Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
26
Cevap
737
Tıklama
0
Öne Çıkarma
512 MB HD 4770 neden 1024 mb gözüküyor??

R rakacar Konu Sahibi
12 yıl (437 mesaj)
arkadaşlar elimde 512 mb hd 4770 var ama pc de hangi programa girsem 1024 mb olarak karşıma çıkıyor bu ne demek şimdi ?? 1 gb olarak mı çalışıyor yani kartım?


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rakacar -- 4 Ocak 2010; 18:18:21 >


T Trecc11
12 yıl (4056 mesaj)
kutunun içine belki yanlışlıkla 1gb lık model koymuş olabilirler

sistem belleğin 3gb dimi




A ange dechu
12 yıl (327 mesaj)
sen secilmiş olansın neo.

allahın varlıgını inkar edenler bir de bu mucizeye baksınlar.

ya da ekran kartı sistemin ramlerini kullanıyodurturbocache olayı.bios dan kapanıyo olması gerek




R rakacar Konu Sahibi
12 yıl (437 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tımestop

kutunun içine belki yanlışlıkla 1gb lık model koymuş olabilirler

sistem belleğin 3gb dimi



keşke yanış koysalar
evet 3 gb.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rakacar -- 4 Ocak 2010; 18:33:31 >


R rakacar Konu Sahibi
12 yıl (437 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: amele mühendis

sen secilmiş olansın neo.

allahın varlıgını inkar edenler bir de bu mucizeye baksınlar.

ya da ekran kartı sistemin ramlerini kullanıyodurturbocache olayı.bios dan kapanıyo olması gerek


ne dalga geçiyosun bilinçsiz kullanıcıyla kardeşim

biostan baktım öyle bir şey bulamadım.




M Muten Baba
12 yıl (21006 mesaj)
Kartın 1gb. Ne sistem belelginden kullanması , HD4770 te yok öyle birşey.




R rakacar Konu Sahibi
12 yıl (437 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Chris Brown

Kartın 1gb. Ne sistem belelginden kullanması , HD4770 te yok öyle birşey.



ama kartın üzerinde 512 mb yazıyor?




D derinkoma
12 yıl (1628 mesaj)
kartın kutusunun resmini çekip koyarmısın




T Trecc11
12 yıl (4056 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: rakacar


quote:

Orijinalden alıntı: Chris Brown

Kartın 1gb. Ne sistem belelginden kullanması , HD4770 te yok öyle birşey.



ama kartın üzerinde 512 mb yazıyor?


o zaman dediğim gibi yanlışlık kutunun içne gb lık model girmiş




R rakacar Konu Sahibi
12 yıl (437 mesaj)
kutuyu boşverin direkt kartın kendi üstünde yazıyor 512 mb diye




S sendomi
12 yıl (6464 mesaj)
4770'ler böyle gözküyor kardeşim sistem belleğinden kullanıyor herkesde aynı durum var




M Muten Baba
12 yıl (21006 mesaj)
Birazcık araştırdım böyle saçma sorunlar yaşayan olmuş.
64 bit işletim sistemi sanırım sonuç.

Sizden birşey denemenizi isteyeyim.
Ramlerden 1gb çıkarın sadece 2gb kalsın.
Sonra tekrar yazın.




S snakessss
12 yıl (967 mesaj)
1024 olması imkansız 1 gb görünmesinin nedeni 64 bit işl. sist olabilir bence de




R rakacar Konu Sahibi
12 yıl (437 mesaj)
kardeş dediğini yaptım 1 gb ı söktüm.yine 1024 gözküyor.


hepsini geçtik diyelim 1 gb gibi çalışıyor yani şimdi bu kart ??




R rakacar Konu Sahibi
12 yıl (437 mesaj)
bu arada kullandığım işletim sistemi 64 değil 32 bit.




S sahafiec
12 yıl (8518 mesaj)
yahu arkadaş baksana şu karta doğru düzgün GPU-Z programı ile..

başka 4770 kullananlar da baksın ve buraya GPU-Z görüntü koysun...




N Nevi şahsına münhasır
12 yıl (5193 mesaj)
GPUZ ile bakın bir de.




D derinkoma
12 yıl (1628 mesaj)
arkadaşlar CPU-Z den baktım bendede 1024 MB gösteriyor GPU-Z de ise 512 MB gösteriyor

http://img27.imageshack.us/img27/1421/adszrnz.png





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derinkoma -- 3 Ocak 2010; 22:38:35 >


H hærun
12 yıl (3518 mesaj)
gta 4 te grafiklerin altında kullanılabilir grafik belleğine bak yardımcı olabilir




A ange dechu
12 yıl (327 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Chris Brown

Kartın 1gb. Ne sistem belelginden kullanması , HD4770 te yok öyle birşey.

cahilligimi mazur görün konuyu acan arkadaşa da takılmıştım acıg ama türkiyeye 1 gblık 4770 geldi mi?

bi de geldiyse bi link atabilir misiniz?cidden almayı düşündürügüm bi kart da.cok fazla fiyat oynamıyosa eger 512 mb lık modeliyle iyi olur