Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
10248
Cevap
0
Tıklama
102
Öne Çıkarma
Cevap: ALİEXPRESS KUPONLARI KENDİNİZ ALIN EN UCUZ SATIŞ SİTESİ (532. sayfa)
İlan Türü : #Alınık
Yurt Dışı Alışveriş : #Aliexpress

A AkkusGandalf
geçen ay (5 mesaj)
LP ile başlayan vergisi ödenmiş kargolarda durum nedir ülkeye giriş yaptığında aras'ın sitesinden takip edebiliyor muyuz gözüküyor mu ?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

H head
geçen ay (1367 mesaj)
hangi mağazadan aldınız hocam




Bu mesajda bahsedilenler: @Hayata Küsen Adam

H HasanAliTas
geçen ay (3 mesaj)
Telefon numarasını doğru verdiyseniz aras kargodan takip numaranızı içeren mesaj geliyor kargo takibi için..



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AkkusGandalf

B Bozok1
geçen ay (3 mesaj)
Ben çok kez alışveriş yaptm. Telefonum da doğru olmasına rağmen takip no gelmiyor. Parcelsden bakıyorum ordanda güncellenmiyor. Ama lp ile başlayanlar çok hızlı ortalama 12 günde geliyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tbagci34



Bu mesajda bahsedilenler: @AkkusGandalf

B BlackMon
geçen ay (1074 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AkkusGandalf

LP ile başlayan vergisi ödenmiş kargolarda durum nedir ülkeye giriş yaptığında aras'ın sitesinden takip edebiliyor muyuz gözüküyor mu ?
evet arasın sitesinde aliexpress seçip bakabilirsin TR gelince aras sisteme girince




B Bozok1
geçen ay (3 mesaj)
Topying 3c storeden almış olduğum kulaklık 3 gün önce ulaştı tarafıma. Sadece gümrükde diğer ürünler 1 2 gün beklerken kulaklık 7 gün bekledi. 2 tane daha kulaklık aldım bekliyorum. Umarım bii problem olmaz.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tbagci34



Bu mesajda bahsedilenler: @head

Y yannispapapetru
geçen ay (9 mesaj)
Kuponlar bitmedi mi hocam. Yoksa direk nakitle mi aldiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Khalees1
geçen ay (452 mesaj)
Desteğin için teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @BrezilyaLigi

4 4Vagrant
geçen ay (438 mesaj)
4 mayısta vergi dahil aras kargoyla gelecek kargom şuan türkiyeye gelmiş ve her zamanki gibi aras istanbul trakya kurumsal şubesinden yola çıkmış, telefonuma bildirim geldi.

Tel no eksiksiz doğru, isim eksiksiz doğru, soyadı son harfi 1 fazla tekrar eder şekildeydi (Örn. Ahmet Doğru yerine Ahmet Doğruu) hala aras üzerinden sipariş verecekse tavsiyem bu şekilde vermeleri, bildirim gelmesi adına veya takip etmek adına en güzel çözüm yolu bu.Tabii ki isminizi tam yazabiliyorsanız yazın orası ayrı konu :D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4Vagrant -- 12 Mayıs 2021; 14:41:38 >


K kaanrevan
geçen ay (806 mesaj)
Platiden 5.2/4.4 kupon alan var mı? Nasıl alınıyor o kupon? Kuponun detaylarında ne yazıyor arkadaşlar?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

4 4Vagrant
geçen ay (438 mesaj)
yanlış hatırlamıyorsam cashback tarzı bir şey yazıyordu, muhtemelen cashbackten davetiye atıp üye olununca geliyor, ama farklı bi ülkeden üye oluyorlar sanırım, 4/5 kuponu paylaşmıştım zaten bilindik çok basit alınan bir kupon ha 1 dolar ha 0.80 dolar çok önemi yok bence o yüzden uğraşmadım cashbacke





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4Vagrant -- 13 Mayıs 2021; 1:52:44 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kaanrevan

- -Batarang-
geçen ay (823 mesaj)
Hocam bu gün son hali böyle ilerleme var seninkinde durum nedir bakarmısın
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @xSwindLer

M mhls1453
geçen ay (11 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mhls1453

3/3.01 kuponları geldi.

üretim tarihi: dün-bu gün-yarın
Son kullanma: 01.06
stok: 421
fiyat: bedava

-konu dışı-
Staj konusunda bana yardımcı olabilecek var mı? Bölüm makine,
An itibari ile stok ve üretim bitmiştir.
İyi forumlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E emree27
geçen ay (354 mesaj)
Hocam şu forumda yıllardır gördüğüm en güzel hareketi yaptınız. Teşekkürler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emree27 -- 13 Mayıs 2021; 22:18:51 >


Bu mesajda bahsedilenler: @mhls1453

B BigOTTOMAN1453
geçen ay (815 mesaj)
İlk kez aliexpresten alım yapacaktım kaldı sanırım kupon yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cggs1234
geçen ay (72 mesaj)
Arkadaşlar CSC ile başlayan bir hata aldım son siparişte ödemeyi reddetti, banlanmis mi oluyoruz bilgisi olan var mı daha önce iki kez IP TV siparişim olmustu öyle 15-20 sipariş filan da yok, kara listeye alındık galiba ülkecek hayırlısı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


X xSwindLer
geçen ay (3090 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Hareket olmuş hocam evet. Köşede felan mı unuttular acaba anlamadım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-Batarang-

K K4TL14M
geçen ay (2342 mesaj)
O kadar boş şey aldık obd cihazı da varmış aliexpreste tüh kaçırdık :)