Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
32
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Abi boun çimler falan

H hepüşüyenadam Konu Sahibi
5 ay (48 mesaj)
Dün gittim gördüm harbi abartıldığı kadar varmış okul,şato gibi mübarek. Artık sonuna kadar abi bounn yaa’cıyım



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

15 temmuz şehitler üniveristesi
Yoruma Git
Guest-7FC802003 - 5 ay +14
Istanb*llularin su birikintisi var diye bir sehre tapmalarini patlamis mısırla izleyebiliriz
Yoruma Git
Yorumun Devamı The Killing Road - 5 ay +11
Yoruma Git
Yorumun Devamı MuhtarTebogo - 5 ay +11

D Dwight Schrute
5 ay (8 mesaj)
boun mini hogwarts gibi bence çok estetik okul cidden




2 2021TytAytYolcusu
5 ay (1 mesaj)
Yalılar ayaklarınızın boğaz koprüsü dokunsanız elinizin altında.Türkiyede boyle mükemmel manzarası olan okul yok.Bildigin İstanbulun boğaz ayaklarinizın altinda.5yıl+ingilizce+evime 1.5saat uzaklıkta olmasa Bogazici ilkogretim matematik yazacaktım ama hayat şartlari beni Esenlerde Yildız Teknikte Davutpasada kampüsün köpekleriyle okumaya itiyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2021TytAytYolcusu -- 10 Ağustos 2021; 10:9:19 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

D doktordinocan
5 ay (13 mesaj)
Boun tıp var bi hayalimiz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W White Death
5 ay (1530 mesaj)
BOUN arkasında bir lore varmış yeni öğrendim




G Guest-7FC802003
5 ay (1 mesaj)
15 temmuz şehitler üniveristesi



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


N nYselmech
5 ay (449 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 2021TytAytYolcusu

Yalılar ayaklarınızın boğaz koprüsü dokunsanız elinizin altında.Türkiyede boyle mükemmel manzarası olan okul yok.Bildigin İstanbulun boğaz ayaklarinizın altinda.5yıl+ingilizce+evime 1.5saat uzaklıkta olmasa Bogazici ilkogretim matematik yazacaktım ama hayat şartlari beni Esenlerde Yildız Teknikte Davutpasada kampüsün köpekleriyle okumaya itiyor.
Biraz yalan gibi geldi bir istanbullu icin 1.5 saat normal bir mesafe.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hepüşüyenadam Konu Sahibi
5 ay (48 mesaj)
Katılıyorum istanbul Anadolu yakasında oturan biri için hangi üniye gitsen min 1sa zaten



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SoulsOfHolyWarsTornado
5 ay (2 mesaj)
abi yapmayın benim gibi ankaradakiler ne yapsın, ağlasın mı




_____________________________

Eski kullanıcı adı: YKS2021Yığınsalı

Bu mesaja 5 cevap geldi.

M MuhtarTebogo
5 ay (10 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SoulsOfHolyWarsTornado

abi yapmayın benim gibi ankaradakiler ne yapsın, ağlasın mı
Ankaranın da denizi vardı...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MuhtarTebogo
5 ay (10 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SoulsOfHolyWarsTornado

abi yapmayın benim gibi ankaradakiler ne yapsın, ağlasın mı
Odtude de göl var yeğenim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T The Killing Road
5 ay (288 mesaj)
Istanb*llularin su birikintisi var diye bir sehre tapmalarini patlamis mısırla izleyebiliriz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @YKS2021Yığınsalı

M MuhtarTebogo
5 ay (10 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: The Killing Road

Istanb*llularin su birikintisi var diye bir sehre tapmalarini patlamis mısırla izleyebiliriz
ayrıca o su diğer sulara bağlanıyor, kendi başına bir hiç yani. Mogan gölü tek başına dimdik ayakta.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


P psikolog2010
5 ay (91 mesaj)
boğaz moruk, boğaz manzarası deniz var, kafe moruk gidiyon çay 30 lira. kız seviyon aga, araban yok, kız gidiyor.


istanbul için kısa özet. turist olarak gelinir. istanbulda yaşamak için ağır sjw olmak lazım, yürüyüşlere katılma fetişi falan.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

S SoulsOfHolyWarsTornado
5 ay (2 mesaj)
Sjwyim ama gene de yaşamak istemem, aşşşşırı kalabalık içim daraldı 2 gecede.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: YKS2021Yığınsalı



Bu mesajda bahsedilenler: @psikolog2010

G generation z
5 ay (89 mesaj)
istanbul dünyadaki en güzel şehirlerden mülteciler hariç



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @psikolog2010

S Sysmmhg
5 ay (12 mesaj)
5 yıl içinde kampüsün işgal edileceğini cami saray millet bahçesi vb. olacağını düşünüyorum



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

2 2021TytAytYolcusu
5 ay (1 mesaj)
Pardon kardeş neresi yalan geldi sana açiklar mısın çok merak ettim.Yalan söyleyince elime ne geçecek sence bir de onu açiklar misin sence ben yalan soyleyerek neyi hedefliyorum?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @nYselmech

2 2021TytAytYolcusu
5 ay (1 mesaj)
Yildız bana metroyla yarim saat mesela üstelik trafik tikanma derdi yok.Bogazicine gitmem icin günde 3arac degistirmem ve otobüs kullanmam gerekiyor kıs gunleri trafik sıkıstıgında 15dakikalık yolu 1saatte gittigim gunleri bilirim.Ayrica muhendislik okuyacak olsam tabiki de yola bakmam Yıldiz yerine Bogazici yazarim ama ben ogretmenlik yazacagim ikisinin de sonu Kpss bos yere 4yil niye yol eziyeti cekeyim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hepüşüyenadam

2 2021TytAytYolcusu
5 ay (1 mesaj)
Yildız bana metroyla yarim saat mesela üstelik trafik tikanma derdi yok.Bogazicine gitmem icin günde 3arac degistirmem ve otobüs kullanmam gerekiyor kıs gunleri trafik sıkıstıgında 15dakikalık yolu 1saatte gittigim gunleri bilirim.Ayrica muhendislik okuyacak olsam tabiki de yola bakmam Yıldiz yerine Bogazici yazarim ama ben ogretmenlik yazacagim ikisinin de sonu Kpss bos yere 4yil niye yol eziyeti cekeyim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @nYselmech