Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir
35044
Cevap
1645554
Tıklama
6
Öne Çıkarma
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - AÖF ÖĞRENCİ TOPLULUĞU..
L
17 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar şurda sınava ne kaldı..artık günleri sayıyoruz...Ben hazırım diyo musunuz ben yerine göre değişiyor bazen artık yeter bitsin kurtulmak istiyorum diyorum bazen de gelmesin hiç çalışamadım diyorum...siz ne düşünüyorsunuz??bi de hangi okullarda giriceksiniz sınava??





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lara_croft -- 1 Şubat 2019; 10:45:46 >

Yahu herşeyi anlarım, derslerin zoru var kolayı var da.. Bana 4. sınıfta "Türk Dili" diye bir ders veriyorsun. Sümer tarihinden bu yana tüm dilleri vs. soruyorsun. Sadece bir ünite Dil Bilgisi gerisi paso tarih ve ezber, az buz da değil. Son senede illa küfrettiriyorlar adamı.
İngilizce dili ve Türk Edebiyatımı ne okuyan arkadaşlarım onlar bilmiyor bu kadar detayı. Yazıklar olsun.

Yok zimbambweceyle çince akrabaymış da höttürübütçeyle zomburdukça ve kakamonaca bir araya gelmişler de hebeleyce ile zımbırtıca ve totoşumca aynı yapıdaymış da bilmem ne. Bu dersin içeriğine kadar verenin ellerinden öpüyorum.
Yoruma Git
Yorumun Devamı basturkemin - 8 yıl +45
3 ve 12 almışım bu nedir
Yoruma Git
Yorumun Devamı MysticDesign - 6 yıl +16
madem yerinin burası olmadığını biliyorsun neden geri zekalı gibi buraya yazıyorsun?
Yoruma Git
Khiron - 7 yıl +14
G
17 yıl
Teğmen

valla yarı hazır gibiyim
akşamları bi ara gaza gelip 1-2 saat çalışıyorum.İnşallah sınavda çalıştıklarım birbirine girmez.bi tek ondan korkuyorum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
17 yıl
Binbaşı

J
17 yıl
Yüzbaşı

sınava 10 gün kadar kaldı dı$ ticaret okuyorum ve sallıyorum dersleri bu senede kalırsam askerkere gidicez
ilk sınavlar cok avantajlı 8 uniteden giriyorsunuz bu fırsatı kacırmayın ben yumurta kapıya dayanınca calısıyorum Hukuk'a calıstım 4 gün boyunca.. ve istanbul fatih'te sınava giricem fatihteki arkadaslar okulu bulmam konusunda yardım etsinler :)



@
17 yıl
Yarbay

ne kadar hazırlansanda o kadar kitabı kim okuyacak yaww..adamlar üşenmemişler kitaba ilaveler fln yazmışlar.
Hazırlanıyoruz bakalım el mi yaman aof mü?


Bu mesaja 3 cevap geldi.
Y
17 yıl
Yarbay

ben de bakırköy ve yenibosnada giricem bi tek işletme nin 6. unitesine ve iktisatın 4. unitesine kdr çalıştım murat yayınlarının tabi. inşallah yetiştiririm ama sanmıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
17 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: gülen_kız

valla yarı hazır gibiyim
akşamları bi ara gaza gelip 1-2 saat çalışıyorum.İnşallah sınavda çalıştıklarım birbirine girmez.bi tek ondan korkuyorum.




vallahi bende ondan korkuyorum zaten...umarım hepsi birbirine karışmaz..bi de çalıştığım şeyi 2 gün sonra unutmuş olmuyor muyum sinir oluyorum o zaman hadiii sil baştan bi daha çalış...şu an şu dersten kesin iyi alırım diyemiyorum....dediğim anda nedense çok kötü alıyorum..gülen_kız kaçıncı sınıf bölüm?


Bu mesaja 5 cevap geldi.
S
17 yıl
Yüzbaşı

Arkadaşlar 2. taksit ne kadar biliyormusunz yazarsanız iyi olur.


Burdaki arakadaşlar kaça gidiyor hangi bölüme gidiyor yazsınlarda bilelim.

Ben AÖF 3. SINIF İKTİSAT 2.SINIF DA KALMA DURUMU YAŞADIM BİR SENEM BOŞA GİTTİ

Şu 2 hafta sonra imtihan var ve ben halen çalışamadım. Ama 2 haftada Allahın iziniyle hallederim bu işi.

Sizlere sınıf nasıl geçilir diye tavsiyeler verebilirim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Ç
17 yıl
Binbaşı

değil gibiyim sanki


www.muratilkumut.com

deneme sınavı olmak isteyenlere duyrulur


Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
17 yıl
Teğmen

Ya hakket az kaldı. Bende 1-2 saat bakıyorum günde ama yetmiyo netcezz bakalım!!!
Ben iman gücüyle giricem sınava!!



L
17 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: sarman61



Arkadaşlar 2. taksit ne kadar biliyormusunz yazarsanız iyi olur.


Burdaki arakadaşlar kaça gidiyor hangi bölüme gidiyor yazsınlarda bilelim.

Ben AÖF 3. SINIF İKTİSAT 2.SINIF DA KALMA DURUMU YAŞADIM BİR SENEM BOŞA GİTTİ

Şu 2 hafta sonra imtihan var ve ben halen çalışamadım. Ama 2 haftada Allahın iziniyle hallederim bu işi.

Sizlere sınıf nasıl geçilir diye tavsiyeler verebilirim.



ben 2.nci sınıf işletme bak şimdi korktum 2.nci sınıfta kalma durumu yaşadım diyince ne de olsa iktisat ve işletmenin 1 ve 2 si ortak...


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
17 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

B
17 yıl
Binbaşı

2 ay önce başladım sınava çalışmaya ve bitirdim dersleri. Tekrar etmem gerekiyor. Fakat soru bulamıyorum çözecek.



L
17 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: çaaari

değil gibiyim sanki


www.muratilkumut.com

deneme sınavı olmak isteyenlere duyrulur


bu site harbiden moralimi bozdu...moralim eksilerde dolaşıyor..ve sadece şunu sölüyorum KALDIM..bi de biz tadalım şu kalma duygusunu..offff yaaa





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lara_croft -- 21 Mart 2006; 12:38:29 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
Ç
17 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: lara_croft


quote:

Orjinalden alıntı: çaaari

değil gibiyim sanki


www.muratilkumut.com

deneme sınavı olmak isteyenlere duyrulur


bu link harbiden moralimi bozdu...moralim eksilerde dolaşıyor..ve sadece şunu sölüyorum KALDIM..bi de biz tadalım şu kalma duygusunu..offff yaaa


aynen



D
17 yıl
Yarbay

sınavlar 1-2 nisan da yapılcak, peki sabah yapılıp bitirilcek mi yoksa tüm güne mi yayılcak ,öğleden sonrada varmı örneğin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
17 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: ipo_aga

sınavlar 1-2 nisan da yapılcak, peki sabah yapılıp bitirilcek mi yoksa tüm güne mi yayılcak ,öğleden sonrada varmı örneğin?


1 ve 3.ncü sınıflar sabah sınava giriyorlar 2 ve 4 ler öğleden sonra...ben 14.30 da sınava gircem...stresleri oynuyorum yine...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
17 yıl
Teğmen

quote:

Orjinalden alıntı: lara_croft


quote:

Orjinalden alıntı: gülen_kız

valla yarı hazır gibiyim
akşamları bi ara gaza gelip 1-2 saat çalışıyorum.İnşallah sınavda çalıştıklarım birbirine girmez.bi tek ondan korkuyorum.




vallahi bende ondan korkuyorum zaten...umarım hepsi birbirine karışmaz..bi de çalıştığım şeyi 2 gün sonra unutmuş olmuyor muyum sinir oluyorum o zaman hadiii sil baştan bi daha çalış...şu an şu dersten kesin iyi alırım diyemiyorum....dediğim anda nedense çok kötü alıyorum..gülen_kız kaçıncı sınıf bölüm?



yaşayıp görücezSosyal bilimler 1.sınıf.Ama yolum uzun bu bitince işletmeye geçiş yapacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
17 yıl
Yarbay

bizim vizeler de haftasonuydu o zaman ertelenir



İ
17 yıl
Yarbay

arkadaşlar bu kadar stres yapmayın.

geçen sene işletme 3.cü sınıfta finale girmediğim için tüm derslerden bütünlemeye kaldım.

2 dersi borçlu bırakmayı göze alıp diğer tüm derslere baya sıkı çalışıp geçtim.

fakat hiç ama hiç çalışmadığım kitap yüzü bile açmadığım dersin adı dışında hiç bir şey bilmediğim "iş ve sosyal güvenlik hukuku" dersini bütünlemede artan vaktimde azimle çözdüm ve bu dersten hayretler içinde kalarak geçtim.

bu örneği bakın ben ne kadar akıllıyım demek için vermedim.

eğer test tekniğiniz biraz gelişmişse hiç bilmediğiniz konularda ve derslerde bile tahmininizden çok soru yapabilirsiniz.

zaten yanlışlar doğruları götürmediği için hiç bir soruyu boş geçmeyin. iki şıkka indirip yaradana sığınıp sallayın

bu seneye gelince maalesef şu na kadar yine çalışamadım doğru dürüst. ama inşallah yine iman gücü ile vereceğim ve bitecek bu sene

herkese başarılar


Bu mesaja 1 cevap geldi.