Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 6 misafir, 1 mobil kullanıcı
874
Cevap
0
Tıklama
23
Öne Çıkarma
[ANA KONU] 20:00-24:00 saatleri arası Türk.net hız ve ping sorunu(ÖNE ÇIKARALIM)

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
Güncelleme 12: Halen sorun yaşayan arkadaşlar varmış.Sorun yaşayan arkadaşlar tracert testi yaparak ekran görüntüsü alsın ve müşteri numarasıyla beraber @TurkNetDestek kullanıcısına PM göndersin.
Tracert testi nedir bilmeyenler için anlattım resmi inceleyiniz.Test esnasında kablolu test yapmaya özen gösterin ,arka planda herhangi bir sayfa açık olmasın,download/upload yapılmasın ->< Resime gitmek için tıklayın >

Güncelleme 11: 8 Ocak 2019'a kadar genel bir iyileştirme çalışması Turk.net tarafından planlanmıştır.Bu tarihten sonra sorun yaşanılmayacağı tahmin ediliyor.İyi forumlar

Güncelleme 10: Sorun halen çözülmüş değil arkadaşlar.Öne çıkar butonunu kullanırsanız ana sayfaya çıkabiliriz.Belki o zaman kalıcı bir çözüm bulmaya başlarlar hepinize teşekkürler

Güncelleme 9: Sorun yaşayan kullanıcılar @TurknetDestek 'e pm üzerinden adreslerini iletsinler ona göre tekrardan çalışma başlatcaklarmış ben çözüm beklemiyorum siz yine de iletin

Güncelleme 8: Sorun halen devam ediyor.Eskisinden daha beter oldu teşekkürler Turk.net

Güncelleme 7: 15 günlük geçici çözümün ardından tekrardan ping sorunu başladı @TurknetDestek ' e bildirdik.Pazartesi günü cevap alacağız.

Güncelleme 6: 35 günlük sürecin ardından İstanbul için bır çözüm sağlanmış bulunmakta arkadaşlar.Sesimizi duyurabildik gerçekten.Desteğiniz olmasaydı şu an arıza taleplerimizi "modeminize virüs girmiş olabilir" gibi saçma cevapla kapatacaklarından emindim.Herkese teşekkürler.

Güncelleme 5 : TurkNetDestek arkadaştan aldığım mesaj.Güzel sonuçları bekleyeceğiz.< Resime gitmek için tıklayın >

Güncelleme 4 : Konuyu açtığım tarihten itibaren halen düzelme yok akşamları başlayan hız ve ping sorunu halen devam etmekte ,ortada yapılan herhangi bir düzeltme çalışması yok.
< Resime gitmek için tıklayın >


Güncelleme 3: Akşam 20.00 itibari ile aynı sorunlar gene patlak vermiş durumda @TurknetDestek arkadaştan ve NetWork Mühendislerinden destek bekliyoruz.

Güncelleme 2: Hız kısıtlaması giderilmiş durumda fakat ping değerleri belirli saatten sonra gene çok dalgalanıyor bi düşüyor bi yükseliyor.Akşam 22:00 da herkes en az 3 kere speedtest yapıp sonuçları buraya atabilir mi



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sizde de oluyor mu? İstanbul Üsküdar'da oturuyorum. Speedtest sonuçlarımı bırakıyorum buraya


< Resime gitmek için tıklayın > (Akşam 9 dan sonraki hızım)
< Resime gitmek için tıklayın > (Akşam 6 daki hızım)
< Resime gitmek için tıklayın > (Akşam 9 dan sonraki hızım)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Championship Zed -- 19 Ocak 2019; 18:53:49 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
Son aylarda veremediğiniz hizmete lanet okumaya başladım. Forumdaki aylar önceki mesajlarıma bakılırsa görülecektir hep Türkneti övdük hatta Ankarada hizmetinden memnun k
Yoruma Git
Yorumun Devamı gowlet - 5 ay +17
Bu kişisel bir sorun değil bunu bilecek kadar zekisiniz. Bir haftadır akşamları boktan internetinizi kullanamıyoruz. Bir şeyi bu düzeltmek bu kadar zor olmasa gerek ama sizin gibi firmalar her ge
Yoruma Git
Yorumun Devamı K.PAŞALI - geçen ay +7
İnternet yine yerlerde yurt içi yurt dışı çıkışları berbat. Türkiye içi 55 ms avrupa 120 ms sağol türknet !
Yoruma Git
fpwr - 3 ay +6
İstanbuldaki tüm modemler aynı saatlerde ısınıyor demekki vay arkadaş
Yoruma Git
Yorumun Devamı BadboyTurk - 3 hafta +5
Yaklaşık 15 gündür saat 20:00 ile 24:00 arası istisnasız her gün pingim çok yüksek seviyelere geliyor ve hiç bir şey izlenmiyor(twitch,youtube 160p anca arada donuyo),onl
Yoruma Git
Yorumun Devamı TevfkGul - geçen ay +5
İptal için başvurdum, geri dönüş yapmıyorlar. illa başka operatör değişikliği ile iptal ettiricez onu istiyosunuz galiba.
Yoruma Git
Yorumun Devamı Flascibox - 4 ay +5

A
aMiraL*
6 ay (1251 mesaj)
Son bir haftadır aynı sıkıntı bende de mevcut. Akşam saat 21:00' dan sonra internet kullanımı işkenceye dönüyor.




N
nomadio
6 ay (952 mesaj)
Evet son 4-5 gündür aynı sorunu bende yaşıyordum ama bu akşam her şey normal. 4-5 gündür akşam saatlerinde ping artıyordu. Bugün düzeldi. Bildiğim kadarıyla diğer tüm internet servis sağlayıcılarda var bu sorun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
Halen aynı öğlen ping 5 , akşam 40-55 ms yaklaşık 8 katı artıyor.Ne online oyun oynanıyor ne bişey netspeed'e geçicem düzelmezse.




Bu mesajda bahsedilenler: @nomadahmet

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
Gece 00:08 de yaptığım speedtest sonucu.

< Resime gitmek için tıklayın >

BİRİLERİ AKŞAM 9 ILE GECE 12 ARASI VANAYI KISIYOR.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Championship Zed -- 5 Eylül 2018; 0:9:52 >


N
nomadio
6 ay (952 mesaj)
Vanayı kısma gibi bir durum yok. Akşam saatlerinde herkes interneti kullandığı için yoğunluktan dolayı bazı bölgelerde Türknet'in kapasitesi yetmiyor vana mecburen kendi kendine kısılıyor. Kapasite arttırmaları gerek yoksa böyle devam eder. Bu sorun daha önce de bazı bölgelerde yaşandı kapasite arttırdılar sorun giderildi. Büyük ihtimal yine düzelir bu sorun ama ne zaman düzeltirler orasını bilemiyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadahmet -- 5 Eylül 2018; 1:15:52 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
hocam gece 12 yi 1 dakika gecsin hersey normale donuyor kisitlama var





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @nomadahmet

P
PowerPC
6 ay (977 mesaj)
selamlar bu konu linki dursun buralarda belki işinize yarar.https://forum.donanimhaber.com/turknet-upload-ve-download-hiz-sinirlamasi-yapiyor-video-eklendi--119235770

vanaların kapasitesini artırmaktansa kısıtlama çözüm olmaz aksine daha da berbat eder. 2019 da kotanın kalkmasıyla issler bu tarz yollara başvurabilir
sonuçta yatırım bunların en son akıllarına gelen şey. tüketici olarak tetikte olmak lazım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 5 Eylül 2018; 14:29:8 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
Cuma gününe kadar süre verdim düzelmez ise Netspeed'e geçicem zaten ne geliyorsa adında Turk yazan hilebaz sahterkarlardan geliyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @PowerPC

A
aMiraL*
6 ay (1251 mesaj)
Sözde her soruna cevap veren @TurkNetDestek niye bu konuya uğramıyor? Temsilcisi olduğun firmanın müşterilerinin mağduriyeti var neden ilgilenmiyorsun? Sorun bile sayılmayacak sorulara anında cevap verirken 2 haftadır bir çok kişinin yaşadığı böyle bir sorun neden görmezden geliniyor? Demek ki ortada bir danışıklı dövüş var akşam saatlerinde hızlar bilerek düşürülüyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aMiraL*

Sözde her soruna cevap veren @TurkNetDestek niye bu konuya uğramıyor? Temsilcisi olduğun firmanın müşterilerinin mağduriyeti var neden ilgilenmiyorsun? Sorun bile sayılmayacak sorulara anında cevap verirken 2 haftadır bir çok kişinin yaşadığı böyle bir sorun neden görmezden geliniyor? Demek ki ortada bir danışıklı dövüş var akşam saatlerinde hızlar bilerek düşürülüyor.
< Resime gitmek için tıklayın >

Buyrun speedtest yaptıgım saat tarih belli bu firmadan yarın çıkıyorum allah belalarını versin dolandırıcı orman çocukları




V
Valve Corporation
6 ay (123 mesaj)
Aynı sorunu bende yaşıyorum.Gündüzleri normal Akşamları 9 dan sonra berbat.
1 haftadır yaşıyorum bu sorunu sadece ben de olan bir sorun değil.Sorsan biz de sorun var.
Bu akşam 23:02 de yaptığım test buyrun.
< Resime gitmek için tıklayın >

3 Eylül gecesi 0:44 de yaptığım sağlam test
< Resime gitmek için tıklayın >

Talep oluşturuyoruz türknetin verdiği komik cevaplar.Kopyala yapıştır değilse bir şey bilmiyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >

Sunucusu İstanbul da bulunan bir oyuna attığım normal tracert sonucu 1 hafta önce.
< Resime gitmek için tıklayın >

Bir de şuan bu hafta ortalama tracert sonucu. Timeout ile dolu 6 ms olan ping 30-40 ms tırmanmış
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
hocam demin şikayet hattını aradım destek talebi hakkında. dedim bilerek falan mı yapıyorsunuz bu destek talebime sorun yok diyip kapatıyosunuz.aynı şeyleri tekrarladı sorun sizde falan diyince benim şalterler attı teknik destekten ankastre dolabına kadar sövdüm vallahi insanında bi sabırı var akşam eve gelip ben internete giremeyecek miyim yahu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Valve Corporation

V
Valve Corporation
6 ay (123 mesaj)
Benim çıldırdığım nokta kopyala yapıştır cevap vermesi.Sorunu tek ben yaşamıyorum.Pin problemi yüzünden sinirden 1 haftadır oyuna girmiyorum.Çünkü istanbul içi aldığım ping benden 1000 km uzakta oturan adamdan daha fazla.
Boşuna kayıt açmayın.Yine saçma bir cevapla kapanıcaktır.Dh de yetkiliye yazdım bakalım ne diyecek.Bir şey çıkacağına sanmıyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed

N
NakeBenihime
6 ay (1145 mesaj)
1 saat once 7 mbps aliyordum simdi 33 e cikti turknet bizimle billur geciyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
Midgardian
6 ay (9690 mesaj)
Destek kaydı açtım. Bana verdikleri cevaba bakın. Resmen dalga geçiyorlar. Ben genel problem var ping şu kadar download hızım bu kadar diyorum, bu da şu şu saatlerde oluyor,gündüz sorun yok diyorum, Sorun İstanbul geneli diyorum cevap şaka resmen



quote:



Merhaba Servet Bey , Alt yapınız dolayısı ile alabileceğiniz maksimum hız 35 mbps ye kadardır ve şuan aldığınız hız 35 mbps yi kapsamaktadır dolayısı ile sizlere sunabileceğimiz maksimum hızı kullanmaktasınız. İyi günler dileriz. .




Ek: Twitter üzerinden de yazıyorum oradan da bana alakasız cevaplar veriyorlar. Anlama kıtlığı var sanırım genel olarak

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Midgardian -- 6 Eylül 2018; 11:39:21 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >
06.09.2018 17.38 de yaptığım hız testi

Dün akşam 11 de yaptığım hız testi
< Resime gitmek için tıklayın >


dün akşam 10 da yaptığım test https://turknet.speedtestcustom.com/result/bb07ab40-b142-11e8-9f9d-3f11b45711b6

< Resime gitmek için tıklayın > bu da öğlen verdikleri cevap





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Championship Zed -- 6 Eylül 2018; 17:44:3 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Midgardian

M
Midgardian
6 ay (9690 mesaj)
Bana da böyle cevap veriyorlar sinirlerim zıplıyor. Resmen salak yerine koyuyorlar. Bakıyor hattı 35mbit. Sorun sizde bitti. Oturduğun yerden para kazan mis. Problemin temeline inelim, şikayetlere bakalım dertleri yok. İşin kolayı var nasılsa, suçu kullanıcıya at bitsin. Gündüz yok akşam oluyor şu saat aralığında diyorum, kablonu kontrol et, donanıma bak diyor. Salağım ben zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed

C
Championship Zed
Konu Sahibi

6 ay (917 mesaj)
Başladı gene vanayı kıstılar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Midgardian

F
fpwr
6 ay (295 mesaj)
Bende üsküdardayım aynı sıkıntı bende de var ve bu son dönemlerde çok arttı özellikle bu hafta böyle. Yazık cidden ama size şunu söyleyim netspeed ve diğerleri de aynı altyapı telekom bu sıkıntı hepsinde var 4.iss değişikliğim bıktım artık. Ülkede düzgün bir tane bir şey yok !





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fpwr -- 6 Eylül 2018; 21:18:6 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed