Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
2090
Cevap
113048
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Aerocool Xpredator Kullanıcıları kulübü (2. sayfa)

T Tolgá
10 yıl (7022 mesaj)
hayırlı olsun yeni kasanız gerçekten güzelmiş hoşuma gitti..




T The@Thing
10 yıl (3137 mesaj)
gerçekten çok güzel bir kasaya sahipsiniz hayırlı olsun




A alperen_69
10 yıl (8143 mesaj)
hayırlı olsun güzel bir kasa gerçekten




X Xallez Konu Sahibi
10 yıl (1264 mesaj)
Herkeze iyi dilekleri için teşekkür ederim arkadaşlar.




F Furkán
10 yıl (5825 mesaj)
Öncelikle Hayırlı olsun. İnceleme çok iyi olmuş. Kasanın tasarımı ve kullanımı gayet iyi görünüyo. Soğutma performansıda gayet iyi.. İnceleme için teşekkürler.




N No Way Out
10 yıl (25512 mesaj)
Güzel kasa şimdiki aklım olsa bunu alırdım.




B BuĞrA
10 yıl (2928 mesaj)
yenı kasan hayırlı olsun dostum merak ettıgım 7 tane fan var max devırde ses nasıl




F fbsrkc06
10 yıl (2681 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bugra34

yenı kasan hayırlı olsun dostum merak ettıgım 7 tane fan var max devırde ses nasıl


kasan hayırlı olsun süpermiş..
güle güle kullan..


ses durumunu bende merak ettim..

saygılar.




X Xallez Konu Sahibi
10 yıl (1264 mesaj)
Ses durumu çok garip
Tüm fanları fan kontrolcüye bağladım ve fanlar en düşük devirde iken yavaş yavaş tam devire çıkardığımda sanki uçak kalkıyormuş gibi bir his uyandırıyor
Eğer fanları tam devirde çalıştırıp internette gezecekseniz o sesde durulmaz.Ancak oyun oynarken kesinlikle duymuyorsunuz sesi.Zaten makinesine overclock yapıcak adam masaüstündeyken sistem boşta olacağından fan devrini düşürüp, oyundayken fanları tam devire çıkaracağından fanların sesinin bir sorun oluşturacağını zannetmiyorum.




M metal_my666
10 yıl (3886 mesaj)
çok güzel bir kasaymış hayılı ugurlu olsun görüntüsü güzel tek begenmedgim yönü yan kapaktaki fanların filtresi olmaması tozdan nfret ediyorum da :D
bu arada öndeki fan çalışmıyomu öndeki görüntüde led yanmıyodu da merak ettim ? bilgilendriseniz sevinirm...




X Xallez Konu Sahibi
10 yıl (1264 mesaj)
:)
Öndeki fan çalışıyor ancak önündeki kalın bir tabaka olduğundan ışık sızması oluşmuyor.

quote:

Orijinalden alıntı: metal_my666

çok güzel bir kasaymış hayılı ugurlu olsun görüntüsü güzel tek begenmedgim yönü yan kapaktaki fanların filtresi olmaması tozdan nfret ediyorum da :D
bu arada öndeki fan çalışmıyomu öndeki görüntüde led yanmıyodu da merak ettim ? bilgilendriseniz sevinirm...




M metal_my666
10 yıl (3886 mesaj)
hadi ya..keşke şeffaf bişi olsaydı...peki yan fanlrın yeri (yani camı) sökülebilyomu oraya pelxi kestirip kullanabilirimyiz ? bir de tavana 2 tane 120 lik yada 140 lık fan takılma olayı var mı ? yoksa sadece üstündeki fan mı takııyor ? bilgilendirme için tşkler...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metal_my666 -- 17 Kasım 2010; 0:47:04 >


X Xallez Konu Sahibi
10 yıl (1264 mesaj)
Yok hayır fan şeffaf zaten.Önündeki mesh panel nedeniyle ışık sızıntısı oluşmuyor.
Yan pleksi içinde evet kolayça sökülebilcek bir yapıyasahip.Gerekli çentikler çıkarııldığında pleksi rahatlıkla yerinden çıkacaktır.
Önümüzdeki günlerdeki tavandaki fana led taktırmak için fanı sökücem.Söktüğümde fan opsiyonu hakkında netbir bilgi verebilirim.




M metal_my666
10 yıl (3886 mesaj)
çk saolun bilgilendridiginiz için çok tşkler takipdeyim daha fazla foto bekliyorum:) birde tavan hakında bilgi bekliyorum kolay gelsin..




L Lejyonerome
10 yıl (541 mesaj)
Çok güzel bir kasa gerçekten fiyatıda uygun. Emeğinize sağlık




K kingofthesky
10 yıl (3 mesaj)
haf x in yerine düşündüğüm bir kasa teşekkürler inceleme için




M Madronom
10 yıl (180 mesaj)
Hayırlı olsun. İnceleme taze taze dumanı üzerinde tütüyor.




İ iquana
10 yıl (560 mesaj)
İnceleme çok güzel teşekkürler sayenizde detaylarını görüp sipariş ettik bakalım teknobiyotik kac güne gönderecek.

Edit:Ayın 22sinde gece 10 sularında teknobiyotik firmasına havale yaptım ertesi gün kargoya verildi ürün bugün elime ulaştı gercekten harika kasa almak isteyen arkadaslara duyurulur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquana -- 24 Kasım 2010; 23:41:42 >


M metal_my666
10 yıl (3886 mesaj)
biraz dah foto eklerimsiniz yan kapagın ayrıntıları falan ust fanlar bir de...




H HexfeT
10 yıl (1298 mesaj)
Yan kapataki ızgara yapısı hava geçişini zorlaştıracak şekilde. Bu durum özellikle fan içeri hava çekecek şekilde monte edildiğinde fan yaprakları montaj yüzeyine çok yakın olacağından fanların gürültülü çalışmasına ve hava akışının normalde mümkün olanın çok altına inmesine sebep olur. Heleki fan 4 adet ise gürültü katlanılmaz olabilir. Pleksiye kısıtlı alana sahip kanallar açmak yerine tel ızgara konulması ve fanlar eğer içeri hava çekecek ise montaj yüzeyine 0 yapışacak şekilde değil, arada bir miktar boşluk kalacak şekilde monte edilmesi gerekli.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HexfeT -- 22 Kasım 2010; 15:20:43 >