Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 1 mobil kullanıcı
30
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
87'ye aldığım 0 km TSi Polo'yu 92.500'e sattım ne alayım

J
JNG9O
Konu Sahibi

5 gün (1454 mesaj)
Arkadaşlar herkese merhaba.


Yaklaşık 4 ay önce yanlış yerde yanlış zamanda bulunduğum için bir kavgada bıçakla yaralandım ,şimdilik Allah'a şükür iyiyim .

3 kere boynumdan ameliyat oldum ve bunun için 5 aydır yurtdışındaydım vallahi su içmek bile büyük nimetmiş konuşmayı tekrar öğrettiler bana.

Memlekette kardeşime söyledim geçen ay aracımı satmış,geçen yıl foruma konusunu açmıştım bilenler hatırlar.

Şimdi son ameliyata İstanbul'da girip taburcu olacağım İnşAllah,elimde 2005 9N1 var,40-45 ediyor yeni Polo'yu da satıp bankaya koydum o da 96 bin olmuş durumda.

0 km Corolla Hybrid veya ikinci el Megane Sedan 1.2 Icon düşünüyorum ölmez sağ kalırsam Megan mantikli geliyor,onu alacağım galiba kesinlikle araç hoşuma gitti ama elimde 130-140 bin nakit var sizce yarısına Megane veya eski 2013-2014 Jetta vs. alıp yarısını değerlendirmek mi mantıklı yoksa hepsine ikinci el Passat vs. alıp onun değerlenmesini beklemek mi ?

Saygılar sunuyorum JNG90.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Ya biz hiçbir şeyi bilmediğimiz gibi kavga etmeyide bilmiyoruz. Trafikte adam arabadan iniyor elinde kocaman bir sopa veya bıçak veya silah lan ne oldu en fazla yol vermemiştir işte bunun için adammı öldüreceksin.
Yoruma Git
Yorumun Devamı otomobilci_x - 5 gün +17
Çok geçmiş olsun hocam.
Yoruma Git
Yorumun Devamı otomobilci_x - 5 gün +13
Bakalım şimdi vw den hangi markanın fanlıgına geçiş yapacaksın
Yoruma Git
Yorumun Devamı Moueson - 5 gün +7
Çok sağolun hocam açıkçası olay çok saçma birşeyden başladı birden büyüdü benim boynuma biri keser gibi birşeyle vurmuş ...

Yoruma Git
Yorumun Devamı JNG9O - 5 gün +5

O
otomobilci_x
5 gün (11099 mesaj)
Çok geçmiş olsun hocam.
Herşeyin başı sağlık.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
Moueson
5 gün (4436 mesaj)
Bakalım şimdi vw den hangi markanın fanlıgına geçiş yapacaksın





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 14 Nisan 2019; 21:26:34 >


J
JNG9O
Konu Sahibi

5 gün (1454 mesaj)
Çok sağolun hocam açıkçası olay çok saçma birşeyden başladı birden büyüdü benim boynuma biri keser gibi birşeyle vurmuş ...

Allah'tan ilk omzuma doğru gelmiş yoksa komple kurbanlık koyun gibi başım boynumdan kesilecekmiş.

Trafikte,toplu alanlarda hiç kimseyle KESİNLİKLE TARTIŞMAYIN muhattap olmayın arkadaşlar keşke korkak gibi davransaydım da hiç kavga etmeseydik hayatımın son 5 ayı ... gibi geçti sanki rüyada gibiyim.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @otomobilci_x

M
Master_Evil
5 gün (34538 mesaj)
geçmiş olsun hocam, ben o paraya astra k yada 308 bakardım, tabi ikisi de bi c4 etmez




O
otomobilci_x
5 gün (11099 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: JNG9O

Çok sağolun hocam açıkçası olay çok saçma birşeyden başladı birden büyüdü benim boynuma biri keser gibi birşeyle vurmuş ...

Allah'tan ilk omzuma doğru gelmiş yoksa komple kurbanlık koyun gibi başım boynumdan kesilecekmiş.

Trafikte,toplu alanlarda hiç kimseyle KESİNLİKLE TARTIŞMAYIN muhattap olmayın arkadaşlar keşke korkak gibi davransaydım da hiç kavga etmeseydik hayatımın son 5 ayı ... gibi geçti sanki rüyada gibiyim.

Ya biz hiçbir şeyi bilmediğimiz gibi kavga etmeyide bilmiyoruz. Trafikte adam arabadan iniyor elinde kocaman bir sopa veya bıçak veya silah lan ne oldu en fazla yol vermemiştir işte bunun için adammı öldüreceksin.
Kaç kez rastladım kavga ediyor geri zekalı, sopa ile karşıdakinin kafasına vuruyor lan olum bu karpuz değil beyin var onun için de, adam ölebilir oraya o sopa ile sert vurursan.
Yeni evlenmiştik bir araba beni solladı hemen onun peşinden bir başka araba sertçe geçti ve ilk geçenin yolunu kesti öndeki arabadan adam indi arkadaki bıçakla inince adam koştu arabaya torpidodan silahı aldı bende hemen indim koştum girdim araya adam silaha mermiyi vermeye çalışıyor karısı bir taraftan bağırıyor arkadaki adamın karısı diğer taraftan zar zor adamı sakinleştirmeye çalışıyorum ama yok nevri dönmüş adamın bırakın vuracam o.ç. fiye küfürler ediyor en son dedim ya abi illa birini vuracaksan beni vur dedim ya yazık günah yapmayın etmeyin dedik başkalarıda geldi ayırdık gittiler.
Şimdi olsa kesinlikle yapmam, artık trafikte, işte, orda burada hiçbir yerde insanlarla tartışmaya girmiyorum çünkü en başta da dediğim gibi biz tartışmayı kavga etmeyi bile maalesef bilmiyoruz.
Eskiden bazı şeylerin raconu vardı artık hiçbirşeyin raconu yok.
Tekrar geçmiş olsun.
Öldürmeyen herşey güçlendirirmiş





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Polestar191
5 gün (1954 mesaj)
Geçmiş olsun türkiyedemi oldu bu olay ceza aldımı karşı taraf maalesef trafikte şereften yoksun çok insan var bizim toplum ahlaksız ve korkak malesef





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J
JNG9O
Konu Sahibi

5 gün (1454 mesaj)
Sağ ol hocam.

C4 elektrikli olacakmış vallaha en son bir yenilik olduğunda (5 sene önce fln) C4 100 bini devirmişti şimdi ben bahisleri bluehdi + plug in hybrid için 300 binden açıyorum.


Konut kredisi çekip yeni C4'e terfi eder miyiz ?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Master_Evil

J
JNG9O
Konu Sahibi

5 gün (1454 mesaj)
Hocam eskiden ailenin olduğu yerde herkes kendini tutardı,ben lisedeyken aileler vs. olduğu zaman başımızı öne eğerdik diye hatırlıyorum,birinin eşine,kızına biri bön bön baksa babası/eşi değil önce çevre esnaf vs. ne bakıyon oğlum derdi...Şimdi kavga etseniz valla herkesle kavga edilir .

Allah hepimizi aklı başında insanlarla karşılaştırsın bunun kesinlikle gelir,eğitim düzeyiyle alakası yok,500 binlik arabaya binende aynı öbürü de aynı maalesef ülkemizle yaşanan bazı şeylerden ötürü gurur duyuyorum (Savunma sanayii vs.) ama halkımızda ciddi sıkıntılar var özellikle son dönemde esnaflar,taksiciler,öğretmen gibi meslek gruplarında çok kavga oluyor elinde keserle gelen adam emekli öğretmenmiş bide .


Bana vuran emekli öğretmen içeri girdi 8 yıldan aşağı çıkamayacak dediler bende normalde hiç kavga eden,kavgacı biri değilim benim arkadaşlarım kavgayı başlatmış ama en büyük hasarı ben aldım diğerleri çıtır hasarlıydı.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @otomobilci_x

S
StrongestWarrior
5 gün (1474 mesaj)
Geçmil olsun hocam. Sizde c elysse yok muydu?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


G
Gunpower-storm
5 gün (1072 mesaj)
130 bütçeniz varsa 3008-C200D alın, hybrid diye corolla ile uğraşmayın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O
otomobilci_x
5 gün (11099 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: JNG9O

Hocam eskiden ailenin olduğu yerde herkes kendini tutardı,ben lisedeyken aileler vs. olduğu zaman başımızı öne eğerdik diye hatırlıyorum,birinin eşine,kızına biri bön bön baksa babası/eşi değil önce çevre esnaf vs. ne bakıyon oğlum derdi...Şimdi kavga etseniz valla herkesle kavga edilir .

Allah hepimizi aklı başında insanlarla karşılaştırsın bunun kesinlikle gelir,eğitim düzeyiyle alakası yok,500 binlik arabaya binende aynı öbürü de aynı maalesef ülkemizle yaşanan bazı şeylerden ötürü gurur duyuyorum (Savunma sanayii vs.) ama halkımızda ciddi sıkıntılar var özellikle son dönemde esnaflar,taksiciler,öğretmen gibi meslek gruplarında çok kavga oluyor elinde keserle gelen adam emekli öğretmenmiş bide .


Bana vuran emekli öğretmen içeri girdi 8 yıldan aşağı çıkamayacak dediler bende normalde hiç kavga eden,kavgacı biri değilim benim arkadaşlarım kavgayı başlatmış ama en büyük hasarı ben aldım diğerleri çıtır hasarlıydı.
Aynen dediğiniz gibi bu işin gelir durumu eğitim seviyesi vesaire ilgisi yok malesef insanlığımızı toplum olarak kaybettik.
Biz ankaranın bu tarz şeylerin çok yaşandığı varoş diye tabir edilen mahallelerinden birisinde büyüdük (halende ailem orada oturur) bu tür şeylere yabancı değiliz yani gençkende az kavga etmemişimdir ama biz bıçakla sopayla keserle satırla kavga etmezdik.
Neyse konu sosyolojik başka noktalara kayıyor, tekrar geçmiş olsun.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Ö
Öner
5 gün (8080 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: JNG9O

Hocam eskiden ailenin olduğu yerde herkes kendini tutardı,ben lisedeyken aileler vs. olduğu zaman başımızı öne eğerdik diye hatırlıyorum,birinin eşine,kızına biri bön bön baksa babası/eşi değil önce çevre esnaf vs. ne bakıyon oğlum derdi...Şimdi kavga etseniz valla herkesle kavga edilir .

Allah hepimizi aklı başında insanlarla karşılaştırsın bunun kesinlikle gelir,eğitim düzeyiyle alakası yok,500 binlik arabaya binende aynı öbürü de aynı maalesef ülkemizle yaşanan bazı şeylerden ötürü gurur duyuyorum (Savunma sanayii vs.) ama halkımızda ciddi sıkıntılar var özellikle son dönemde esnaflar,taksiciler,öğretmen gibi meslek gruplarında çok kavga oluyor elinde keserle gelen adam emekli öğretmenmiş bide .


Bana vuran emekli öğretmen içeri girdi 8 yıldan aşağı çıkamayacak dediler bende normalde hiç kavga eden,kavgacı biri değilim benim arkadaşlarım kavgayı başlatmış ama en büyük hasarı ben aldım diğerleri çıtır hasarlıydı.
Hocam sizi sorgulatsak agir hasarlı gorunursunuz. ?



Şaka bir yana çok geçmiş olsun.
Bazen ben de trafikta yere çöp atanları, kavsakta yol vermeyenleri falan gorunce dalasim geliyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 14 Nisan 2019; 23:43:54 >


J
JNG9O
Konu Sahibi

5 gün (1454 mesaj)
Tarım ilacı ve bazı tropik sera ürünleri satıyorum hocam asıl gelir kaynağım tarım ilaçlama üzerine kurulu.

Son zamanlarda(3-4 yıldır) Güneydoğu Anadoluda iş yapıyorum bu sefer hersey çok güzel gitmişti,kazancımda epey iyiydi dönüş yolunda Adıyamanda 41 dönüm yerini ilaçladığım bir ağabey vardı(Oranın tanınmış insanlarından biri) benden rica etti yeğeniyle oğlunu kendi aracımla Ankara'ya giderken Adana'da bir yere bırakacaktım kavga da orada oldu zaten.

Pozantı'da gece saat 02:00 civarında bir tesiste bunları arabada bırakıp elimi yuzumu yıkamaya gittim artık o kısımda işin rengi değişiyor ama bizim abinin dediğine göre taa Adıyamandan bizi takip etmişler işin içinde eski bir arazi kavgası varmış ama olayın koptuğu nokta benim arabaya aldıklarımdan biri silahlı... baska bir arabadan 3 kisi iniyor benim arabaya doğru geliyorlar benimkilerin arabadan inişini gördüm bağrışma-kakışma derken karşı taraftakiler küfür etmeye başladı küfür gelince bizim abinin oğlu silahı çekti 2-3 kere tetige basti Allah tan silah ateşlemedi silah ateşlese 1-2 kişi ölecek orada bu ara ben bunları ayırdım diye sevinirken 3 lüden bir kişi(eski ogretmen olan) bıçağı çıkarıyor bizimkilerden birinin kolunu parçalıyor benimde onlarla olduğumu anlayınca banada vurdu o ara 150-200 metre ötede Allah tan çevirme oluyordu emniyet muduru bir abi sıktı bikaç kere öyle olunca bende o an acaba bize mi sıkıyor dedim dikkatimi çekti oburude o boslukta bana vurdu sonra polisler geldi ama birimiz sakat birimiz pert.

Beni bilerek mi gönderdiler,yoksa sessiz sakin bir insanım bunlara sahip çıkarım diye mi gönderdiler bilmiyorum ,koltuğun altındaki silahın amacı neydi hiçbilmiyorum ama şu av silahi av tufegi işine devletin el atması lazım bide kavga fln olursa söyle yaparım böyle yaparım diyoruz ya bazenleri,kavga olunca insan kilitlenip kalıyor daha da uzun yolda mola vermem en azından geceleyin vermem sizinde yaninizda kim olursa olsun geceleri bilmediğiniz yerlerde mola vermemeye çalışın arabadan inmeyin wc için aracı tam marketin önünde bırakın 10 adim gidip gelin bunun dışında o bölgede çok sık hırsızlık oluyormuş geceleri boyum 4-5 santim kısa olsaydı kesin şah damarını kesiyormuş zaten omzumda 17 dikiş var boyun bölgemde doku nakli oldu.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Polestar191

U
urene
5 gün (629 mesaj)
geçmiş olsun.burayı okuyan gençlere benden tavsiye tanımadığınız adamla kavga etmeyin.




M
masterap
5 gün (3019 mesaj)
Gecmıs olsun hocam

Manuel sıkıntı olmazsa tredlıne passat ve tıguan bakılabılır. Passatlar 1.5tsı a gectı sanırım

Mtv den dolayı hybrıd corolla mantıklı gelmıyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J
JNG9O
Konu Sahibi

5 gün (1454 mesaj)
Tekrar sağ olun hocam iyi akşamlar.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @otomobilci_x

M
mamlamoz
5 gün (1402 mesaj)
130 lirayı 0 araca gömme gidin j kasa astra alın sedan 70-80 arası cokk temiz 1.4t 140 lik lar var tupede uyuyor kalan 50-60 lirayı bağla dolar veya altına(ytd) gidisat iyi deil bi bakmissin o parayla 2 tane 0 ayarında megan almissin millet venezuellada araba deposunu fulluyor 2 dolara yani bir develesyon olabilir benim nacisane tavsiyem budur.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
general4242
5 gün (3266 mesaj)
Bence tanımadığınız adamlari arabaniza almayin





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
ahadayıyasor42
5 gün (207 mesaj)
Çok geçmiş olsun hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >