Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir, 1 mobil kullanıcı
4363
Cevap
138931
Tıklama
9
Öne Çıkarma
Cevap: Adını Hatırlayamadığınız Oyunlar [ANA KONU] (213. sayfa)

P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)

W wither
3 ay (1989 mesaj)
Yok hocam , yanlış hatırlamıyorsam kamera daha uzaktı , karakter daha küçüktü , ayrıca böyle kayan ekran değil de ekran ekran ilerleniyordu sanırım.

Sadece daralan mağara duvarlarına değmeden ilerleme mantığı vardı , tabi 35 yıl olmuş unuttuğum şeyler vardır detay yazarken.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wither -- 18 Ekim 2020; 20:44:27 >


Bu mesajda bahsedilenler: @pspsexer

P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)
Videoyu izlemek için tıklayınız
Commodore 64 oyun havuzu benzer oyun çok ama anlatılana uyan bu diğer dalgıç oyunlarında genelde ekran sabitti oynamış varsa yazsın....diğer oyun da house of the dead 2 PC versiyonu olabilir.


Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 18 Ekim 2020; 20:54:45 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W wither
3 ay (1989 mesaj)
Bu da değil ama andırıyor , sanırım bu kadar balık yoktu deniz anası tarzı şeyler mi vardı öyle bir şey.




Bu mesajda bahsedilenler: @pspsexer

O OPTİMİST
3 ay (7086 mesaj)
Yok bu üçü de değil. İlgin için sağol bu arada. Oyun 2D idi bu arada ki zaten o dönem 3d oyun yoktu, Wolfenstein 3D bile çıkmamıştı, 87-88 yılıydı sanırım.




Bu mesajda bahsedilenler: @ekostros

P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)
tamam şakayı bırakalım.



Videoyu izlemek için tıklayınız

Hero of the golden talisman



Commodore 64 te o kadar çok dalgıçlı oyun var ki dalgıçlar federasyonu duysa bayraklarına commodore 64 resmi koyarlar.gördüğünüz gibi her tanıma uyuyorlar.hayattan bıkan c64 e oyun yapmış.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 19 Ekim 2020; 1:50:13 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W wither
3 ay (1989 mesaj)
Sanırım 10 bin civarı oyun çıkmıştı Commodore 64'e , bizimkisi samanlıkta iğne aramak gibi.Son eklediğin de değil malesef hocam , yine de sağol.

Oyun bu kadar detaylı değildi zaten , sadece su altı mağarası ve içinde soldan sağa ilerleyip duvarlara dokunmamaya çalışan bir dalgıç.Sanırım sarı renk ağırlıklıydı oyunda , hayal meyal hatırlıyorum tabi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wither -- 19 Ekim 2020; 22:20:37 >


Bu mesajda bahsedilenler: @pspsexer

K ksk_mehmet
3 ay (7231 mesaj)
arkadaşlar bir kaç kere daha sormuştum uzun zaman önce yine sormak isterim;

eskiden atari salonlarında bir tip street fighter vardı chunli dönen tekme attığında veya ryu/ken yaptığında böyle aduketler falan çıkıyordu aşırı tempolu bir versiyonu vardı.. hatta guile alexpu mu ne attığında düz gitmiyor böyle aşağı yukarı dalgalı dalgalı giderdi ve arka arkaya 2 3 tane bile atabilirdik.. bunun tam ismini bilen var mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)
Bu street fighter 2 oyunlari hack versiyon değişik ek isimleri var mesela golden edition.


https://www.youtube.com/results?search_query=Street+fighter+hack&app=desktop
Tam liste burada




Videoyu izlemek için tıklayınız
Aha sari renk dedi sahitsiniz.. kısaca ne kadar çok oyun gorduyseniz bilmek o kadar zorlaşıyor.

Scuba dive olabilir sari renk arka planli
Bu arada forum mobil video ekleme yeni sistemi iyi çalışmıyor 15 denemede anca kabul etti yuklenen resimlerde silinmiyor.yazılımcılara duyurulur.


Videoyu izlemek için tıklayınız

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 20 Ekim 2020; 2:13:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ahmet33xx
3 ay (1 mesaj)
Arkadaşlar adını hatırlayamadığım bir oyun var. Tarif edeyim;

2005 yıllarında oynuyordum. Mavi bir robot kullanıyorduk TPS oyunuydu. Hem uçabildiğimiz hem karadan gidebildiğimiz bir oyundu. Oyun sürekli yeni bir hedef veriyor ve ona gidiyorduk. Burayı savun şurayı yok et tarzı görevler vardı. Robotun ince elips aşağı doğru incelen bacakları vardı. Silahları falan vardı. Ne zamandır arıyorum hala bulamadım. Hangi oyun olabilir lütfen yardım edin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)
Akla front mission ve robots oyunlari geliyor.ama seçenek tonla.Videoyu izlemek için tıklayınız
Sanmiyorum ama Akla en gelmeyecek olanı yazalım.pek ucmaz ama pepsi man.arkadaşlar devam etsinler platform sormadan yazıp kacayim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 20 Ekim 2020; 3:20:5 >


W wither
3 ay (1989 mesaj)
Bu da değil hocam ama mağara kısımları andırıyor.Emeğin için saol yine de.Ben de google'a ne yazdıysam bulamadım zaten , çıkmayacak sanırım.




Bu mesajda bahsedilenler: @pspsexer

P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)
bu da onun custom bir oyun olduğunu anlatır...bazı kişiler programcılar veya yazılım sirketleri resmi olmayan commodore 64 oyunlari üretmiş ve yaymıştır bu oyunların sayisi bilinmemektedir hatta hala bunu yapan var.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W wither
3 ay (1989 mesaj)
Yok hocam bu oyunu o dönem bir çok atari salonunda gördüm.Sanmıyorum custom olduğunu.Tabi atari salonu dediğim o dönem , içinde Commodore 64 olan tahta kabinler.




Bu mesajda bahsedilenler: @pspsexer

P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)
Tahta kabinlerin içine de custom oyun kasedi takılabilir o devri biliyorum tahta kabini açınca görülüyordu her sey.bu oyunu oynamış biri yanıt verebilir biz de oynadiysak bile aklımızda kalmamış.sebebi ayni tur çok oyun olmasi linkteki listeye bak

https://www.youtube.com/playlist?list=PLhu6P10OJO01v6b7SU4ca6lJy8T3RqOQ_&app=desktop

Olmazsa 2.5 saat suren tüm c64 oyunlari videosu var tabii bunlara resmi olmayan oyunlar dahil değil.

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=cr4lxRO6kVI

Başarılar.c64 derya deniz bu kadar kısıtlı bir cihazda bu kadar çeşit gerçekten şaşırtıcıydi.sebebi cihazın programlama temelli olması yani açık.

Ustteki linklerde belki görürsün.bu tur kayalı magarali dalgıçlı sıralamaları yaparsak forum server i duman çıkarabilir bu oyunu oynamış olan hatırlar.c 64 cihazi nin disinda ben salonda en çok kabinlerde river raid yie ar kung fu wizard of wor takilirdim datasette i hala hatırlarım bazılarında atari 2600 bazılarında c64.en cok tutanlar bunlardi salondan hatırlayan yazsın.benim aklımda olan tanima uyan dalgıçlık oyunlari usttekilerdi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 21 Ekim 2020; 2:32:48 >


G Guest-8099EF3D8
3 ay (74 mesaj)
Eskiden oynadığım oyunda kurtçuklar vardı birbirimizi bombalardık.Roketatar,bomba falan vardı.Worms diyenler var ama 3 boyutlu olması lazım oyunun.Başka bir şey hatırlamıyorum adı ne olabilir?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

X X kare
3 ay (4185 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-8099EF3D8

Eskiden oynadığım oyunda kurtçuklar vardı birbirimizi bombalardık.Roketatar,bomba falan vardı.Worms diyenler var ama 3 boyutlu olması lazım oyunun.Başka bir şey hatırlamıyorum adı ne olabilir?
worms 3d veya worms 4 mayhem'dir





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-8099EF3D8
3 ay (74 mesaj)
Mayhem olabilir,benziyor görselleri.Ikisini de indirip bakayım.Bir de bir oyun vardı kadın bir karakteri GTAdaki gibi kontrol ediyorduk.Başta bir tapınak gibi bir yere girip silahla köpek falan öldürüyorduk.Arada halatla bir yerlere falan tırmanıyorduk.O hangisi olabilir tahmininiz var mı? Başka bir sey hatirlamiyorum:(





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @X kare

P pspsexer
3 ay (3534 mesaj)
Tomb raider mi
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 21 Ekim 2020; 22:2:14 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-8099EF3D8
3 ay (74 mesaj)
Evet çok benziyor ama grafikleri falan epey iyiydi hatırladığım kadarıyla.Fakat serinin adı tomb raidermış.Teşekkür ederim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @pspsexer