Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
836
Tıklama
0
Öne Çıkarma
acer(santa rosa)--asus f3jp kıyaslaması....

C cgdsylmz Konu Sahibi
14 yıl (144 mesaj)
http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561-------------acer


İŞLEMCİ: Core 2 Duo T7300 2.0 Ghz 4 MB 800MHz Santa Rosa

HDD: 160 GB 5400 RPM

RAM: 2048 MB DDR-2 667 Mhz

EKRAN: 15.4 WXGA HIGH-BRIGHTNESS CristalBrite (220 nit), 1280 x 800 8ms

EKRAN KARTI: Nvidia GeForce 8600M GT DirectX 10 256MB Paylaşımsız 1 GB TurboCache

CD-R / DVD / CD-RW: DVD Double Layer DVD+RW

Modem : V92 Modem

Ethernet: Gigabit Ethernet LAN + Intel® PRO/Wireless 4965AGN 802,11a/b/g/Draft-N

Port çıkışları: 4 x USB 2.0 ports, 1x IEEE 1394 port, 1 x TV Out (S-Video), ExpressCard™/54 slot

İşletim sistemi: Windows Vista Home Premium TR

Ağırlık: 3 kg

Pil Ömrü: 8 Hücre - 3 saat

Bluetooth: Var ()

Kart Okuyucu: 5-in-1 kart okuyucu (SD/MMC/MS/MS PRO/xD)

Web Cam: Acer Crystal Eye webcam

Tv Kartı: -

Garanti: 2 Yıl


------------------------------------------------------------------


http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=F3JP


asusun ozellıklerını bılmeyen yok zaten ayrıyetten rami 2 gb olacak....



fıyat olarak aralarında 150 mılyon cıvarı bı fark var...bana bı kıyas yapabılırmısınız(işlemci,ekran kartı)?ozellıkle acerın ekran kartı hakkında hıc bısey bılmıyorum...




E Ekkkooo
14 yıl (768 mesaj)
arkadasım acer monster karsılastırması da yapıldı...monster baslıgında ayrıntılı war...
ama ıkısınde bırını sec dersen acer derım...bı kere santa rosa...işlemcı 800mhz fsb... 8600 dx10 desteklı kart 1700 de yok...
ben yıne de bı monsterlara bak derım...




F FoxHound
14 yıl (5381 mesaj)
yerinde olsam acer'ı alırım dostum. nvidia 8600m gt, ati x1700'den daha iyi bir kart, ayrıca directx 10 desteği var.

ati x1700 > 3DMark05: 4200 points, 3DMark06: 2330 points

nvidia 8600m gt > 3DMark05: min.6029 max.7718 points, 3DMark06: min.3000 max.4294 points

ayrıca acer, santa rosa platformunda. böyle yeni bir teknoloji için 150ytl fark çok değil bence...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tt82
14 yıl (704 mesaj)
Yeni her zaman iyidir acer al


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cgdsylmz Konu Sahibi
14 yıl (144 mesaj)
bakalım beklıyoruz...acer ucuzlarsa:D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cuulman1
14 yıl (1337 mesaj)
acer bende acerin fiyatının biraz düşmesini bekliyorum bende onu alıcam


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N Negative
14 yıl (10619 mesaj)
Klavyesi ve tasarımı hoşuna gitttiyse kesinlikle acer

Bkz: Herşey özellik degildir

Not: Ekkkooo arkadaşın kafayı yemek üzere oldugu 800 Mhz veriyolu özelligi , 667 mhz ram ile bir işe yaramaz. Bunu da atlamaması önemle duyurulur




X XmysticX
14 yıl (3885 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: BarışNet

acer bende acerin fiyatının biraz düşmesini bekliyorum bende onu alıcam


Eylül e kadar fiyat düşmez, boşuna beklemeyin derim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K K084K
14 yıl (2349 mesaj)

C cgdsylmz Konu Sahibi
14 yıl (144 mesaj)

C celikcantxxl
14 yıl (356 mesaj)
acer ın ekraqnı çok kaliteli arkadaşlar yan yana kloyun iki laptopu farkı göreceksiniz. ayrıca acerın pili vistada aero açıkken 3 saat gidiyor. bundan önce santa rosalı monster laptopum vardı pil yüzünden iade ettiğm. bir saat 15 dakika gidiyordu pili. asus f3jp nin de pili kaliteli fakat acerın ekranı gerçekten çok üstün
laptop alacak olanlara acer as5920 yi tavsiye ederim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cgdsylmz Konu Sahibi
14 yıl (144 mesaj)
acerın yenı bı urun olması dolayısıyla bence hala belırsızlıgını koruyor..asus tam anlamıyla pıyasaya yerlesmıs bı urun oysakı:?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C coskunsedao
14 yıl (80 mesaj)
Bu saatten sonra asus un bu modeli alınmamalı kanımca,acer daha iyi özellik olarak ama 2 laptopıda bir gör eline al derim acer biraz ilginç bir dizayna sahip sanki...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.