Bu konudaki kullanıcılar: 20 kayıtlı üye, 52 misafir, 36 mobil kullanıcı
65906
Cevap
0
Tıklama
624
Öne Çıkarma
Cevap: Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU] (1952. sayfa)

İ illanois
6 ay (815 mesaj)
1-2 hafta once 400e aldığım kulaklık 368 olmuş.. sağlık olsun diyeyim napayım
https://www.amazon.com.tr/Anker-SoundCore-Bluetooth-Kulakl%C4%B1k-Siyah/dp/B08FRB517P




T Translasyon
6 ay (128 mesaj)
hangisi ucuza gelirse onu kullanıyorum, genelde colgate ya da sensodyne. Amazonda sensodyne 2 li paketi 24 tl ye düşmüştü onu aldım bugün :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Translasyon -- 26 Kasım 2020; 22:10:51 >


Bu mesajda bahsedilenler: @ersinduzgun4141

T tekin-71
6 ay (848 mesaj)
Powerbank almayı düşünüyorum bu model aklima yatti. Typ-C ile sarj, hızlı sarj desteği tabi fiyatı ile almaya değer mi ?

https://www.amazon.com.tr/dp/B081K7WVC7/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabt1_q0.VFb3CJY30K





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekin-71 -- 26 Kasım 2020; 22:9:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kaju waffle
6 ay (1647 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: eraglises

iyi akşamlar bilgisayarda dizi/film için kulaklık alan var mı?
ya da önerebileceğiniz bir model?
Bütçene bağlı. İbasso it01 çok iyidir. 1300 tl civarı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

V Valve Corporation
6 ay (140 mesaj)
Al benden de o kadar
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Valve Corporation -- 26 Kasım 2020; 22:13:9 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @erakan

M melek12345
6 ay (958 mesaj)
Hocam neden 2080super alıyorsunuz? Rtx3070 yakalanır o civara :D İsterseniz 2.el bakın. msi 2080super triox var bende de vatan faturalı. rtx3080 yakalayamadık ki satalım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Valve Corporation

Y YarasaCorbasi
6 ay (28 mesaj)
Aldım 1 tane sanırım beden sıkıntı ılacak gibi de satıcı amazon zaten iade ederim 😁


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cagrxx

H hotmail_hotmail
6 ay (647 mesaj)
redmi nin 10000 lik bu modelinde quick charge yok bilginiz olsun. redminin yanılmıyorsam 20000 lik modelinde qc var ki zaten ilanında qc 18w diye yazıyor. bilginiz olsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tekin-71

D drilldozer
6 ay (226 mesaj)
Böyle bir durumda mh ile görüştüm. Ekrandan kontrol etti daha çekilmemiş dedi ve benim onayımla iptal etti. Siz de arayın yardımcı olsun mh.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Awesome

_ __By_Sinan__
6 ay (906 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lu£

Erkek bakım seti arıyorum.İlk kez alacağım.Hiçbir fikrim yok.Tavsiye var mı acaba?Bütçe max 400 tl
philips mg7720 7715 7730 felan güzeldir 1 yıldır kullanıyorum ben. Yukarıda da paylaşılmış bi kac mesaj önce. Gecen gun amazonda380 civarına kadar düştü dip diyorduk ama Vatan bilgisayar suan 350 ye satıyor gayet iyi fiyat bence. Cumartesi fiyatı 500e çıkar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Awesome
6 ay (10668 mesaj)
Sağolun hocam. Müşteri hizmetlerini bugün başka bir şey için aradım telesekreter internete yönlendirip kapadı. Zaten vazgeçtim iptal etmicem, 30gün iade seçeneği daha cazip geldi diğer firmalara göre.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @drilldozer

S s1LENT
6 ay (527 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YarasaCorbasi

Aldım 1 tane sanırım beden sıkıntı ılacak gibi de satıcı amazon zaten iade ederim 😁
XS mi aldınız hocam? Normal şartlarda small giyipte bazı ürünler hafif bol geliyorsa belki olabilir, diğer türlü zor ihtimal olması. Ağustosta 90 liraya almıştım M bedenini severek giyiyorum




V Valve Corporation
6 ay (140 mesaj)
2080 süper ekledim çünkü rtx2070 süper gibi fiyatının düşme şansı var.Bugün 2070 s 4.500 den satıldı.Hiç belli olmaz.




Bu mesajda bahsedilenler: @melek12345

B BlackLead
6 ay (14925 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: galaxyg

Şuan aktif kupon var mı 100 tl üstü AMZN25 gibi ?
yok




Z ztalan
6 ay (3070 mesaj)
https://www.milliyet.com.tr/dunya/yanlislikla-servet-yolladilar-1979496

Amazon da eskiden beri olan olay, milyon dolarlık siparişin de başkasına gittiği haberi vardı.




Bu mesajda bahsedilenler: @amaniyeböyle

M m f i
6 ay (2801 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Awesome

Sağolun hocam. Müşteri hizmetlerini bugün başka bir şey için aradım telesekreter internete yönlendirip kapadı. Zaten vazgeçtim iptal etmicem, 30gün iade seçeneği daha cazip geldi diğer firmalara göre.
30 gün değil. 62 gün iade sürecin var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O OKAN ÇELİK
6 ay (213 mesaj)