Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
4
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
49-55' Arası TV Tavsiyesi - 3500TL Limit

O orislevin Konu Sahibi
3 yıl (1474 mesaj)
Merhaba arkadaşlar,
Konuları araştırmaya girince kafam allak bullak oldu, eski model yeni model qled oled vs işin içinden çıkamadım. En iyisi bütçeye göre alınabilecek en iyi tv yi alabilmek herhalde. Maximum 3500TL bütçem var. Dahili uydu ve Smart olmazsa olmazım. Bu fiyat aralığında önerilerinin nelerdir acaba?




A AlpKhanate
3 yıl (1799 mesaj)
Hocam dahili uydu nedir, cihaz kendisinden uydu kanallara mı sahip oluyor.

Böyle bi tv bana da lazım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U uguroz76
3 yıl (1713 mesaj)
Çanaktan gelen kabloyu doğrudan tv ye takıp uydu yayınlarını izleyebilmenize yarar. Ayrıca uydu alıcı gerektirmez. Yeni tv lerin zaten neredeyse tamamında zaten var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AlpKhanate

A AlpKhanate
3 yıl (1799 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: uguroz76

Çanaktan gelen kabloyu doğrudan tv ye takıp uydu yayınlarını izleyebilmenize yarar. Ayrıca uydu alıcı gerektirmez. Yeni tv lerin zaten neredeyse tamamında zaten var.
Anladım tahmin ettiğim gibiymis eyvallah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mimleon
3 yıl (4199 mesaj)
son liste,
dünya kupası öncesi.
Bayilerde belki biraz daha ucuz olabilir.

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.