Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
58
Cevap
949
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: 50 liraya 72 km'lik yol. Iyi mi? (3. sayfa)

T
teneke1236737
4 yıl (3515 mesaj)
Hocam LPG ile 300 km yol yapilio o paraya.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
yirthan
4 yıl (6722 mesaj)
Sıkıntı.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


N
Nelazim Konu Sahibi
4 yıl (161 mesaj)
Peki bu corsalarin lpg destegi var mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
P.O.B.
4 yıl (312 mesaj)
Ucuzluk 3.80 mazut power fındık dizel motor 3.8lt/100km tüketim= 50TL'ye 346km yol. Sen hesapla artık gerisini.




S
sissil
4 yıl (6757 mesaj)
gayet normal istanbul trafik falan sa... ben 1.2 corsa kullanıyordum kaskodan ikame diye verdiler...

50 lira attım ilk gün 3 gün götürmeyince arabayı bıraktım abimin c5 i kullandım...




N
needacar
4 yıl (2267 mesaj)
Sırtında bir ağrı falan oluyor mu? Ağır yük taşımaktan kaynaklı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N
needacar
4 yıl (2267 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ebu Hureyre

Arkadaşımda Yaris var 1.33 Benzinli Otomatik demin baktım 9.2 litre yakıyor. Benzin kalitesiz galiba.

Bizde ki 1.6 multidrive s Corolla 7,5-8 lt yakıyor. (Kış lastikleri takılı)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
turgay0651
4 yıl (926 mesaj)
Kullandığınız şartlarda gayet normal burada yazılanlara bakmayın arkadaşların yazdıkları değerler şehirler arası yollarda ortalama 90 100 hızlarda yapılan rekor tüketimleri.- 20leri gören sıcaklıktan bahsediyorsunuz hasta olmadan otobüs taksi beklemeden yürümeden gittiğiniz kar.Burada 50 liraya 300 km lpg ile dizel ile diyenler egolarını tatmin ediyorlar.sizin araçta lpg ile yaz aylarında uzun yolda 100 km de 6-8 lt arası lpg tüketir.hele dizel araçlar o soğuklarda o kısa mesafelerde motoru ısıt yürüt durdur turboyu bekle kapat şeklinde kullanılırsa 1 lira da yakar ama halkımız dizel araç kullanımını bilmiyor.Haklı olarak 100 bin kmden sonra işi bilenler dizele yanaşmıyor ikinci elde.70 liraya kaç kez taksiye binip işimi görebilirdim diye düşünürseniz yine karlı olursunuz.Yazın daha çok kullanırım uzun yola da çıkarım derseniz hemen lpg taktırın 1500 civarına böylece %40 a varan tasarruf yakalarsınız ama lpg sistemi motor suyu sıcaklığı en az 20 25 dereceye ulaşmadan çalışmaz yani yaklaşık 0 derece sıcaklıkta motor çalıştıktan yaklaşık 1 km sonra lpg ye geçer baştan bilin


Bu mesaja 2 cevap geldi.

P
P.O.B.
4 yıl (312 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: turgay0651

Kullandığınız şartlarda gayet normal burada yazılanlara bakmayın arkadaşların yazdıkları değerler şehirler arası yollarda ortalama 90 100 hızlarda yapılan rekor tüketimleri.- 20leri gören sıcaklıktan bahsediyorsunuz hasta olmadan otobüs taksi beklemeden yürümeden gittiğiniz kar.Burada 50 liraya 300 km lpg ile dizel ile diyenler egolarını tatmin ediyorlar.sizin araçta lpg ile yaz aylarında uzun yolda 100 km de 6-8 lt arası lpg tüketir.hele dizel araçlar o soğuklarda o kısa mesafelerde motoru ısıt yürüt durdur turboyu bekle kapat şeklinde kullanılırsa 1 lira da yakar ama halkımız dizel araç kullanımını bilmiyor.Haklı olarak 100 bin kmden sonra işi bilenler dizele yanaşmıyor ikinci elde.70 liraya kaç kez taksiye binip işimi görebilirdim diye düşünürseniz yine karlı olursunuz.Yazın daha çok kullanırım uzun yola da çıkarım derseniz hemen lpg taktırın 1500 civarına böylece %40 a varan tasarruf yakalarsınız ama lpg sistemi motor suyu sıcaklığı en az 20 25 dereceye ulaşmadan çalışmaz yani yaklaşık 0 derece sıcaklıkta motor çalıştıktan yaklaşık 1 km sonra lpg ye geçer baştan bilin

Ego falan tatmin etmiyoruz doğruları yazıyoruz. Şehir içi de 6lt yakıyor 22,8TL'ye 100km. Az falan yazmadım trafik olmayan yerde 5-5.5lt/100km şehir içi...




M
MYılmaz4646
4 yıl (3792 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shakircan

2.0 T s60 otomatik ile 50tl ye 100 110km gidiyordum gecen sene... Ocagimiza incir agaci dikiyordu...

Lpg de mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hysteria_
4 yıl (3834 mesaj)
ulan sonra diyolar ki yok şu kadar km yapmıyosanız dizel almayın kazık yiyosunuz bilmem ne. kardeşim alırken verdiğim farkı satarken de alıyorum zaten ne değişiyor.

adam 50 liraya 70 km gidiyorum diyor.

ben nerdeyse 15 liraya gidiyorum o yolu 1.3 cdti motor ile.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
P.O.B.
4 yıl (312 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hysteria_

ulan sonra diyolar ki yok şu kadar km yapmıyosanız dizel almayın kazık yiyosunuz bilmem ne. kardeşim alırken verdiğim farkı satarken de alıyorum zaten ne değişiyor.

adam 50 liraya 70 km gidiyorum diyor.

ben nerdeyse 15 liraya gidiyorum o yolu 1.3 cdti motor ile.

He de geç işte kendilerini tatmin ediyorlar iyi bir iş başarmış gibi




S
shakircan
4 yıl (2272 mesaj)
Benzinde





< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MYılmaz4646

Y
yildiz
4 yıl (6847 mesaj)
Bir arkadaşta burada benim elde ettiğim verileri böyle yorumlamış ve inanmamış. Bu ülkede mecburen LPG yada dizel kullanmayana anlatamazsın haliyle. Birileri lütfen buna anlatsın artık benzinli araç bize bu ülkede haram diye..

https://tablet.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=120689964&p=9





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


H
hoksi
4 yıl (6932 mesaj)
twin turbo galiba




F
fortune1905
4 yıl (2810 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: abuzet


quote:

Orijinalden alıntı: fortune1905

ben 50 tl ye 280 km yol gdiyorum :)

araç ney hocam? 50 lirayı cebine koyup yürüyerek mi gidiyorsun

bu arada bizdede corsa e var. benzinli otomatik. depo delik gibi benzin içiyor.

nissan note 1.6 otomatik LPG li




M
MYılmaz4646
4 yıl (3792 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shakircan

Benzinde

Anladım hocam teşekkürler :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
Dj_Gençkan
4 yıl (5530 mesaj)
Ben 50 TL ye 260 Km yapıyorum :)


Not : motorla :D




A
APPY038
4 yıl (1611 mesaj)
Benim palioyu samsunda şehir içinde 10km gidiş daha sonra 10km dönüş şeklinde kullanıyorum.
LPG 2.30dan şehir içinde 20tl'lik lpg ile 100-110 km gidiyor.
Kayseri samsun arası uzun yolda da 100-120 arası genelde 110la giderek lpg ile 15tl ile 100km gidiyor. Ego tatmini değil yani ;)
Palio 4.50tlden 20tl lik benzinle şehir içi 60-65km yapıyor daha fazla açıklamaya gerek yok sanırım




Bu mesajda bahsedilenler: @turgay0651
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.