Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
115
Cevap
0
Tıklama
379
Öne Çıkarma
51 MİLYON LİRAYA YAPILAN SIFIR HASTANEYE 40 MİLYON LİRA MASRAF ÇIKTI GEREKÇE ZEMİN KAYMASI

M
mikhail
Konu Sahibi

2 ay (212 mesaj)
Gümüşhane'de 2012 yılında yapımına başlananan ve 2015 yılında inşası tamamlanan yeni devlet hastanesi, 3 yıldır hizmete açılamadı 51 milyon liraya malolan hastanenin zamin kayması ve çatlaklar nedeniyle hizmete giremediği belirtildi. Yüklenici firma aracılığıyla, hastane binasının çevresinde olası bir kayma riskinin önüne geçebilmek için arazide 'fore kazık' uygulamasıyla önlem alınması gündeme geldi. Fore kazık uygulanacağı planlanan ve kayma riski taşıyan alan için harekete geçen Gümüşhane Valiliği de Gümüşhane Üniversitesi'nden bazı jeoloji, inşaat ve harita mühendisliği bölümlerinde görevli akademisyenlerle görüştü, ortak çalışma başlattı. Çalışmalar sonucunda, hastanenin hizmete girebilmesi için bölgede 40 milyon liralık maliyeti bulması öngörülen zemin güçlendirme ve heyelan önleme çalışmalarının yapılması gerektiği belirlendi.

Kaynak: Onedio

Öne çıkarın herkes görsün arkadaşlar. Bu kadar rezillik olmaz.

EDİT: Çalışmalara Odtü'den gelen araştırmacılar yardımcı olacakmış.

EDİT 2: İnanmak istemeyenler için yeni kaynak;

http://www.hurriyet.com.tr/gumushanede-51-milyon-liraya-mal-olan-hastane-40891064

EDİT 3: BU ARADA ARKADAŞLAR ANKARA İÇİ ATX KASA ARIYORUM HAZIR KONU ÜSTTEYKEN ŞURDA DURSUN;
https://mobile.donanimhaber.com/ankara-alinik-atx-bos-kasa--125915222#133787860





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikhail -- 12 Temmuz 2018; 18:1:16 >

Her gördüğü boşluğa "dur şuraya bi' beton dikem" diyenler yüzünden böyle oluyor işte. Bilimden nasibini almamak böyle bir şey. İyi ki açılmadan &#
Yoruma Git
Yorumun Devamı Mualla Lahuti Efendi - 2 ay +193
Ak partili arkadaşlar.Gelin eleştirin.Ortada yanlış var.Eleştirince Tayyibe ihanet etmiş olmayacaksınız.Eleştri normal bir olaydır.
Yoruma Git
Jose_Gökhan - 2 ay +146
Burada büyük bir skandal var ama kimseye duyurtmuyolar





Yoruma Git
Yorumun Devamı alimaymunabak - 2 ay +93
Haklısınız hocam, 51 milyon liraya hastane yapıyorsa bence masrafını da yapan şirket karşılamalı ama ne gerek var! Devletin malı deniz yemeyen keriz.
Yoruma Git
mikhail - 2 ay +65
Yalan beyler zemin fetöcü çıktı
Yoruma Git
eduyardo - 2 ay +60
Ne oldu le laf ettikleri odtünün kapısına mı gitmişler üzüldüm :dd
Yoruma Git
Boragungoren - 2 ay +41
Acaba zemin etudunu imama mi yaptirrilar? Bi iki okuyup ufleyip hemen raporu vermislerdir.
Yoruma Git
Yorumun Devamı Jeopol - 2 ay +25
kuruluş hayatı boyunca sadece evlere alçı sıva yapmış bir firmaya gidip 41 milyonluk ihaleyi verirsen, genel anlamda kaymalar olabiliyor.
Yoruma Git
RevengeR - 2 ay +20
Milletin .... kayacaklar! Zemin kaymış çok mu!
Yoruma Git
Yorumun Devamı Merkur - 2 ay +17

M
mikhail
Konu Sahibi

2 ay (212 mesaj)
UP





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
Mualla Lahuti Efendi
2 ay (1055 mesaj)
Her gördüğü boşluğa "dur şuraya bi' beton dikem" diyenler yüzünden böyle oluyor işte. Bilimden nasibini almamak böyle bir şey. İyi ki açılmadan önlem almayı akıllarına getirmişler, yoksa başka bir facia haberi de buradan alırdık. Tabii başlıklar: "Fıtrat, kader kısmet, doğal afet, toprak kaymış bizim suçumuz yok"


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M
mikhail
Konu Sahibi

2 ay (212 mesaj)
Haklısınız hocam, 51 milyon liraya hastane yapıyorsa bence masrafını da yapan şirket karşılamalı ama ne gerek var! Devletin malı deniz yemeyen keriz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikhail -- 11 Temmuz 2018; 11:32:7 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mualla Lahuti Efendi

A
alimaymunabak
2 ay (560 mesaj)
Burada büyük bir skandal var ama kimseye duyurtmuyolar





Zemin etüdü yaparken (sayıları tam hatırlamıyorum) 40mtye kadar incelenmesi gerekiyormuş galiba firma 14den sonrasını gitmemiş, sonradan incelendiğinde altta dere olduğunu ve zeminin kaydığını anlamışlar

+ Geçen senede kafasına taş düşmüştü hastane yolunda bir çocuğun kafasına(bayağı olay olmuştu) vefat etmişti
Yol güvenliği bahanesini çıkardılar ama hastane zemini kayıyor çatlamış





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimaymunabak -- 10 Temmuz 2018; 22:0:9 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
lazer__
2 ay (1132 mesaj)
oha ya ulan bi işi de düzgün yapın




F
FRUEHAUF
2 ay (1476 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: alimaymunabak

Burada büyük bir skandal var ama kimseye duyurtmuyolar





Zemin etüdü yaparken (sayıları tam hatırlamıyorum) 40mtye kadar incelenmesi gerekiyormuş galiba firma 14den sonrasını gitmemiş, sonradan incelendiğinde altta dere olduğunu ve zeminin kaydığını anlamışlar

+ Geçen senede kafasına taş düşmüştü hastane yolunda bir çocuğun kafasına(bayağı olay olmuştu) vefat etmişti
Yol güvenliği bahanesini çıkardılar ama hastane zemini kayıyor çatlamış


Hangi firma?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


C
ConyMarsona
2 ay (1083 mesaj)
Yav arkadas gumushaneye ne icin 50 milyon tl para gomuyorsunuz allah askina. Goren de bilim merkezi olacak ileri duzey tibbi islemler uygulanacak zannedecek. Yazik





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
REV0
2 ay (803 mesaj)
Yagmur yagmistir yine, allah etmistir Tekirdag'daki gibi uzatmayin.




A
aeson01
2 ay (1149 mesaj)
"Katrilyonlar milyonlar yatırımlar paralar oranlar..."





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
tenekekutu
2 ay (5263 mesaj)
Ufak bir detay bizim millet için,hem yeni iş fırsatı çıktı diye sevinirler bile.




E
eduyardo
2 ay (106 mesaj)
Yalan beyler zemin fetöcü çıktı





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
egemena
2 ay (634 mesaj)
Yazık günah. Sanki memlekette zemini sağlam arsa kalmadı.




B
Boragungoren
2 ay (870 mesaj)
Ne oldu le laf ettikleri odtünün kapısına mı gitmişler üzüldüm :dd





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
ali222
2 ay (1309 mesaj)
Hukumete cakmak icin firsat kolluyorsunuz



İronidir





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


İ
insaatmüh.
2 ay (763 mesaj)
İste turkiye'de ki muhendisligin ozeti. Sonra insaat muhendisligi Cok dustu. fazla bilgiye gunah gozuyle bakan insanlari muhendis yapinca boyle seyler oluyor. Bu hala duyulan gorulen seyler.



Sunu da gecmemek lazim sonucta yapan firmanin yaninda bu isi kontrol edenler de var. Hangi kafa ile onay verdiler ya da ne yiyip icirdiler de imzaladilar.



Size bir tavsiye gectiginiz koprulerden tunellerden yollardan hastanelerden her an yikilacakmis gibi gecin. Her an her sey olabilir



Kendi meslegim diye demiyorum allah yardimcimiz olsun.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
RevengeR
2 ay (2814 mesaj)
kuruluş hayatı boyunca sadece evlere alçı sıva yapmış bir firmaya gidip 41 milyonluk ihaleyi verirsen, genel anlamda kaymalar olabiliyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.