Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Amazondan bu kasa kaça gelir?

K kmlhyt Konu Sahibi
2 yıl (4705 mesaj)
Herkese merhaba. Amazondan bu kasayı sipariş etsem. Herşey dahil bı kasa kaç paraya gelir?

https://www.amazon.com/MasterBox-Magnetic-Transparent-Acrylic-Performance/dp/B07N99WHP1?th=1&psc=1

Teşekkür ederim şimdiden.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kmlhyt -- 25 Ağustos 2019; 12:17:12 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Armag3d0N
2 yıl (11935 mesaj)
Kargo ve gümrük ücreti 110$. Yani toplamda 164$'a geliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kmlhyt Konu Sahibi
2 yıl (4705 mesaj)
Teşekkür ederim bilgilendirme için.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Armag3d0N

S StreamRolleR
2 yıl (6968 mesaj)
Amazon dan kasa alınmaz MRSP fiyatının üzerine 2x Shipping eklenir. Newegg bir nebze kasa kargo ücretlendirmesi konusunda daha iyi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kmlhyt Konu Sahibi
2 yıl (4705 mesaj)
Sağolun. Zaten vazgeçtim almaktan aşırı pahalıya geliyor. 55 dolarlık kasa 165 dolara geliyor. Kasaya değil yola veriyoruz parayı. Trde nanokatolagta var ama onlarada güveniyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @StreamRolleR

W Wadjet
2 yıl (4141 mesaj)
Amazon.de üzerinden kasa çok alınıyordu eskiden. Kargo ücretsiz olduğu dönemlerde. Ama şuanda kargo ücretlerinden dolayı yurt dışından kasa almak çok mantıksız hale geliyor. Çok özel ve pahalı olan Türkiye'de bulunmayan kasalar dışında.




S StreamRolleR
2 yıl (6968 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kmlhyt

Sağolun. Zaten vazgeçtim almaktan aşırı pahalıya geliyor. 55 dolarlık kasa 165 dolara geliyor. Kasaya değil yola veriyoruz parayı. Trde nanokatolagta var ama onlarada güveniyorum.
Tr de Corax Alpha,Bilişim Port gibi firmalar varken Amazon bakmıyorum bile.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kmlhyt Konu Sahibi
2 yıl (4705 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: StreamRolleR

Tr de Corax Alpha,Bilişim Port gibi firmalar varken Amazon bakmıyorum bile.

Alıntıları Göster
Bu kasa yok nedense. İlginç. Çokta güzel kssa bana göre. Nanokatolagtan denicem şansımı artık. Nabayım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S StreamRolleR
2 yıl (6968 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kmlhyt

Bu kasa yok nedense. İlginç. Çokta güzel kssa bana göre. Nanokatolagtan denicem şansımı artık. Nabayım.

Alıntıları Göster
Sakin nanokatalog a bulaşma. Bütçeni söyle yardımcı olalım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kmlhyt Konu Sahibi
2 yıl (4705 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: StreamRolleR

Sakin nanokatalog a bulaşma. Bütçeni söyle yardımcı olalım

Alıntıları Göster
Bu kasa hoşuma gitti. Olmazsa zalman n3 alıcam zaten. İkisinden biri ama hangisi. Yinede teşekkür ederim yardımların için.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.