Şimdi Ara

BEŞ AYDIR İADE EDİLEMEYEN AYIPLI ÜRÜN (HEPSİBURADA)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
1.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29.01.2020 tarihinde xxx sipariş numarası ile "Audio Pro Addon T3 Bluetooth Hoparlör" ürününü, hepsiburada.com internet sitesi üzerinden, 949,02 TL bedel ile satın aldım. Ürünün satıcısı, doğrudan hepsiburada'dır. Kargo ile gelen ürün ayıplı olup, sesi çıkmamakta idi ve ürün ile beraber herhangi bir garanti belgesi veya distribütör firma belgesi teslim edilmemişti. Kutusundan ayıplı çıkan ürünü, ertesi gün (30.01.2020) iade etmek üzere firmaya (hepsiburada, d-market) hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. Satıcı, 10.02.2020 tarihinde ürünü -hiçbir işlem ve açıklama yapmaksızın- bana geri kargoladı. Ürünün aynı şekilde tekrar elime ulaşmasının ardından, ertesi gün (11.02.2020) satıcıya bir kez daha iade edilmek üzere hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. İade için, tam tamına 5 ayı aşkın bir süredir, hiçbir işlem yapılmamıştır. Telefon ile ulaşmaya çalıştığımda, her defasında "dönüş yapacağız efendim" cevapları aldım. 2. ayın sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum; fakat pandemi nedeniyle ara verdikleri için, orada da hiçbir işlem yapılamadı. Yıllardır, internet üzerinden yüzlerce binlerce alışverişim oldu. İlk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım. 5 aydır param -hiçbir açıklama yapılmaksızın- işletiliyor ve geri alıp alamayacağım da meçhul. Önceki gün cimer'e başvurdum. Süreci, takip edecek arkadaşlar için, konuyu güncelleyerek paylaşırım.

    Tüketici Hakem Heyeti Durum Görseli : BEŞ AYDIR İADE EDİLEMEYEN AYIPLI ÜRÜN (HEPSİBURADA)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deus-ex -- 15 Temmuz 2020; 13:41:19 >







  • Çareniz yok sonuna kadar gideceksiniz, tüketici hakem heyeti karar verecek, eğer lehinize karar verir de sonra firma bu karara uymazsa icra yoluna gideceksiniz. Bu yollar tabii ki zaman alıcı, ama eticaret yapan firmaların hemen hepsinin sicili bozuk, paranızın üstüne yatmak istiyorlar. Önemli olan kredi kartınızdan parayı çekmek, malı almışsınız, kötü çıkmış, sağlam çıkmış, cayma hakkını hiç ürünü teslim bile almadan kullanmışsınız, hepsi hikaye. Bunlar son 18 yılın yeni normali, zahmet edip şikayet sitelerine bir bakarsanız durumu görürsünüz. Ben Ulusoy Seyahat isimli firmadan fazladan çekilen iki bilet (bir yerine üç kere çektiler) paramı tahsil edemedim geçen Eylül ayından beri. Hepsi aynı, yapabildiğimiz kadar alışverişte interneti kullanmamak, yani satıcıyla birebir muhatap olmak en doğrusu. Yoksa mesafeli satışın dünya kadar avantajı varmış filan hepsi palavra, batı ülkelerinde olabilir, ama bizde kurallar hep tersine işliyor. Kolaylıklar diliyorum.




  • Ticari kurumların çakallıkları bir yana, Tüketici Hakem Heyeti nin hızına gerçekten hayran kaldım bu süreçte. Demekki hiçbir şekilde, hiçbir kuruma güven duymamak gerekiyor malesef. Adalet, hak malesefçok uzak kelimeler.
  • hepsi burada yarisi surada gitti gidiyor kapti geliyor tirend yol tren yolu nerede onbir vesaire gibi siteler genelde aracidir kendi urun gamlari azdir.cogunlukla her gun onunden gectiginiz dukkanla anlasmislardir dukkanda 10 lira olan urunu indirimli on bes e alirsiniz ama alis veris yaptiginiz yer siradan miktat ticaret emin abi den baskasi degildir.

    internet alisveris sitelerine takilmaktansa zahmet edip dukkanda pazarlik edip mali gormek daha iyidir.mali burada da gorursunuz ama biraz gec olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam sorununuz çözüldü mü? bende iki aydır arızalı ekran kartımın değişimini yapamıyorum. Yetkili servis tarafından değişim raporuda mevcut.
  • 6. al dolduktan sonraki 2-3 gün içerisinde ödememi yaptılar. Tam 6 ay bekledim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.