| memiş'ten mi bahsediyorsun ? ne diyorsa tersini yapmak lazım |
|
Bide dede var. Düştükçe alın gari diye milleti alıp alıp taksite böldüren. Geçen bir arkadaşla konuştuk adam tavandan almış altını, bu dedeye bakıp . 3 taksit aldım diye seviniyor. 3 aydır zararda, bide eksi mevduattan çekip ona da almış. Adama anlatıyorum zarardasın eksiden çekme diyorum, halen enflasyon var abi artacak diyor. İyi sen bilirsin dedim. |
| Cihat dedenin leşberleri😅 geçen yıl aldırdıkları bir defa tuttu ons yükselişi sayesinde kâr getirdi ya kimse laf ettirmiyor takipçileri Twitter’da tüm eleştiri postlarına saldırıyor bilmedikleri şey adamın aylık geliri en az 200-300bin o adam her ay alır bu düşüşler ona koymaz kirası ıvırı zıvırından sonra zaten elinde 5-10bin lira kalan adamları böyle harcadı cihat dede bizim için bu düşüşte içeride kalan gram başı 1500-2000lira yüksek rakam o adama hiçbir şey |
| Saat 09:53 itibari ile bu ürün 31755 TL, anlık kuyumcuya sordum 5 gram 22 ayar 30 bin TL. Hadi başka kuyumcu tanıdık şu bu desen 29 - 29,5'a alırsın en az oda belki. Hem kredi kartı ile hem taksitle bu kadar farkta olsun artık. |
| peluş kafa yüzünden altın mahvetti bizi… |
|
Herkes çıktı mı yoksa toplamaya devam mı? Toplayanlar, şu anda aktif hangi site/kart ikilisi çalışıyor? Çıkanlar kaçta çıktı, şu anda çıkmak için uygun zaman mı piyasayı takip edenler ne diyor? |
| hocam sen satış fiyatını niye soruyon ki, bize alış fiyatı gerek. kuyumcuya satarken ki zararım önemli. ne yapayım başka kuyumcunun kaçtan sattığını |
| Sevim abladan mi acaba |
| Ben n11 fiyatlarına çok fuhuş dediğiniz kısma cevap verdim hocam. Kartla ve taksitle gram başına 350 lira gibi farkla altın almak fuhuş değildir çok normaldir. Bozdurursanız tabi zarar olacak ayrıca grupta birikim için alan çok büyük bir kitle var. |
| gram altın neredeyse 2026 yılının en düşük seviyesine geldi. |
|
internetten altın almak çok da mantıklı değil gibi duruyor. bugün en düşük çeyrek altın fiyatı ahlatçı kuyumculuk pazarama'da 11.350 TL civarında iken, gittim kuyumcuya sordum 10.150 TL'den veririm dedi. Tamam peşin para, ama 1 aylık kmh kullansan 10.150 TL'ye 547 TL faiz geliyor. Yani yine 1 çeyrek altında 650 TL civarı fazla ödemiş oluyorum. puanla falan ne kadar maliyeti aşağı çekebilirsin ki? ki zaten orda da bilezik gibi daha yüksek fiyatlı ürünler alınabiliyor ancak. bence kuyumculara gidip bizzat fiyat sormadan internetten puan vs. ye aldanıp alışveriş yapmayın. |
|
doğrudur hocam. kuyumcu zaten kazık. üstüne eticaret siteleri daha da kazık. emprenyeli 2 metre bahçe çiti, kazık uçlu |
| Allah bin belasını versin abdsinin de iranınında |
| paraf n11 de hangi tutardaki ürüne kombo oldu arkadaşlar bilgi rica etsem |
https://www.n11.com/urun/jeracapital-5-gram-22-ayar-kibrit-copu-yatirimlik-isciliksiz-bilezik-126369193?magaza=jera-capital
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @JaWs1903