Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
26
Cevap
0
Tıklama
23
Öne Çıkarma
Cevap: A HABER CHP nin kazandığı belediyelerde işçi kıyımı başladı haberi (2. sayfa)

T
TITAN291
geçen hafta (3127 mesaj)
Harcadıkları elektriğe yazık.




A
Antares
geçen hafta (771 mesaj)
Yöneticiler değişir işçiyi niye değiştirsin salak mı belediyeler? O işte tecrübeli ve iyi yapan birini çıkarıp tecrübesiz adam koymak kendi ayağına sıkmaktır. Değişen sadece yöneticilerdir ki bu da çok normaldir.

Bu havuz medyası dozu o kadar kaçırdı ki artık hiç izlenmiyor. Taraflı yayın yap eyvallah alıştık da akp en iyisi diğer partilerin canı cehenneme modunda haber yaparak sadece izleyici kaçırıyolar. İyi oluyor millet alternatif medyalara yöneldi az bir kesime haber yapın durun





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
Dehşetengiz
geçen hafta (2058 mesaj)
gta sifreleri fetö sifresi olmadi mi hala





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
apeirons
geçen hafta (219 mesaj)
Kendiniz kaşındınız. Erdoğan ile konuşan bir kadın vardı hatırlarsınız belki, eşim memur biz ona hizmet etmek istemiyoruz diye söyleniyordu, noldu şimdi?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
ali222
geçen hafta (1534 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Antares

Yöneticiler değişir işçiyi niye değiştirsin salak mı belediyeler? O işte tecrübeli ve iyi yapan birini çıkarıp tecrübesiz adam koymak kendi ayağına sıkmaktır. Değişen sadece yöneticilerdir ki bu da çok normaldir.

Bu havuz medyası dozu o kadar kaçırdı ki artık hiç izlenmiyor. Taraflı yayın yap eyvallah alıştık da akp en iyisi diğer partilerin canı cehenneme modunda haber yaparak sadece izleyici kaçırıyolar. İyi oluyor millet alternatif medyalara yöneldi az bir kesime haber yapın durun
Keşke öyle olsa. Tasrada hangi kahvehaneye, dükkana girseniz 24 saat A haber açık.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
Kayrabey
geçen hafta (536 mesaj)
Olması gereken oluyor. Ne olacaktı yani tutup beni mi işe alacaktı




B
BurNIng
geçen hafta (263 mesaj)
Aldık mazbatayı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L
Leaderjack1
geçen hafta (1554 mesaj)
Akepenin kaybettiği belediyelerde ki trol ve atm yalamalarinin Bursa belediyesine tayini başlamış demek ki





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
sergensungun
7 gün (6 mesaj)
Hay senin duduslarina emi guldurdun beni. İsci kiyimi olmus mudur? Hayir. İstifa etmesi icin zemin hazirliyorlar demek ne yahu. İstifa etmesinler boyuk oyunu bozsunlar.

Kadinin biri Ekrem İmamogluna kocam hizmet etmek istemiyor demisti. Boyle kocalarin halka degil belediye baskanina hizmet ediyorsa. Kovulmasinda sakincasi nedir?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkishDelight

X
xchg
7 gün (1214 mesaj)
Şiddet ve baskı dediği de, yatmayın çalışın, denmesidir :D

Baskı ile istifa ediyorlarsa o sendika baya tırtmış.




L
Long Nightt
7 gün (80 mesaj)
İşçi kıyımı olsa olsa 'Benim kocam belediyede memur.Biz ona hizmet edemeyiz' diyerek ağlayanlara olur.Devletin İşçisi ve memuru belediye başkanı kim olursa olsun belediyeye ve şehrine hizmet eder.Zaten bundandır ki devlet memurlarını ve işçilerini akape iktidarı tasfiye etti.Yerlerine sadece kendisine bağlı bir kitleyi kadrolara doldurdu.Bundan feryatları..Bunlar hiçbir zaman Türkiye Cumhuriyetinin memuru ve işçisi olmadılar ki..Onlar bir siyasi partinin memuru ve işçisi oldular.Konu aslında bu kadar açık...

CHP'nin büyük bir kıyım yapacağını düşünmüyorum.Sonuçta önümüzdeki beş yıl boyunca iyi hizmet etmek için elinden geleni yapacaktır.Bunu yaparken de çalıştıkları kadrolar sırf akapeli oldukları için zorluk çıkarırlarsa doğal olarak işten çıkartılırlar.Hem siz demiyor muydunuz 'Devlet herkese iş vermek zorunda değil' diye..İşte ne güzel!Milleti yönlendirdiğiniz özel sektörde doya doya çalışır,devlete yük olmazsınız.Nedir bu telaş bu korku?Hani özel sektörde iş çoktu da insanlar tembeldi,çalışmak istemiyordu.Ne oldu?Hayırdır?Nedir bu öz güvensizlik ha?




R
Remy Martin
6 gün (147 mesaj)
Medyanın iyice boku çıktı birilerinin müdahale etmesi bişi yapması lazım, toplumu bölüyorlar, insanlarda kin ve nefret uyandırıyorlar.

Ve taraflı olacaz diye işlerinide yapmıyorlar, sabah hürriyetin web sitesini açtım bakayım dün türkiyede neler olmuş diye, imamoğlu ile ilgili hiç bir haber yok ya varmı böyle birşey varmı böyle bir dünya yani haber sitesinden haber alamıyorsun bilmeden hürriyeti açsan öğrenemeyeceksin imamoğlunun ibb başkanı oldugunu, mazbatayı aldıgını.

Harbi yatacak yeriniz yok eyyy medya patronları bölüyorsunuz bu toplumu rant için para için, demirören, ciner ve niceleri.