Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
86
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
520i ufak çaplı bir işkillenme durumu.. EDİT: 520i alınmıştır.. SS'li..

S selamolsun1 Konu Sahibi
2 yıl (1120 mesaj)
Arkadaşlar galeriden 2013 model bir 520i ilanı var. Epeydir gözüme ilişiyordu. İlanda değişensiz yazmış, telefonda galerici arkadaş sol arka kapının değiştiğini söyledi. Gerçi telefonda dürüst davrandı diyebilirsiniz ancak ben ilanda yanıltıcı bilgi yazıldığı için işkillendim bu durumdan, sizce ben mi paranoyakın yoksa güvensizlik yaşamakta haklımıyım ? Bu tarz bir ilana nasıl yaklaşmak lazım ?

EDİT: arkadaşlar nihayet gönlüme göre bir araç bulup, dün itibariyle ankaradan antalyaya giderek f10 520i'mi alıp getirdim.. 2013 model comfort 80000 km'de tanamen hasarsız beyaz bir güvercin :)


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamolsun1 -- 15 Ocak 2020; 16:11:5 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Aracın yanına gitseniz +1 değişen, ekspertize soksanız +2 boya daha çıkar. Galericilere hiç güvenemiyorum nedense.
Yoruma Git
mathematician_01 - 2 yıl +43
İlana baktim orijinal,
Telefon ettim 1 kapi
Yanina gittim iki kapı
Eksperde kictan takmali çıktı..

Sence iskillenmeli miyiz ?
Yoruma Git
codeThoreau - 2 yıl +32
Aldıktan sonra da airbag patlak çıkar.
Galeriden araba alıp mağdur duruma düşenlere gram üzülmüyorum.
Yoruma Git
escanor_ - 2 yıl +7

G gyetiker
2 yıl (801 mesaj)
Keşke ilanı da paylaşsaydınız.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T The Division Bell
2 yıl (13396 mesaj)
İlanı koy röntgenini cekelim aracın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mathematician_01
2 yıl (3584 mesaj)
Aracın yanına gitseniz +1 değişen, ekspertize soksanız +2 boya daha çıkar. Galericilere hiç güvenemiyorum nedense.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E escanor_
2 yıl (2265 mesaj)
Aldıktan sonra da airbag patlak çıkar.
Galeriden araba alıp mağdur duruma düşenlere gram üzülmüyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mathematician_01

A ananas32
2 yıl (671 mesaj)
Yukardaki arkadaşın dediği gibi aracın yanın gitseniz eksper yaptırsanız 1 2 değişen fazladan boya bile cıkabilir zaten hatası az boyası az olan aracı galeriler kocaman harflerle belirte belirte yazıyor arka kapı boya dısında boya değişen yok gibi ama 3 4 parça muhtelif yerlerde yüzeysel boya vardır gibi denen ilanlarda kesin daha fazla hata cıkıyor oyüzden ilan nasıl yazılmış ona dikkat edin boyalar nerde değişen nerde tramer ne kadar net yazılmış ilanlar olsun



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


B Blue_Knight
2 yıl (6967 mesaj)
Yıl olmuş 2020 hala galeriden araba bakan var...

Adam bu işten para kazanıyor yani normal bir kullanıcıdan uyguna vermez aracı. Verdiği zamanda görüyoruz burda konuları “100 bin km düşürmüşler” “tek parça boyalı diye aldım pert çıktı” diye.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C codeThoreau
2 yıl (9764 mesaj)
İlana baktim orijinal,
Telefon ettim 1 kapi
Yanina gittim iki kapı
Eksperde kictan takmali çıktı..

Sence iskillenmeli miyiz ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kuş Kafası
2 yıl (1066 mesaj)
Çare Tarcanlar...



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S selamolsun1 Konu Sahibi
2 yıl (1120 mesaj)
HATASIZ! 2014 ÇIKIŞLI SUNROOF-ISITMA-HAFIZA-İÇİ BEJ EXTRALI FULL
İlan No: 776478487
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-hatasiz-2014-cikisli-sunroof-isitma-hafiza-ici-bej-extrali-full-776478487/detay

İlan bu arkadaşlar. Buna göre yorumlar mısınız



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 7 cevap geldi.

T The Division Bell
2 yıl (13396 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: selamolsun1

HATASIZ! 2014 ÇIKIŞLI SUNROOF-ISITMA-HAFIZA-İÇİ BEJ EXTRALI FULL
İlan No: 776478487
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-hatasiz-2014-cikisli-sunroof-isitma-hafiza-ici-bej-extrali-full-776478487/detay

İlan bu arkadaşlar. Buna göre yorumlar mısınız
Araba çok temiz. Jilet gibi. Gonyesinde filan herhangi bir kayma bozulma yok. Bence goturup ekspertize sokmaya değer bir araç. Değerlendir derim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A ananas32
2 yıl (671 mesaj)
Hocam bu galeriden uzun bir süre w205 exclusive mercedes takip etmiştim hatta yalovada ekspertiz falan araştırdım gidecektim ilanları net ve anlaşılır duruyordu ama son an da uzak diye vazgeçmiştim hiç aramadımda favorilerimde vardı sadece.. sizin ilândaki araçta fena durmuyor piyasasını bilmiyorum ama ilanda 1 parça boyalı dediği yeri telefonda değişen dediyse sanırım alternatiflere bakardım sonuçta araç cok yine de tekrar sorun isterseniz doğru mu anladınız yanlıs mı ilanda böyle diye..



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @selamolsun1

A AirSupport
2 yıl (3692 mesaj)
Sence ilanda yalan söyleyen adam başka yerde de söylememiş midir?

İlan ile telefon konuşması arasında ki farkı gördükten sonra koşarak uzaklaşman lazımdı hâla arabayı soruyorsun...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S selamolsun1 Konu Sahibi
2 yıl (1120 mesaj)
Valla arkadaşlar ben de çok beğendim ama olmazsa tekrar bir sorayım.. ilana çıkıtığı 6 ocakta kmsine 78 bin yazmış ama bana aktif olarak kullandığı için 81 bin km'de olduğunu söyledi aracın. 6 günde bu adam 3000 km'mi yapmış yani ? Bunlar bnm biraz midemi bulandırdı açıkçası..



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @The Division Bell , @ananas32

S selamolsun1 Konu Sahibi
2 yıl (1120 mesaj)

S selamolsun1 Konu Sahibi
2 yıl (1120 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AirSupport

Sence ilanda yalan söyleyen adam başka yerde de söylememiş midir?

İlan ile telefon konuşması arasında ki farkı gördükten sonra koşarak uzaklaşman lazımdı hâla arabayı soruyorsun...
Farklı araçlara da bakıyorum hocam .. aklıma yatmadı bnm de hiç



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


S selamolsun1 Konu Sahibi
2 yıl (1120 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ananas32

Hocam bu galeriden uzun bir süre w205 exclusive mercedes takip etmiştim hatta yalovada ekspertiz falan araştırdım gidecektim ilanları net ve anlaşılır duruyordu ama son an da uzak diye vazgeçmiştim hiç aramadımda favorilerimde vardı sadece.. sizin ilândaki araçta fena durmuyor piyasasını bilmiyorum ama ilanda 1 parça boyalı dediği yeri telefonda değişen dediyse sanırım alternatiflere bakardım sonuçta araç cok yine de tekrar sorun isterseniz doğru mu anladınız yanlıs mı ilanda böyle diye..
Araç çok da hocam; içi bej olacak, sunroof olacak, km'si mutlaka 90000 altı olacak, en fazla 2-3 boya olacak, değişen olmayacak ve keseme de uyacak derken filtre daralıyor haliyle :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Q quxall
2 yıl (302 mesaj)
araç temiz duruyor, kocaeli tarcanlara baktırmayı teklif edin kıvırırsa vazgeçersiniz.




S selamolsun1 Konu Sahibi
2 yıl (1120 mesaj)
320i ed var ben de kaporasını aldım bugün, pzt bir aksilik yaşanmazsa satışını vereceğim.. 520i almak için satıyorum.. şükür maddi şartlar olgunlaştı bu aşamaya geldim.. ben hep bakıyorum ama sizlerin de gözüne çarapn üstteki şartlarım kapsamında malum sitede 220000 tl'ye kadar 520i ola ki görürseniz paylaşın lütfen :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.