Şimdi Ara

Synx => HydraFlow (Konudan sonra nick değişti) 14 Gündür Para Yatırılmadı!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
9.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #Ankara
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://forum.donanimhaber.com/m_28452093/tm.htm

    16 Aralık 2008 tarihli üstte linkini verdiğim ilanda , alım satım işlerine ayıracak yeterli zamanı olmayan bir yakınımın ( PohPohPerisi ) ricası üzerine kendisinde bulunan sıfır , kutulu ,
    garantili Sapphire 4550 ekran kartının satılması için aracı oldum. Synx arkadaşım ısrarla karta talip olduğunu ve almak istediğini söyledi. Daha önce kendisiyle sorunsuz bir alışveriş
    gerçekleştirdiğimiz için kendisini tercih ettim. ( N95 8Gb - W960i takası )
    Synx kargoyu hemen ertesi güne istedi ve 60 ytlyi de en geç 2. gün sabahında havale edeceğini söyledi , kendisine daha önceden de olan güvenime binaen hemen yakınıma kargolamasını ve parasının kesinlikle hesaba geçeceğini problem olmayacağını belirttim. Bunun üzerine kart kargolandı ve ulaştı. 2 gün oldu Synx parayı yatıramadığını söyledi ve gece geldiğinde 5 dk önce para yatırıldı dedi. Fakat para hiçbir şekilde hesapta görünmüyordu. 1-2 gün daha geçtikten sonra dekontu yollamasını istedik. Önce bir kaç saat içinde veya akşam yollarım demesine rağmen yollamadı. Ertesi gün akşam üzeri yakınımla msnden problem hakkında görüştüler ve synx in havalesinin problemli olabileceği ve işin aslını öğrenmesi gerektiği söylendi. Olmazsa dekontu yolla biz bakalım problem nedir ne değildir dedik. Synx hemen şimdi değil fakat 1-2 saat içinde yollayacağım dedi. 2 saat oldu 3 saat oldu fakat dekont hala gelmedi . Gece ben yakınımdan ayrı olarak msnde sordum neden hala göndermediğini ; yoğun işlerinin olduğunu ve 5 dk içinde yollayacağını söyledi. Bu görüşmenin üzerine de 1.5 saat geçti fakat hala dekont fotoğrafı gönderilmedi. Son olarak gece telefonla aradım , ulaşamadıktan 5 dk sonra synx beni aradı ; dekontu yollaması gerektiğini söyledim. Hemen şimdi yolluyorum dedi fakat mevzubahis dekont yine gönderilmedi istenen mail adresine... Bu aralar olan aşırı meşguliyetimin de etkisiyle beraber dün akşam , kendisine mantıklı bir açıklama yapması için 1 gün süre verdiğimi , aksi takdirde yakınımın ısrarlarına kulak vereceğimi ve başkası olsa kesinlikle bu kadar larj davranmayacağımı söyledim ( MSN ve PM aracılığıyla ) . Bu iletime olan cevabı "tanıdığına söyle bir daha baksın hesaba " oldu.

     Synx => HydraFlow  (Konudan sonra nick değişti) 14 Gündür Para Yatırılmadı!!!

    Şu an itibariyle kartın satılması üzerinden 11 gün geçti ve hala para hesapta görünmüyor. Hem gereksiz yere böyle bir iş zamanımı çalmış oldu , hem de yakınıma havaleyi beklemeden kargolamasını söylediğim için fazlasıyla mahcup oldum. Para benim param olsa Synx i daha sert biçimde uyarır , fakat konu vs. açmaya gerek duymadan , bir şekilde alırdım ama artık iş benim kontrolümden çıkmış oldu. Synx gibi bir arkadaşla böyle bir problem yaşamayı ve konu açmayı hiç istemezdim fakat belli bir noktadan sonra açık olunmaması ve ciddiyetsiz bir biçimde yolladım yollayacağım
    denmesi insanın sabrını taşırıyor. Son olarak Synx bugün arkadaşa referans no yu yollamış fakat ortada herhangi belge veya bir şey ifade eden bir no yok. Artık Synx in burda geçerli bir açıklama yapması gerektiğini ve problem çözülene kadar konunun açık duracağını belirtmek isterim. Eğer mantıklı açıklamalar gelirse , herhangi bir kırgınlık , suçlama vs. olmayacaktır. Ben sadece aracı olduğum için , çözülmeyen bir problemin en kısa sürede çözülmesi adına bu konuyu açıyorum.


    Saygılar...

    09nanometer...

    YAKINIMIN YAYINLANMASINI İSTEDİĞİ AÇIKLAMASI

    “Ben sen tanıyorsun ve daha önce alışveriş yaptın , güvenilir diye doğrudan gönderdim bir gün sonra parayı gönderdiğini söyledi 1 hafta boyunca para gelmedi tekrar görüştük bankaya gidip öğrenmesi istendi , gitti “bir sorun olmuş" şimdi veznelerden gönderdim bankamatikten değil" dendi yine 1 hafta geçti gelmedi hiçbir şekilde dekont gönderilmedi bu süre zarfında en son dekont değil referans no gönderildi ancak Akbank müşteri hizmetleri kesinlikle aynı bankada anlık olarak 7/24 saat havalelelerin gerçekleştirdiğini söyledi referans no’sunun birşey ifade etmeyeceğini paranın banka sisteminde bloke olamasının veya takılmasının kesinlikle mümkün olmadığını söyledi sonuçta 60 lirayla ne ben fakir ne başkaları zengin olur üzücü olan şey buradaki samimiyetsizliktir . Baştan itibaren , ciddiyetsiz bir yaklaşımla 3 kez “hemen yolluyorum” denmesine rağmen dekont yollanmadı.”



    Ekleme : Vakti zamanında gerçekleştirdiğimiz sorunsuz alışverişin ardından oluşan dostluğumuzdan sonra, bu şekilde bir konu açmayı ben de istemezdim. Alışveriş sonrasında kendisine referans da bırakmıştım. Bıraktığım referansın geçerliliği bu problemin çözümlenmesinden sonra belli olacak...
    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 09nanometer -- 30 Aralık 2008; 11:51:57 >







  • Açtığım sorunlu alışveriş konusuna verdiği lakayıt cevapların ardından,
    bu ciddiyetsizlik için onu kınıyorum...
  • Büyük geçmiş olsun,gönderdim göndereceğim diye oyalaması da ayrıca can sıkmıştır,forumda çoğalmaya başladı böyle olaylar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Finarfin34

    Büyük geçmiş olsun,gönderdim göndereceğim diye oyalaması da ayrıca can sıkmıştır,forumda çoğalmaya başladı böyle olaylar...


    İnanın Benden size 10 gün para yok , sonra bir şekilde halledilecek denseydi bile iş bu noktaya gelmezdi.
  • çok yazık. forumda böyle seyler sık olmaya basladı
  • Sizi tanımıyorum ama basınıza gelene çok üzüldüm..

    Güvenin yıkılması çok kötü bi durum..

    Umarım en kısa sürede sorun düzelir
  • dostum istersen yöneticilere pm at haberler olsun belli bir süre üst konu yapabilirler.
    geçmiş olsun. inşallah bu problem hallolur
  • öncelikle geçmiş olsun inşallah parayı yatırırda iş tatlıya bağlanır.

    Hocam bide izin alırsan konu kapanmasın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shanke

    öncelikle geçmiş olsun inşallah parayı yatırırda iş tatlıya bağlanır.

    Hocam bide izin alırsan konu kapanmasın


    Sayın MENEME2002 ye pm attım
  • Hocam inanın nerdeyse noktasına virgülüne aynı olay aynı kişi ile benim de başıma geldi.
    Ben hep iyi niyetli düşünüp bankadan kaynaklı bir sorun olduğunu düşünmüştüm.
    Bayramdan önce yolladığım anakartın parasını geçen hafta 5-6 telefon görüşmesi, 10-15 pm ve msn görüşmeleri sonucunda ancak alabildim.
    Geçmiş olsun. Bu şekilde bir sorun olmasına üzüldüm. Keşke sorun belirttiğim gibi banka kaynaklı olsaydı. Demek ki sorun banka değil Serkan Bey de imiş.
  • @meneme2002 yönetici olmuşsun hayırlı olsun.
    yeni gördüm.
    @synx(serkan sepil) buraya gelip cevap verir diye düşünüyorum.
  • Geçmiş olsun. Umarım mantıklı bir açıklaması yapılır ve sorun hallolur.

    Bu aralar çok olmaya başladı bu sorunu alışverişler malesef
  • Geçmiş olsun. İnşallah en yakın zamanda paranı geri alırsın...
  • Geçmiş olsun hocam. Ürün satışında aracı olmanız ve problemin daha önce muhabbet ve alışverişiniz olan bir arkadaşla çıkması daha üzücü bir durum olmuş. Umarım en yakın zamanda sorun çözülür.
  • üzücü bi durum gerçekten de geçmiş olsun sorun hallolur gibime geliyor
  • Ya insan kime güveneceğini şaşırıyor gerçekten. Baksan bir sürü referans şu bu.. İnsanın siniri bozuluyor gerçekten.
  • 09nanometer, arkadaşla alışverişimiz oldu. Kendisini ordan tanırım. Yaptığı alışverişlerde prensipli ve anlayışlı bi arkadaş. Giden zaman ve uğraşlar için kendisine geçmiş olsun diyorum, bunlar geri gelmez para yatmış olsada.

    Bu forumda yapılan alışverişlerde ''söz'' çok önemlidir. Herkes verilen sözlere göre hareket eder, planlarını ona göre yapar. Verilen söz çok önemli bir sorun olsa dahi zamanında yerine getirilmeli. Yada tutulamayacak sözler verilmemeli. Şimdi diğer arkadaşta buraya gelip mantıklı açıklamalar yapabilir. Şu şu sebeplerden ötürü parayı yatıramadım diyebilir ama bunlar bahane değil.Bunlar söz vermeden önce düşünümelidir. Bu tarz problemler karşıdaki insanı bağlamaz, bir ölüm kalım olmadıkça verilen söz tutulmalıdır. Kartın parası ödenir o hallolur ama giden zaman, uğraş, emeğin ve bu problemin vermiş olduğu stresin karşılığı verilemez. Verilir ama o da öteki tarafta olur. Sonuçta bunlar kul hakkıdır.

    Sorunlu alışverişler listesine daha önceden bakmıştım. Yeni eklenenler varmı diye bakıyorum ara ara, synx arkadaşın ismi ordada geçiyor, ve daha öncedende bu tür problem yaşayan arkadaşların yazılarınıda hatırlıyorum.

    Tekrar geçmiş olsun. Sorun en yakın zamanda hallolur inş. Saygılar iyi forumlar herkese...




  • 60ytl için deymez ama oluyor işte hergeçengün artıyor bu olaylar
  • serkan abi ile daha önce alışverişim oldu zamanı olmayan yoğun olan ve sürekli seyahatta olan bi insan kendisi ama kötü bir niyetinin olacağını sanmıyorum
  • synx nickli arkadaşla iki kere alışverişim oldu. Kasa ve fan kontrol aldım kendisinden iki ayrı alışverişle, kendisi çok ilgili davrandı. hatta ikinci alışverişte taksit imkanı bile tanımıştı bana. kargoları da indirimli bir şekilde göndermişti. aranızdaki sorun umarm en kısa zamanda çözülür. msn de kendisini göremedim, durumu bildirmek için, umarım olanlardan haberdardır.

    Saygılarımla,
    Ali ŞAHİN
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.