Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
5
Cevap
142
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Anakart Önerisi

| |Perseus| Konu Sahibi
6 yıl (853 mesaj)
Arkadaşlar anakartım bozuldu yeni bi tane almam gerek.

İşlemci: Fx-4100
Ekran kartı: HD5570
Socket AM3 olcak zaten
Bunlara uyumlu ve performansı normal olacak şekilde hangi anakartı önerirsiniz.En ucuzunu bakıyorum.




* *666*
6 yıl (4278 mesaj)

D Draker
6 yıl (770 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: |Perseus|

Arkadaşlar anakartım bozuldu yeni bi tane almam gerek.

İşlemci: Fx-4100
Ekran kartı: HD5570
Socket AM3 olcak zaten
Bunlara uyumlu ve performansı normal olacak şekilde hangi anakartı önerirsiniz.En ucuzunu bakıyorum.





Aradığın anakart 760M-P23. Ucuz ama teknolojisi eski:

http://www.vatanbilgisayar.com/msi-760gm-p23-fx-am3-amd-760g-sb710-ddr3-1333mhz-dvivga-anakart.html?srt=UP

Bütçeyi biraz daha artırabilirsen 970 yongasetli 970A-G43 tavsiye ederim. FX serisi işlemciye terfi edersen ihtiyacın olacaktır:

http://www.vatanbilgisayar.com/msi-970a-g43-amd-970-sb950-am3-ddr3-2133mhzoc-sata-30-usb-30-anakart.html?srt=UP




G GIGABYTE TÜRKİYE Anakart
6 yıl (756 mesaj)
Hocam merhaba,

GIGABYTE 970A-DS3P
http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-970a-ds3p-amd-970sb950-am3-ddr3-2000mhz-oc-anakart.html

yine soracağın bir şey olursa lütfen sor, seve seve yardımcı olurum.




Bu mesajda bahsedilenler: @|Perseus|

G Glorfindel1907
6 yıl (19770 mesaj)
Bence en ucuzu değilde 970 yongalı en ucuzuna bakmalısın G43 modelini tavsiye ederim bende.
http://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=6268




C CpLMuzaFFeR007
6 yıl (161 mesaj)
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.