Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
25
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Almanya dan gelicek akrabam.

E
EGök_G70
Konu Sahibi

geçen hafta (53 mesaj)
Merhaba almanya dan akrabam gelicek ve bize istediğimiz bir şey olup olmadığını sordu 10 unda gelicek ve gelirken kazak tisört vb. Getirir bir de çikolata felan parfüm ve fiyatı abartılmadan herhangi bir ürün önerebilir misiniz ?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


K
Kas adam
geçen hafta (252 mesaj)
Nazif amcam bana hep cikolata getirir araya isvec cikolatasi da sıkıştırır efsane tadı var





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Draxen

Bu mesaja 2 cevap geldi.

E
EGök_G70
Konu Sahibi

geçen hafta (53 mesaj)
Tatlatı gerçekten güzel hocam kötü değil ama çok büyük beton kalıbı gibi akrabam getirdiğinde 2-3 kat çikolata kim yiyecek o kadarını bilmiyorum doğrusu nazif dayımda almancı almancılara göre iyi davranır eğitim seviyesi felanda kötü değil tek şey yaptığı almanya faki emekli maaşı(ydı galiba) o konuyla ilgili konuşurdu.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EGök_G70 -- 2 Aralık 2019; 20:49:58 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kas adam

E
EGök_G70
Konu Sahibi

geçen hafta (53 mesaj)
Bu arada önerebileceğin parfüm vb ürün var mı hocam ?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kas adam

B
Başbilen
geçen hafta (1 mesaj)
Bira iste orada baya ucuzdur( yaşın yetiyorsa )





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


K
Kas adam
geçen hafta (252 mesaj)
LR vardi alman menseili parfum onu getirmişti bi ara cok iyidi





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Draxen

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EGök_G70

E
EGök_G70
Konu Sahibi

geçen hafta (53 mesaj)
LR classic var bende gibellini no 1 aldırtmayı düşünüyorum aslında





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kas adam

K
Kas adam
geçen hafta (252 mesaj)
Efsanedir lr zaten hep getittirrim





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Draxen



Bu mesajda bahsedilenler: @EGök_G70

P
programmer_onur
geçen hafta (15881 mesaj)
Burada vergiyi gömdükleri ne kadar ürün varsa onların listesini yap. Benim aklıma elektronik (laptop, konsol, oyun) ve kullananlar için alkol ürünleri geliyor ama liste uzayabilir.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
EGök_G70
Konu Sahibi

geçen hafta (53 mesaj)
Laptop vb. Elektronik alkol getirtmek istemiyorum başka bir şey yok mu hocam ?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @programmer_onur

E
EGök_G70
Konu Sahibi

geçen hafta (53 mesaj)
Up





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S
sefa1451
geçen hafta (322 mesaj)
2-3 tane ps4 falan getirt orada 1 asgari ücretle 4 tane falan alabilirsin muhtemelen burada satarsın iyi bir dhli bunu yapardı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
EGök_G70
Konu Sahibi

geçen hafta (53 mesaj)
Gerek yok öyle bir şeye sefa hocam parfüm önerir misin ?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sefa1451

S
sefa1451
geçen hafta (322 mesaj)
dior homme intense/ mugler pure malt/ gucci pour homme ve homme 2/ guerlain homme ıdeal hepsi mükemmeldir ülkemizde biraz tuzlular yazdıklarımın en ucuzu 300 tl civarında.




Bu mesajda bahsedilenler: @EGök_G70

G
Galeksus4
geçen hafta (34 mesaj)
Napapijri montlara bir bak. Türkiye’de yok diye biliyorum. 10 numaradır





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
Göttingenli Ethem
geçen hafta (1402 mesaj)
nussknacker




R
Rodimus01
geçen hafta (220 mesaj)
Nargile tütünü iste. Maridan - chocolate chip, Infinity - Grape Mint, Chaos - Turkish bubble





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
Ua-87
geçen hafta (11 mesaj)
toffie,Ritter sport çikolatalarıyla Sucuk iste...





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T
Turkiye34BJK
geçen hafta (636 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rodimus01

Nargile tütünü iste. Maridan - chocolate chip, Infinity - Grape Mint, Chaos - Turkish bubble
Ne kadar tuhaf Almanya'dan tütün getirtmek bir zamanlar adalya çok tutulmuştu Almanya'da şuan binbir çeşit tütün var Türkiye bu sektörden neden geri kaldı anlamıyorum





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
riaz
geçen hafta (1555 mesaj)
Yıllarca Almanya'dan gelen akrabalarımız bize standart çikolatalar getirirdi hani markası farklı ama klasik olanlardan,
hep derdim yahu bunları getirmelerinin mantığı nedir?aynısı burda var zaten?
yıllar sonra Almanyaya gidince meğersem en ucuzlarını getirdiklerini öğrenmiştim,
ulen neler vardı viskili,sütlü,karamelli,frambuazlı bunlardan neden getirmediniz insafsızlar?
gelirken öyle aramalı çikolatlar getirdim ki çevremdekiler benim gibi şok olmuştu.
bu da böyle bir anımdır





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riaz -- 3 Aralık 2019; 8:48:32 >