Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
38
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: 98 TYT 67 AYT SAYISAL SIRALAMA (2. sayfa)

D drharpagon
geçen yıl (2 mesaj)
netlerimiz aynı benim hedef kocaeli tıp inş olur 8.400





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U Uncharitable
geçen yıl (683 mesaj)
Geçen sene 98.75 tyt 66.75 ayt 92.5 obp ile 9300 geldi sıralama. Bu sene sınavın daha zor olduğu söyleniyor fakat forumdaki herkes çok yüksek yapmış. Bence 8-11k arası gelir





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

A ahmetturan35
geçen yıl (0 mesaj)
102 tyt 64 ayt 84 obp kaç k gelir




R rustcohle5
geçen yıl (0 mesaj)
Hocam bundan 8 net tyt fazlam var. 6-7 bin olabilir diye tahmin ediyorum. Gelir mi sizce?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Uncharitable

A AsajjVentress Konu Sahibi
geçen yıl (0 mesaj)
Hocam daha iyisi bile gelir bence 8 netten bahsediyoruz sonuçta ilk 5k kesin gibi





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @rustcohle5

U Uncharitable
geçen yıl (683 mesaj)
Tyt sizi ileri taşır hocam. Sınava girmediğim için kesin yorum yapamıyorum ama 5-7k arası gelir büyük ihtimal. Nereyi istiyosunuz?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @rustcohle5

İ İlk8kMf
geçen yıl (25 mesaj)
3 puan fark var





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AsajjVentress

A AsajjVentress Konu Sahibi
geçen yıl (0 mesaj)
Biyoloji: Eğer temelin çok sağlamsa Bekir Avşar, biraz konu anlatım eksiğim var diyorsan Selin Hoca biyokamp videolarına çalış. Kaynak olarak bir şey öneremem hiç çözmedim bu yıl ama limit yayınları soru bankası iyi olabilir yine de başkalarına danış.

Kimya: Kimya adası ve kimya özel kanalları çok iyidir. Kimya özel denge konularını çok iyi anlattığını düşünüyorum. Yine kaynak önerisi yapmayacağım sizi yanlış kaynaklara yöneltebilirim bu da hoş olmaz.

Fizik: Umut Öncül ve Ertan Sinan Şahin çalıştım. Karağaç fasikülleri (2017 yılından kalma) ve nihat bilgin çözdüm soru bankası olarak.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tıpisteyengillerden

J johnlockee
geçen yıl (14 mesaj)
Benim de ayni durum tyt 99 ayt 67.5 10-12 arasi gelir bence ham siralamada





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y yolunubulacak
geçen yıl (17 mesaj)
Hocam bu bahsettiğiniz fizikçilerin ücretli videolarını mı kastettiniz?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AsajjVentress

A AsajjVentress Konu Sahibi
geçen yıl (0 mesaj)
Ücretsiz olanını kastettim gerçi sana kalmış ben para vermedim iki fizikçiye de





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tıpisteyengillerden

R rustcohle5
geçen yıl (0 mesaj)
Hocam itü endüstri %100 ing istiyorum ama baya aklıma takıldı. 2 biyo sorusundan emin değilim ne yaptığımı ama büyük ihtimalle doğru bekliyorum olmazlarsa da onlar %30 ingilizce. Geçen sene sıralamaya göre sitelerdeki yerleştirmem 6-6.5 bin arası. İtü de 3-4 yıl önce 3-4 bin arasıyken 2017 de 6.2 bin 2018'de de 5.9 bin olmuş.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Uncharitable

S sadhedgehog
geçen yıl (0 mesaj)
Temmuzu bekliyorum her sene zaten ilk 1000hep donanım haberden çıkıyor biz bilmiyoruz.2015’ten beri aynı nane





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Uncharitable

U Uncharitable
geçen yıl (683 mesaj)
Eğer endüstri istiyosanız %30 olması dert değil bana kalırsa. Yanılmıyorsam ders seçiminde bazı dersleri İngilizce veya Türkçe seçmek size bırakılıyo. İTÜ'nün kalitesi de ortada zaten. Sonuçlar gelsin o zaman her şey netleşir zaten.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @rustcohle5

M Muhtar01500
geçen yıl (85 mesaj)
dostum bu türkçeyi nasıl halettin? nalet ettim ya meslek lisesi çıkışlıyım sadece apotemi türev integral fasikülü çözdüm. Soru bankası bitirmedim ayt matta 30 D 5 Y var ama gelelim türkçeye 5 net felan bekliom işaretleyemedim bile nasıl hızlandırdınız? 2020 için hazırlanıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AsajjVentress

S samsunlu1998cimbom123
geçen yıl (1 mesaj)
dostlar ben geçen sene tyt 27 bindi bu sene 82 tyt netim galiba geçen seneyi kullancak sistem ayt netim 67.5 sizce sayısalda kaç k olurum beni de bi yorumlarmısınız


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A AsajjVentress Konu Sahibi
geçen yıl (0 mesaj)
Hocam ben limit türkçe paragraf denemeleri çözmüştüm o iyiydi bayağı. Bir de dilbilgisinde sıkıntın varsa limit türkçe soru bankası al bence yeterli bir kaynak. Bunların dışında türkçe için bir şey yapmadım ben.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Muhtar01500

A AsajjVentress Konu Sahibi
geçen yıl (0 mesaj)
Hocam 15-18k arası olabilir sizinki aytniz iyi çünkü





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @samsunlu1998cimbom123

A AsajjVentress Konu Sahibi
geçen yıl (0 mesaj)
Forumda başarılı öğrenciler var bu doğru ancak geçen sene yüksek netler çok daha fazlaydı umarım kendimi kandırmıyorumdur. 7-8k gelse ne güzel olur bakalım hayırlısı.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Uncharitable
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.