Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Alacağım kaynaklar iyi mi baksanıza

B BlokShot Konu Sahibi
10 ay (890 mesaj)
Türkçe: 345
Ayt Mat: 12. Sınıf Çap fasikül, 345, Fonksiyonlar apotemi
Tyt Mat: 345
Ayt Fizik: Ens
Tyt fizik: BilgiSarmal Plus
Geo: Karekök 0
Ayt Biyo: Biyotik

Total 400₺ tutuyor

Ekstra sayı olarak daha fazla alamam ama şunun yerine şunu al dediğiniz kaynaklar varsa yazabilirsiniz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlokShot -- 7 Eylül 2021; 18:33:54 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


K Kurtçu Restrop
10 ay (503 mesaj)
345 tr yerine illa alcaksan 3D ama bence alma
ayt fizik için özgün
ayt mat için hiç birini alma eyüp b pdf çıkart üstüne 3D çöz


bunlar hem bütçeni rahatlatır hem netlerini arttırır





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurtçu Restrop -- 7 Eylül 2021; 18:38:2 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T takeanap
10 ay (14 mesaj)
Gayet iyi bence ayt fizikte neden 345 tercih etmedin



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BlokShot Konu Sahibi
10 ay (890 mesaj)
Onu ikinci kaynak olarak düşünüyorum şuan elimde 11. Sınıf fizik çap fasikülleri var bir de ens alıp belli bir süre ikisiyle idare ederim diye düşündüm çok pahalı 60₺ ya ucuz olsa evi kitap doldurcam



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @takeanap

T takeanap
10 ay (14 mesaj)



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BlokShot

B BlokShot Konu Sahibi
10 ay (890 mesaj)
Hocam okul için istiyorlar kitap alcaz mecbur fotokopiyle olmuyor ama özgün ve 3D olabilir hatta 3Dyi alsam daha iyi olur sağolun



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kurtçu Restrop

K Kurtçu Restrop
10 ay (503 mesaj)
hocam vivada spiralliyoelar falan bildiğin kitap gibi oluyor bildiğim kadarıyla anlamaz okul zaten yanında 3D ayt matınız da olacak



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BlokShot

D Dogannbulbill
10 ay (21 mesaj)
Hocam biyotik harika denemelerini çözün kitabını da
Forumda hiç onermediler kolay falan diye geçen sene ama kesinlikle sınav ile orantılı fazla yorum sorusu da var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D darthkafir
10 ay (1 mesaj)
Türkçe 345 alma bence



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BlokShot Konu Sahibi
10 ay (890 mesaj)
Ne alabilirim 3D de olabilir Limite de iyi diyorlar benim fazla bilgim yok bu konuda



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @darthkafir

D darthkafir
10 ay (1 mesaj)
345 ide limiti de çözdüm bence limit cok daha güzel



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BlokShot
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.