Arkadaslar herkese selam. Burdaki yorumlari okuyarak yaklasik 16 gun once saphirre r9 270x dual x oc , anakart ,hdd , ve 8320 aldim. Geriye ram kasa ve monitor kaldi bu 550 tlik butceyle f/p urunleri almam gerekiyor.gerekirse bir sonraki aya da birakabolirim eger burce yetersizse . Yardimlarinizi bekliyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evre2ka -- 5 Eylül 2014; 18:58:20 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evre2ka -- 5 Eylül 2014; 18:58:20 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >