| Olmazmı? Altyapı kuruldu bile |
|
merhaba,ben ülkemde 2g nin de devam etmesinin gerektiğini savunuyorum,çünkü bizim bir türlü bitmeyen altyapı sorunlarımız oluyor.Acil bir şey olsa ne yapacaksın, yine alo ya kalacaksın. saygılar.......................... |
|
2023 Citroen e-C4x araçta SOS tuşu var ama bağlantı modülünü aktif etmedikleri için Türkiye'de çalışmıyor. Avrupa'da 2G'yi kapatmama tavsiyesi çıkarken burada mevcut özelliği de kullandırmayan markalara hiçbir yaptırımı olmayan bir ülkenin vatandaşı olarak yaşıyoruz. Avrupa'ya göç edenleri eleştirmek söz konusu olduğunda yalnızca maaşı hesaplayanlar maddi karşılığı ölçülemeyecek böyle küçük farkları hiç düşünmüyor. |
| o özelliği kullandırtmayan BTK ki... |
| Bir çok markada çalışıyo S.O.S. BTK'nın sadece sim kartlı operasyonu yasaklamış olması lazım. |
|
BTK sim modülü için kayıt şartı getirmiştir. Bunlar küçük teferruatlar. Küresel çağta çalışan firmalar gittikleri bölgede gerekli yasal uyumları sağlamakla yükümlü olmalı. Araç başına kaç dolar masraf çıkacak olabilir ki? Yıllardır ülkeye araba sokmayan MG bile aktif etti sistemlerini. |
|
O 4G'nin doğasından kaynaklı bir şey değil, tamamen kullanılan frekansla alakalı bir şey. Türk Telekom'un 1800 Mhz 2G'si de araya iki üç duvar girdi mi çekmez. 800 MHz 4G iki üç duvarın ardından gayet güzel çeker, hatta 1800 MHz 2G'den çok daha iyi çeker. Şehir içlerinde yüksek frekans bantları kullanıldığı için 3G çekmez, 4G çekmez diye bir algı oluşuyor. |
| Bütün hepsi kapatılmalı ve TEK G diye hepsini kapsayan bir bant olmalı. |
| Bu sapak rutin olarak her gün kaçırılan bir şey midir? |
| Kardeşim bunların kapanacağı tarih 20-30 yıldan beri belli. Şimdiye kadar önlemini alacaktın. Sen 4G, 5G modem koymayıp ucuza kaçıp 1 dolara işi kapatmışsın şimdi ağla. O bantlar bedava değil, operatörler milyarlarca avro ödüyor, adam o frekansları tabiki 5G ve 6G'de kullanacak, kullanmazsa batar. Çaresine bakacaksın arabandaki asansördeki modemi ve anten vs. telekom sistemini yenileyeceksin bu kadar. Şu anda da benzer sistemlerde 5G çözümler varken 4G altyapı kullanıyorlar, 4G kapanırken de yine ağlayacaklar. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @manqouzx