Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 7 misafir, 4 mobil kullanıcı
19948
Cevap
246407
Tıklama
17
Öne Çıkarma
Cevap: Aliexpress Standard Shipping Mağdurları - TÜM KARGO MAĞDURLARI TOPLANIYORUZ! (998. sayfa)

B Belesinternetkullanicisi
dün (366 mesaj)
Gümrükten geçti ama vergi gözükmüyor. Normalde böyle olmazdı bir sıkıntı var mı sizce?
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P psychô
dün (363 mesaj)
Hepimizin kargoları aynı vakitte yüklenip aynı vakitte İstanbul’a ulaştı görünüyor. @jutdxx gümrük işlemleri tamamlandı diyince gümrükte takıldık sandım. @BlackMon sizinkiler de geçmediğine göre ya yoğunluktan dolayı paketlerin bir kısmı ayrıldı ya da güncellemeleri sisteme işlenmedi.




Bu mesajda bahsedilenler: @BlackMon , @Jutdxx

M meddah58
dün (3312 mesaj)
Benim bir kargom da bu şekilde... Ters giden bir şey var ama ne?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Belesinternetkullanicisi

J Jutdxx
dün (272 mesaj)
Bugün cumartesi olduğundan olablir hocam




Bu mesajda bahsedilenler: @meddah58

E erAn_
dün (6228 mesaj)
Arkadaşlar benim sipariş gümrükten çıkıp Ptt işyerine sevk edilmiş. 23 küsür lira vergisi belirlenmiş. Bu aşamadan sonra başına bir iş gelmeden Ankara'ya bana ulaşır değil mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D duren
dün (502 mesaj)
Kaça kadar dağıtımda oluyor bu PTT?




M MehmetAkıl
dün (11 mesaj)
hocam https://gonderitakip.ptt.gov.tr/ adresinden gönderinizi sorgulayın eğer bendeki gibi bi süreç gözüküyorsa geçmiş olsun gönderiniz gümrüğe takılmış demektir. benimki de bu şekilde oldu bugün telgraf geldi gümrüğe gitmemi istiyorlar nasıl yapacağız bilmiyorum.


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @meddah58

H hadjimurat
15 sa. önce (448 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: samsaa01

Bende leptop alicam da gümrükte takılıp iade olmuyorsa 700 lira vergi bişe deil şuan ülkemizdeki leptop fiyatlarına bakilirsa
Ben aldim bayada geldi suan kullaniyorum o fiyata i5 islemci 16gb 2k cozunurluklu laptop yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S samsaa01
6 sa. önce (56 mesaj)
Gümrükten sikinti etmiyorlarsa güzel de yüzde kaclik vergi cikti




Bu mesajda bahsedilenler: @hadjimurat
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.