Şimdi Ara

Hayatımın Hatası: Hepsiburada’dan iPhone aldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
3.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güncelleme: Hepsiburada ürünü iade almayı kabul etti.


    Bu konu hakkında daha önce çeşitli başlıklara durumumu yazdım; ancak olay biraz daha dallanıp budaklandı. Başlık açmamın temel sebebi, internet alışverişinde yaşanabilecek sorunlara karşı önlem almanızı sağlamak ve biraz da konu hakkında fikir almak.


    Hepsiburada’dan 19 Ağustos tarihinde iPhone 11 Pro Max aldım. Telefon 20 Ağustos tarihinde elime ulaştı. Telefon 8 Eylül tarihinde aniden kapandı. 9 Eylül tarihinde Zentech Apple Yetkili Servisi’ne telefonu götürdüm.


    Serviste iTunes’tan geri yükleme denendi ama telefon geri yüklemeyi kabul etmedi. Anakart arızası olduğu söylendi ve telefon yeni olduğu için bir rapor yazılarak Hepsiburada’ya göndermem gerektiğini belirttiler.


    Telefona geri yükleme yapılamadığına ve onarım istemediğime dair yazılan raporu 9 Eylül’de Hepsiburada’ya kargoladım. Hepsiburada müşteri hizmetleri yetkilisi talebimin altına “iade ve değişim raporu var diye not düştü ve süreç başladı.


    Ürün, kutusuyla birlikte 10 Eylül tarihinde HB Depo şubesine ulaştı. Normalde hepimizin beklentisi 11 Eylül’de işlemlerin başlaması olurdu ancak Hepsiburada’da işler bu şekilde yürümedi.


    Defalarca ulaşıp aciliyet bildirmeme rağmen, ürünle ilgili işleme 21 Eylül tarihinde başladılar. Burada da dediler ki ürünle ilgili işlemler 16 Ekim’de sonuçlandırılacaktır. Rapor olmasına rağmen sabrettim ve 16 Ekim’de bana hiçbir bilgilendirme yapılmadı.


    17 Ekim sabahı siteyi açtım ve gördüm ki ürünün onarım tamamlandı kargoya verilecek yazıyor. Tabii ki gördüğüm andan itibaren gerginlik başladı.


    Şimdi ilk olarak; 20 iş günü içinde telefonum onarılamadı. 16 Ekim son tarihti ve bu tarihten sonra onarım süreleri dolmuştu. 17 Ekim itibariyle bana yaptıkları bildirim yasal değil.


    İkincisi; servis raporunda onarım istemediğim yazılıyor ve buna rağmen isteğim dışında onarım yapıldı.


    Üçüncüsü; 38 gündür telefonsuzum.


    Hakem heyeti, fatura tutarının yüksekliğinden dolayı konuya bakmıyor ve Hepsiburada da bunu kullanıyor. Bu konuda daha önce tecrübesi olanlar ve yol gösterme ihtimali olanlar ulaşırsa sevinirim. 38 gündür kimin elinde işlem gördüğünü bilmediğim bir telefon kullanmak istemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavkar@fb -- 29 Ekim 2020; 22:29:48 >







  • o telefona bylock yüklemiş bile olabilirler 1 aydan uzun bi süre hiç belli olmaz kendini riske atma telefonu bana ver kendine yeni telefon al zaten iphone gereksiz xiaomi al daha iyi

  • xxCrazyBoyxx01 kullanıcısına yanıt

    Derdimi paylaştım, birazdan don gömlek kalırım.


    This is Donanımhaber Hayatımın Hatası: Hepsiburada’dan iPhone aldım 




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 17 Ekim 2020; 18:22:8 >
  • Hocam teşekkür ediyorum. Bu çok iyi oldu.


    Benzer sorunu yaşayan herkesin de bilgisi olmalı.

  • Internetten herhangi bir elektronik urun alirken korkuyorum artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SHADOW kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle öyle. Kural, kanun hepsi anlamsızlaşıyor internette. Benim de son büyük alışverişim oldu.

  • neden apple store değil de başka sitelerden aldığınızı merak ettim?

  • pcdaly kullanıcısına yanıt

    Gayet mantıklı bir soru.


    Birincisi; donanımhaber ölücülüğüm. Azıcık ucuza alayım diye.


    İkincisi; Hepsiburada’nın da Apple Yetkili Satıcısı olması.


    Daha da yapmam zaten böyle bir şey. 300 TL için değimez sinir olmaya.

  • pcdaly kullanıcısına yanıt

    200 tl daha ucuzdur diye olabilir.

  • 3 hafta önce Amazon’dan iPhone 11 aldım daha önce de 4 kere telefon aldım Amazon harici (satıcı da Amazon olacak) telefon almam. kimseye de önermem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @IceRulez hocam ders oldu işte. Bundan sonra ben bunu yapmam. Başka arkadaşların da başı yanmasın. Satana kadar tonla reklam. Sattıktan sonra bakan yok. Müşteri hizmetlerine bile ulaşılamıyor.


    @netkolik21 bugünden itibaren büyük bir şey almam ama kabloydu kulaklıktı hepsini Amazon’dan alacağım. Çevremi, burada konu açanları, gördüğüm herkesi uyaracağım.

  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun hocam büyük ders olmuş oldu. Ben şahsen 200-300 tl fazla verip sorun yaşamamayı prensip edindim kendime. Ve inanın yıllar boyunca doğru karar verdiğimi düşünüyorum. 200-300 tl için psikolojinizin bozulmasına değmez ki.

  • Hocam bildiğim kadarıyla kanuna göre belirli bir süre içinde ya tamir etmeleri ya da yenisini vermeleri gerekiyor.

    Hakem heyetini boşver, mahkemeye git.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • son 2 telefonumu internetden aldım hiçbir sorun yaşamadım.
    bu işin incelikleri var

    1)Güvenli satıcı bulun herkes memnun olsun sattıklarında
    sattığı sitede güvenli olsun gittigidiyor ve amazon gibi

    2)Ölücülük yapmayın 50-100tl daha ucuz bulursunda 500tl olmaz o iş

    bok gibi paran varsa 6-23bin tl arasında iphone alıcaksan mağazadan al ne uğraşıyorsun boşuna



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 17 Ekim 2020; 21:51:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @VitoTheFather hocam zaten başka bir seçenek kalmadı. Apple’a da onarım istemiyorum dememe rağmen onarım yaptıkları için dava açacağım.


    @PURECAUCASIANWHITE Satıcı Hepsiburada ve Apple tarafından yetkili satıcı olarak belirlenmiş. Buna güvendim ama güvenmemem gerektiğini gördüm.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavkar@fb

    @VitoTheFather hocam zaten başka bir seçenek kalmadı. Apple’a da onarım istemiyorum dememe rağmen onarım yaptıkları için dava açacağım.


    @PURECAUCASIANWHITE Satıcı Hepsiburada ve Apple tarafından yetkili satıcı olarak belirlenmiş. Buna güvendim ama güvenmemem gerektiğini gördüm.

    Hocam apple kullanmadım ama benim bildiğim apple'ın servisleri çok iyi olur garantili değilmi telefon neden aldığınız yere geri gönderdiniz?

    Tamamen haklısınız bu arada karşılığını alırsınız fakat çok uzar bu işler


    Anakart yanması normal bir durum değil ama yaşanabilir yani özellikle oturduğun yerde elektrik kötüyse veya anlık kesildiyse şarjdayken.

    Ayıplı mal satıp satmadığından emin olamadım açıkcası ama iade için gönderdikden sonra yaptıkları hareketler haince 38gün nedir ya




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 17 Ekim 2020; 22:5:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kullanıcı hatası yok hocam. Bu konuda da raporum var. Hakkımı arayacağım.

  • Bir daha Apple alacaksanız kesinlikle Zorlu'daki bayiye gidip alın. Ya da apple.com'dan alın çünkü servisleri gayet iyi.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.