Bu konudaki kullanıcılar: 7 misafir, 7 mobil kullanıcı
6056
Cevap
169774
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Cevap: AKÜLÜ VİDALAMA, MATKAP, TAŞLAMA, DEKUPAJ VE DİĞER ALETLERDE SICAK FIRSATLAR (292. sayfa)

S solent
4 ay (128 mesaj)
Merhaba arkadaşlar, benim ev işleri için matkaba ihtiyacım var. Ama güçlü olsun yani tavanı, perde petonu vs delebileyim. Buna uygun pahalı olmayan bir ürün arıyorum.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S solent
4 ay (128 mesaj)
Bende merak ediyorum, çok güçlü deniyor yorumlarda



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kardeş yakışıyor mu

P Pi
4 ay (16471 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: solent

Merhaba arkadaşlar, benim ev işleri için matkaba ihtiyacım var. Ama güçlü olsun yani tavanı, perde petonu vs delebileyim. Buna uygun pahalı olmayan bir ürün arıyorum.
Bosch Gsb 16 re aldım geçen. Kırıcı delici gibi olmaz. Ama ondan daha kullanışlı bana göre. 597ye almıştım. 750w profesyonel mavi seri. Bir ölçüt müdür bilmem ama bir kaç kez az büyük akıllı vidanın kafasını kopardı fazla sıkınca.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S solent
4 ay (128 mesaj)
Fiyatı 800 olmuş gsb 16 re nin hocam. 597ye iyi bir alışveriş olmuş.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Pi

P Pi
4 ay (16471 mesaj)
Önümüzdeki günlerde indirim olacak sanırım. Benzer fiyata denk getirilebilir sanırım hocam. Bakmakta yarar var. Amazon bu. Daha ucuza bile verebilir.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @solent

E endülüs_faruki
4 ay (1447 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: solent

Merhaba arkadaşlar, benim ev işleri için matkaba ihtiyacım var. Ama güçlü olsun yani tavanı, perde petonu vs delebileyim. Buna uygun pahalı olmayan bir ürün arıyorum.
Daha dün 7-8 senelik mavi seri 600w einhell matkabimla 5.45, 2adet 3.50, 2.88 boylarinda toplam 4 boy 60 cm ara ile delik delerek kornis taktim.banamisin demedi.ama matkap ucum elmas
Bu zamana kadar 6-7 ev icin kornis takmisligim vardir bu.matkapla

350 -400 liralik einhell 650,710w matkaplar cok rahat is gorur

Ev kullanicisina yeterde artar bile.ha maddi durum elveriyordur.zaten 1000liralik matkap bile sorun olmaz o insan icin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi endülüs_faruki -- 20 Haziran 2021; 21:31:51 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Pi
4 ay (16471 mesaj)
Doğrudur hocam. Bir ürüne gereksiz yere çok para verilmesine ben de karşıyım. Ancak uyguna denk getirilirse az daha para verilebilir bence.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @endülüs_faruki

E endülüs_faruki
4 ay (1447 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Pi

Doğrudur hocam. Bir ürüne gereksiz yere çok para verilmesine ben de karşıyım. Ancak uyguna denk getirilirse az daha para verilebilir bence.
eyvallah tabiki hocam ucuza düşürülürse niye alınmasın .örneğin elimde akülü vidalamam olduğu halde ucuza denk getirdiğim için

1,5- 2 ay evvel aşağıdaki ürünü 40 liralık çekle trendyoldan 360 liraya aldım

https://www.trendyol.com/einhell/te-cd-18-48-li-i-solo-akusuz-darbeli-matkap-vidalama-4513926-p-33984276

akü ve şarj setinide amazondan 178 liraya aldım

https://www.amazon.com.tr/Einhell-Power-X-Change-%C5%9Earj-Cihaz%C4%B1/dp/B082TD4R4L





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi endülüs_faruki -- 21 Haziran 2021; 0:1:3 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Pi
4 ay (16471 mesaj)
Aynen. Ucuz olunca elinde olsa bile alası geliyor insanın.. Dediğiniz gibi güzel rakama gelmiş. Makine de iyi. Güle güle kullanın



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @endülüs_faruki

E endülüs_faruki
4 ay (1447 mesaj)
299lira an itibariyle prime day

www.amazon.com.tr/Bosch-Darbeli-Matkap-Easyimpact-Içinde/dp/B06XR2WQBN





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi endülüs_faruki -- 21 Haziran 2021; 1:17:40 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O Oix
4 ay (57 mesaj)
Hocam 421tl ye mi çıkmış ben mi yanlış bakiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @endülüs_faruki

M moustapha129
4 ay (881 mesaj)
amazondan Einhell CC-PO 1100/2E, Polisaj ve Zımpara Makinası aldım sizce nasıldır? pasta cila için kullanacağım. 371 tl şu an





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moustapha129 -- 21 Haziran 2021; 2:4:15 >


E endülüs_faruki
4 ay (1447 mesaj)
amazon prime üyeliğe o fiyatmış hocam. 7.90 lira üyelik


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Oix

C Camit
4 ay (584 mesaj)
Arkadaşlar selam, amatörce DIY işleri için amazondan BOSCH IXO 5. Nesil şarjlı vidalama aldım (229₺). İş görür mü acaba yorum yapabilir misiniz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S snoppy
4 ay (1998 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Camit

Arkadaşlar selam, amatörce DIY işleri için amazondan BOSCH IXO 5. Nesil şarjlı vidalama aldım (229₺). İş görür mü acaba yorum yapabilir misiniz?
gelince ufak çaplı test edin, işinizi görmeyecek gibi olursa Amazon sorunsuz iade alıyor. Ben kişisel olarak bu fiyat seviyesinde "Xiaomi Mijia" tercih ederdim.

https://www.ciceksepeti.com/xiaomi-mijia-smart-tornavida-akilli-matkap-kcm75742283


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E ernaltnts
4 ay (158 mesaj)
Neden bunu tercih edersiniz.?

Benim de böyle bir alete ihtiyacım var ancak teknik açıdan pek hakim olmadığım için hangisini alacağım konusunda kararsızım.

Siz bu konuda bilgi ve tecrübeniz varsa paylaşırsanız sevinirim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @snoppy

S snoppy
4 ay (1998 mesaj)
açıkcası kağıt üzerinde devasa farkları yok. Xiaomi biraz daha fazla akü kapasitesine ve torka sahip. Bir diğer sebepse tasarımı daha çok hoşuma gidiyor (tasarımı ödüllü zaten). Dediğim gibi "kişisel" bir tercih sadece.




Bu mesajda bahsedilenler: @ernaltnts

S solent
4 ay (128 mesaj)
1 ay ücretsiz üyelik veriyormuş, aslında prime üyelik alıp uygun fiyata şu ürünü alayım diyorum ama 1 ay sonra ücretsiz üyelik iptali durumunda aradaki farkı bana geri ödetirler mi diye düşünüyorum?
https://www.amazon.com.tr/dp/B07PMKN5X2/ref=cm_sw_r_cp_apa_glt_i_9XFVZCRKHQFETZSGWB5X?_encoding=UTF8&psc=1



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @endülüs_faruki

B Baristatales
4 ay (663 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: solent

1 ay ücretsiz üyelik veriyormuş, aslında prime üyelik alıp uygun fiyata şu ürünü alayım diyorum ama 1 ay sonra ücretsiz üyelik iptali durumunda aradaki farkı bana geri ödetirler mi diye düşünüyorum?
https://www.amazon.com.tr/dp/B07PMKN5X2/ref=cm_sw_r_cp_apa_glt_i_9XFVZCRKHQFETZSGWB5X?_encoding=UTF8&psc=1
öyle birşey olmuyor içinizi ferah tutun üyelikte sanal kart kullanın




R realistspary
4 ay (995 mesaj)
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0866N564R/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Arkadaşlar bu ürünü satın aldım ama emin olamıyorum içinde akü ve şarj aleti var mı acaba?


Bu mesaja 1 cevap geldi.