cepkinci kardeşim ah

Seni anlıyorum herkeZ gibi sen de

Tükenmiş balık sendromuna kapılmışsın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
Doğum gününü kutla!
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Mad Hatter


quote:

Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci


quote:

Orijinalden alıntı: Mad Hatter

Herkez yolunu bulduysa herkeZ den bizene

Biz herkeZe baksak şuan ohooo herkeZ de kimmiş

çok kötüyüm çok

Ah hüseyin hayko cepkinci kardeşim ah

Seni anlıyorum herkeZ gibi sen de

Tükenmiş balık sendromuna kapılmışsın

tükenmiş mi kılçıkları bile yenmiş balık hocam



S
7 yıl
Binbaşı

Olmaz olur mu bana da çok sık olur.

Millet yapıyor beceriyor iş buluyor falan ben ne halt yiyeceğim düşüncesi..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
Doğum gününü kutla!
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: SıradanÇinkoKarbonPil

Olmaz olur mu bana da çok sık olur.

Millet yapıyor beceriyor iş buluyor falan ben ne halt yiyeceğim düşüncesi..

çalışırsak olur be



F
7 yıl
Yarbay

Abi ömür bitiyor çok iyi olup, yükseler de olsan ne olur ? Daha mı hızlı yaşlanmak istiyorsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
Doğum gününü kutla!
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: farego

Abi ömür bitiyor çok iyi olup, yükseler de olsan ne olur ? Daha mı hızlı yaşlanmak istiyorsun.





çççooo



L
7 yıl
Yarbay

Bi hobin olsun siradan insarlar farkli seyler bul kendine haftada 1 sira sira ilinin ilcelerinden basla mesela gezmmeye gittigin yerlerin fotografini cek vs vs



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.