Arama butonu
23897
Cevap
2766279
Tıklama
111
Öne Çıkarma
Cevap: Altın fırsatları ( puan - çek - chip para v.s ile ) (1195. sayfa)
M
dün (53323 mesaj)
Yarbay

bulamadım hocam, en ucuz şu, bunun da fuhuş miktarı aynı.

https://www.n11.com/urun/jeracapital-5-gram-22-ayar-kibrit-copu-yatirimlik-isciliksiz-bilezik-126369193?magaza=jera-capital



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @JaWs1903
M
dün (53323 mesaj)
Yarbay

memiş'ten mi bahsediyorsun ? ne diyorsa tersini yapmak lazım



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fiiliyol
F
dün (2357 mesaj)
Binbaşı

Bide dede var. Düştükçe alın gari diye milleti alıp alıp taksite böldüren.
Geçen bir arkadaşla konuştuk adam tavandan almış altını, bu dedeye bakıp . 3 taksit aldım diye seviniyor. 3 aydır zararda, bide eksi mevduattan çekip ona da almış. Adama anlatıyorum zarardasın eksiden çekme diyorum, halen enflasyon var abi artacak diyor. İyi sen bilirsin dedim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mahmut716
K
dün (46 mesaj)
Er

Cihat dedenin leşberleri😅 geçen yıl aldırdıkları bir defa tuttu ons yükselişi sayesinde kâr getirdi ya kimse laf ettirmiyor takipçileri Twitter’da tüm eleştiri postlarına saldırıyor bilmedikleri şey adamın aylık geliri en az 200-300bin o adam her ay alır bu düşüşler ona koymaz kirası ıvırı zıvırından sonra zaten elinde 5-10bin lira kalan adamları böyle harcadı cihat dede bizim için bu düşüşte içeride kalan gram başı 1500-2000lira yüksek rakam o adama hiçbir şey





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kral.238 -- 9 Haziran 2026; 21:40:5 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fiiliyol
E
dün (743 mesaj)
Çavuş

Ben de bulamadım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mahmut716
J
22 sa. (1900 mesaj)
Onbaşı

Saat 09:53 itibari ile bu ürün 31755 TL, anlık kuyumcuya sordum 5 gram 22 ayar 30 bin TL. Hadi başka kuyumcu tanıdık şu bu desen 29 - 29,5'a alırsın en az oda belki. Hem kredi kartı ile hem taksitle bu kadar farkta olsun artık.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mahmut716
Y
20 sa. (29275 mesaj)
Yarbay

200 lira daha düştü şimdi




Bu mesajda bahsedilenler: @JaWs1903
G
20 sa. (9392 mesaj)
Binbaşı

peluş kafa yüzünden altın mahvetti bizi…



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

B
16 sa. (6540 mesaj)
Yarbay

Herkes çıktı mı yoksa toplamaya devam mı?
Toplayanlar, şu anda aktif hangi site/kart ikilisi çalışıyor?
Çıkanlar kaçta çıktı, şu anda çıkmak için uygun zaman mı piyasayı takip edenler ne diyor?



M
16 sa. (53323 mesaj)
Yarbay

hocam sen satış fiyatını niye soruyon ki, bize alış fiyatı gerek. kuyumcuya satarken ki zararım önemli. ne yapayım başka kuyumcunun kaçtan sattığını


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @JaWs1903
S
16 sa. (599 mesaj)
Çavuş

Sevim abladan mi acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TeKNoYDN
J
16 sa. (1900 mesaj)
Onbaşı

Ben n11 fiyatlarına çok fuhuş dediğiniz kısma cevap verdim hocam. Kartla ve taksitle gram başına 350 lira gibi farkla altın almak fuhuş değildir çok normaldir. Bozdurursanız tabi zarar olacak ayrıca grupta birikim için alan çok büyük bir kitle var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mahmut716
M
16 sa. (19317 mesaj)
Yarbay

gram altın neredeyse 2026 yılının en düşük seviyesine geldi.



S
16 sa. (995 mesaj)
Yüzbaşı

internetten altın almak çok da mantıklı değil gibi duruyor. bugün en düşük çeyrek altın fiyatı ahlatçı kuyumculuk pazarama'da 11.350 TL civarında iken, gittim kuyumcuya sordum 10.150 TL'den veririm dedi. Tamam peşin para, ama 1 aylık kmh kullansan 10.150 TL'ye 547 TL faiz geliyor. Yani yine 1 çeyrek altında 650 TL civarı fazla ödemiş oluyorum. puanla falan ne kadar maliyeti aşağı çekebilirsin ki? ki zaten orda da bilezik gibi daha yüksek fiyatlı ürünler alınabiliyor ancak.

bence kuyumculara gidip bizzat fiyat sormadan internetten puan vs. ye aldanıp alışveriş yapmayın.



T
15 sa. (9134 mesaj)
Yarbay

tuğrul abi.




Bu mesajda bahsedilenler: @sadi_33
M
14 sa. (53323 mesaj)
Yarbay

doğrudur hocam.
kuyumcu zaten kazık. üstüne eticaret siteleri daha da kazık. emprenyeli 2 metre bahçe çiti, kazık uçlu



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @JaWs1903
J
9 sa. (4274 mesaj)
Yarbay

Allah bin belasını versin abdsinin de iranınında



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
9 sa. (353 mesaj)
Teğmen

paraf n11 de hangi tutardaki ürüne kombo oldu arkadaşlar bilgi rica etsem



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.