Şimdi Ara

İtopya bilişimin ekran kartı iadesinde dayatması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekran kartımı bozulduğu için garantiye gönderdim fakat ürünün tamiri gerçekleştirilemediği için değişim yapılacak dediler, sonra da stokta olmadığını söyleyip iade işlemi başlattılar fakat biz iade istemiyoruz ürünün muadilleriyle değişmesini istiyoruz. Sitelerinde yakın performans veren ürünlerin stokta olduğu gözüküyor ama bize hala stokta olmadığından bahsediyorlar. Ürünün aldığım fiyatı 800tl şu an ise 2000tl yani iade olduğunda hem elimde ürün olmayacak hem de ürünü tekrar alacak paranın yarısı bile yok bu haldeyken bile e-posta aracılığıyla bize mağdur olmadığımızı bunun sadece bir iddia olduğunu söylüyorlar. Bu durumda ne yapabiliriz yardımcı olun lütfen.

    İtopya bilişimin ekran kartı iadesinde dayatması







  • Kartın marka ve modeli nedir?


    Siz;


    -ürünün onarılmasını

    -bedel iadesini

    -ürün değişimini


    talep edebilirsiniz. Bu isteklerinizden birini yerine getirmek zorundalar. tamir edilemiyorsa ve piyasa değeri artmışsa bedel iadesi yerine ürün değişimi tercih etmek en doğal hakkınız.


    Sizi kandırmaya çalışıyorlar, burada itopyayı zarara uğratacak bir durumda yok aslında. Onlar da arızalı kartı distübitöre göndererek "müşteri yenisini istiyor" diyecekler.

    Distrübitörün elinde yoksa ya eşdeğer ya da bir üst modelini size temin etmek zorunda.


    Bedel iadesini kabul etmeyin kesinlikle.


    Geçenlerde arkadaşın birisi 18.000 ₺ civarına 82Q60R televizyon aldı, arızalandı ve piyasada yenisi olmadığı için yerine 30.000₺ değerinde 85Q80T gönderildi.


    Kanun sizden yana, o mail atan vatandaş çalıştığı firmaya yalakalık adına saçmalamış!

  • Öncelikle haklarınızı bildiğinizi ve aynı ürün yoksa bir üstü ile değişimini talep ettiğinizi söyleyin. Eğer ısrarınıza rağmen diretirlerse uğraşmayın tüketici hakem heyetine başvurun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle bu durumda onarım, ücret iadesi veya değişim şeklinde üç yasal hakkınız var. Ücret iadesi almayıp ürün değişimi istemeniz kanuna aykırı değil. Bunu onlar da biliyor.

    Ayıplı ürünün ücret iadesini istemediğinizi ve 20 iş günü yasal servis süresinde tamiri gerçekleşmeyen ayıplı ürünün ayıpsız misli ile değişimini istediğinizi firmaya yazılı ve açık bir şekilde bildirin. Eğer firma uzlaşmaya yanaşmazsa yasal haklarınızı kullanacağınızı belirtin.

    Eğer ki firma talebinizi olumlu yanıtlamazsa; ilgili ekran görüntüleri alıp, elinizdeki servis formları, ürün teslim tutanakları, ürün faturası, ve mantıklı gerekçeniz nedeniyle ücret iadesi istemediğinizi belirten dilekçenizle beraber; ayıplı ürünün ayıpsız misli ile değişimi talebiyle thh’ye başvurun. Yasal süreç biraz uzun sürer ama %90 ihtimal karar lehinize çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gigabyte RX 570 4gb

  • zwanzig kullanıcısına yanıt

    İade istemediğimizi ısrarla belirttik ama para iadesi yapmakta diretiyorlar. Ürünün bir alt modeline bile razı olduk ama olumlu bir geri dönüş alamadık.

  • 0ldskool kullanıcısına yanıt

    Firma bizim onayımız olmadan iade işlemi başlattığını söyledi. Tüketici hakem heyetine başvurdum ama dediğiniz gibi süreç uzun olabilir. Online eğitim sürecinde olduğum için ekran kartının bize ulaşması gerekiyor.

    İtopya bilişimin ekran kartı iadesinde dayatması
  • Öznur Türkmen Ö kullanıcısına yanıt

    İyide bu kart piyasada halen bulunabiliyor. Bulamıyorlarsa bu kartın bir üstünü vermek zorunda o yüzden rx580 vermek zorunda. Onu da temin edemiyorsa 5500xt bulup verecek.

    Hakkınızı yedirmeyin. Gidin ekrana görüntü verecek kadar bir ekran kartı satın alın letgodan falan. Tüketici hakem heyeti karar alana kadar o kartla idare edin.


    Bunun adı resmen GASP. Ben gerildim okurken. Attığı maile bak birde adamların, hiçbir tedarikçide ve yetkili serviste yok diye yazmışlar.

    Ulan neredeyse her sitede satışta kart. Ki satışta olmasa bile sizin sorununuz değil bu distribütör firmanın sorunu.


    https://www.epey.com/ekran-karti/gigabyte-radeon-rx-570-gaming-4g.html

    https://www.epey.com/ekran-karti/gigabyte-aorus-radeon-rx570-4g.html


    Para iadesini kabul ederseniz sizin gibi bir çok müşteriye aynı mağduriyeti yaşatmaya devam edecekler ve bunu bir hak olarak görmeye başlayacaklar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öznur Türkmen

    Firma bizim onayımız olmadan iade işlemi başlattığını söyledi. Tüketici hakem heyetine başvurdum ama dediğiniz gibi süreç uzun olabilir. Online eğitim sürecinde olduğum için ekran kartının bize ulaşması gerekiyor.

    @itopya.com @itopyacom


    Konuya bekleniyorsunuz. Bu yaptığınız tüketici kanunlarına aykırıdır. İnsanları mağdur etmeyin lütfen. Zaten yeterince mimlisiniz bu tip konularda İtopya bilişimin ekran kartı iadesinde dayatması 





  • Bize distribütör firmayla siz iletişime geçin dediler. Ben sonuna kadar hakkımı arayacağım, para iadesini kabul etmeyeceğim.


    İtopya bilişimin ekran kartı iadesinde dayatması

    İtopya bilişimin ekran kartı iadesinde dayatması
    İtopya bilişimin ekran kartı iadesinde dayatması




  • Öznur Türkmen Ö kullanıcısına yanıt

    Beni yanlış anlamayın da para iadesini neden istemiyorsunuz ürünün fiyatı yükseldiği için mi daha önce benim laptopda ışık sızması vardı servisde ekran yokmuş hiç bir yerde bulunmaz dediler di para iadesi yapacaklardı bende laptopu baya bi ucuza aldığım için para iadesinden vazgeçtim ve öyle kullanıyorum hatta 5 sene oldu bi sıkıntı da çıkmadı. Yani demek istediğim eğer parça yoksa para iadesi yaparlar thh başvursanız da bişey değişmez çünkü adamlar parayı vermeyiz demiyor benim sizin yazdığınızdan anladığım bu bilmiyorum ben mi yanlış anladım ama durum bu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i_brahi_m -- 25 Ekim 2020; 23:18:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ütopya da çalışanlar giderek pislikleşiyorlar, ekşi sözlükte çok yazdılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizaya kullanıcısına yanıt

    Çoğu yer öyle şuan müşteriyi tutan yok müşteri memnuniyeti sıfır herşey yolunda giderse iyi gitmez de bi sorun çıkarsa yandın uğraş dur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • +1 nerde görsem hem bu kan emici Türk firmaları.. nerde müşteri memnuniyeti

  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt

    Ürünün fiyatı şu an iki katı o yüzden istemiyorum. Ayrıca bu süreçte bizimle doğru bir şekilde iletişim kurulmaması ve üslubun ciddiyetsizliği de bu karar da etkili. Araştırmalarıma ve söylenenlere göre benim parayı kabul etmeyip değişim talep etme hakkım var.

  • Öznur Türkmen Ö kullanıcısına yanıt

    Tamam dediğiniz doğru da şimdi tüketiciden yana olan kim var dediğim gibi 15 günlük laptopun ekranı yok dendi 1 ay uğraştım ama bir türlü değişim olmadı hb para iadesi yapalım dedi dediğiniz gibi o sıra fiyat yükseldi bende iadeden vazgeçtim. İnşallah değişim yaparlar üslup her yerde aynı bende yaşadım yeni aldığım tv yi iade edemedim n11 deki satıcı 14 gün yasal hakkım olan iade hakkını kullandırmadı birde üstüne dalga geçer gibi thh gidin diyor bende uğraşmamak için gitmedim aslında bunlarla sonuna kadar uğraşacaksın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DESTEK ama konunun yeri burası değil.https://forum.donanimhaber.com/forumid_2700/tt.htm burası daha uygun. Modlar ilgilenir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt

    Tüketici hakem heyeti bu tarz durumlarda tüketiciden yana oluyormuş, bu şekilde hakkını alan insanlar var araştırmalarıma göre fakat bu süreç uğraştırıcı ve uzun olabilir. Biz hakkımızı aramadıkça bu insanlar bu şekilde çalışmaya devam edecekler ne yazık ki.

  • nike35 kullanıcısına yanıt

    Benim bir yere yazmam gerekiyor mu? Yeni kaydolduğum için bilgim yok.

  • Öznur Türkmen Ö kullanıcısına yanıt

    Aynen tüketiciden yana ama thh ye de elimizde yok para iadesi yapacağız derlerse nasıl olacak bi araştırın eğer öyle olacaksa uğraşmayın derim yinede siz bilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.