Şimdi Ara

[KRONİK SORUNLU MODELDİR] Adata XPG SX8200 Pro

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar başlıktaki ssdyi 2 aydır kullanıyorum ve her gün 2-3 kere mavi ekran alıyorum. Bu ssd yi almadan önce hiçbir sorun yoktu sistemimde. Mavi ekranlarla boğuşurken hata kodlarını internette araştırdım ancak farklı farklı kodlardı ve sorunla ilgili değillerdi.

    Sonrasında bir araştırma yapayım dedim ve internette yerli, yabancı birçok insanın bu ssd ile mavi ekran aldığını gördüm ve modelin sorunlu olduğunu anladım. Adata markasından aldığım ilk ürün bu ssd idi ürün nedeniyle bilgisayar deneyimim epey kötüleşti. Oyun sırasında, word'de yazı yazarken pat diye mavi ekran verip kapanıyordu. Kısaca markanın bu ürününü kesinlikle tavsiye etmem. Garantiden farklı ürün ile değişim talep edeceğim eğer sorun devam ederse bu diski depolama olarak kullanacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam bir yanlışlık olmasın o ssd'den 3 arkdaşıma aldım sorun yaşayan yok hiç. Bende gammix S11 pro var. SM2262EN kontolcü kullanıyor SX8200 PRO gibi. Üstündeki soğutucu hariç birebir aynı. Değişim talep edin sizin şansınıza sıkıntılı ürün gelmiş olabilir. SU650'nin kronik sıkıntısı olduğunu birçok kişiden duydum ama 8200 PRO hakkında hiç böye birşey duymamıştım

    Edit: Yabancı bir kaynaktan baktım şimdi aynen aktarıyorum
    quote:

    after whole day investigation with every probability finally identified the issue. X570 chip set was not working as expected which create cpu and ram connection unstable ... Finally changed the mobo and issue solved.


    Windows İSO dosyasınız sorun olabilir. Anakart veya Pcie kontolcüde bir sıkıntı olabilir. Bence biraz araştırın derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Want to -- 11 Haziran 2020; 23:43:6 >




  • Garanti kapsamında aynı model disk gönderilir ve yine sorunlu çalışırsa kullanmak zorunda değilsiniz ve para iadesi talep edebilirsiniz. Mağaza kabul etmezse Tüketici Hakem Heyeti'ne gider paranızı geri alırsınız.
  • Kronik sorunlu mu?

    Ben o zaman farklı bir SSD kullanıyorum. Her sorun yaşayan da direk markaya b*k atıp kronik sorunlu damgası vurmasa rahat etmiyor sanırım.
  • Alacağınız fiyati belkide en çok hak eden SSD'ye kronik sorunlu da demezsin yav. Bayadir kullanıyorum oldukça memnunum ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anakartta baska soket varsa ona takmayi deneyin.
    Yapilacaklarin cogunu yapmissiniz sorunun sizdemi ssd demi oldugunu anlamanin tek yolu baska bir sistemde denemek gibi gorunuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A Lifetime

    Anakartta baska soket varsa ona takmayi deneyin.
    Yapilacaklarin cogunu yapmissiniz sorunun sizdemi ssd demi oldugunu anlamanin tek yolu baska bir sistemde denemek gibi gorunuyor.
    Farklı sokete taktım hocam aynı problem devam. Başka sistemde deneme imkanım da yok maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam alttaki mesajımı okur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt
    Sorun ssd gibi görunuyor o zaman.
    Garantiye gönderme sansiniz varsa gonderin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uzun süredir 8200 pro yu sistem diski olarak kullanıyorum, hiçbir sıkıntı yaşamadım. Amma velakin daha önceki 6000 pro modelinde baya sıkıntı yaşadım, tam iade edecekken sorunun firmwareden kaynaklandığını öğrendim ve sorunu gideren firmware i yükleyince sıkıntı kalmadı. Bir ihtimal sizde de aynı sıkıntı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.