Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
32
Cevap
4616
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: 6R24 mekanizmalı SEIKO Ananta? (2. sayfa)
S
10 yıl
Er

nacızane fıkrımı belırtmek ıstedım ben hep ananta yerıne grand seıko yu tercıh etmısımdır ne bıleyım bogulacaksan buyuk denızde bogul mısalı
ananta sankı daha bır seıko gıbıde grand seıko ust modelmıs gıbı algılıyorum galıba
bu arada bende otomatık tıtanyum bır seıko arayısı ıcındeyım tavsıyelerı beklıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

GS zaten hiyerarşik açıdan Ananta'nın üzerinde yer alır. Özellikle fiyat bakımından spring drive'lı bir GS ile standart bir ananta arasında uçurumlar vardır. Örneğin şu anda spring drive'lı bir GS fiyatına 3 tane double retrograde+2 tane Mako XL alınabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Dün Kanyon AVM içinde yer alan Aydın Saat bayisine gittim. Vitrinde GS'ler, Astron'lar, 4 adet Ananta (2'si Spring Drive) ışıl ışıl parlıyordu. Yeni nesil Ananta'yı da deneme imkanım oldu (6R21 mekanizmalı, spb017j1 türevi), kasanın yan kısmı olduğu gibi siyah çelik ancak kasanın oturduğu, Ananta'yı Ananta yapan bıçak formlu yuva yine eskisi gibi SS şeklinde ölümüne polish vaziyette jilet gibi parlıyordu. Benim gibi Seiko severler için cennet gibi bir ortam. Astron'u da denedim işçiliği çok güzeldi.
Bu arada, yakında benden bir sürpriz gelebilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
10 yıl
Er

Abi öyle bir anlattın ki canım çekti valla Geçen haftalarda 2 adet saat aldım neredeyse bu 2 saat yerine Ananta mı GS mi gittim geldim ama açıkçası henüz erken dedim...Bu arada sürpriz zamanı geldi de geçiyor Bekliyoruz


Bu mesaja 3 cevap geldi.
S
10 yıl
Er

tıtanyum otomatık bulamadım sırkecı de bende tıtanyum kınetık bır seıko aldım sankı grand seıko taklıdı gıbı
SKA493
resım koyamıyorum ama aydın saat sıtesınde var
cok begendım ben tıtanyum saatlerın hafıflıgını son 3 saatımde tıtanyum oldu


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
10 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: seastar1000

tıtanyum otomatık bulamadım sırkecı de bende tıtanyum kınetık bır seıko aldım sankı grand seıko taklıdı gıbı
SKA493
resım koyamıyorum ama aydın saat sıtesınde var
cok begendım ben tıtanyum saatlerın hafıflıgını son 3 saatımde tıtanyum oldu

Hayırlı olsun

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
10 yıl
Er

sayın Dictator resım ıcın tesekkurler ınanın kı kolda cok daha guzel duruyor saat


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl
Binbaşı

Rica ederim hocam ne demek , çok güzel saat



B
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: hozburun

Abi öyle bir anlattın ki canım çekti valla Geçen haftalarda 2 adet saat aldım neredeyse bu 2 saat yerine Ananta mı GS mi gittim geldim ama açıkçası henüz erken dedim...Bu arada sürpriz zamanı geldi de geçiyor Bekliyoruz

Sürprizi Serkanky yaptı.

Bence de artık alacağın 2-3 saat yerine bir Ananta yakışır sana dostum. Sonra da Deniz bir sürpriz yapar. Önce bir askere gidip gelsin. Ya da bakarsın askerde yemez içmez dönüşte kolunda bir taneyle gelir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burbank -- 1 Şubat 2013; 16:27:15 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
H
10 yıl
Er

quote:

Orijinalden alıntı: burbank

quote:

Orijinalden alıntı: hozburun

Abi öyle bir anlattın ki canım çekti valla Geçen haftalarda 2 adet saat aldım neredeyse bu 2 saat yerine Ananta mı GS mi gittim geldim ama açıkçası henüz erken dedim...Bu arada sürpriz zamanı geldi de geçiyor Bekliyoruz

Sürprizi Serkanky yaptı.

Bence de artık alacağın 2-3 saat yerine bir Ananta yakışır sana dostum. Sonra da Deniz bir sürpriz yapar. Önce bir askere gidip gelsin. Ya da bakarsın askerde yemez içmez dönüşte kolunda bir taneyle gelir.



Doğru söze ne denir ;) Takipteyim :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Harbiden ama büyük sürprizi Serkan yaptı.
Valla bence çokta güzel oldu, iyiki almış A.D.R'yi. Ben de askerlik dönüşünde yapacağım bir güzellik artık.

Not: Hele bir de Yd. Sb. çıkarsam, işte o zaman vur patlasın çal oynasın yaparım. Dönüşte artık Aqua Terra Golf'mü olur, TAG'mi olur orasını bilemem gari..



S
10 yıl
Yarbay

Deniz adr yi almamdaki etkenlerden biri de sensin dediğin gibi almakla çok iyi etmişim her taktığımda daha çok seviyorum keratayı tez zamanda tezkereyi al dostum



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Can-KSK

Not: Hele bir de Yd. Sb. çıkarsam, işte o zaman vur patlasın çal oynasın yaparım. Dönüşte artık Aqua Terra Golf'mü olur, TAG'mi olur orasını bilemem gari..



Şimdi Asteğmen maaşlarını biriktirip seneye bir Ananta bir de GS ile çıkıp gelebilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burbank -- 30 Nisan 2013; 15:04:43 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.