Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
904
Tıklama
3
Öne Çıkarma
404. Dönem Yedek Subay Adayları (2026 AĞUSTOS CELBİ)
K
geçen ay (9 mesaj)
Er
Konu Sahibi

ARKADAŞLAR HENÜZ KONU AÇILMAMIŞ AMA HEM BİLGİLENMEK HEM DE SORULARIMIZA YANIT ARAMAK İÇİN BURAYI KULLANABİLİRİZ.

Yaş:24

Yedek Subay: Evet
Yedek Astsubay: Evet
Komando: Evet
İkinci Altı Ay: Hayır
Bölüm: Türkçe Öğr.
Ortalama: 3.71

Güncelleme: Beni Kasım celbine attı, kul plan yapınca kader gülermiş diye boşuna dememişler :) forum açık kalsın, umarım birilerinin işine yarar. Hepinize bol şans, her şey gönlünüzce olsun o7





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuşçubaşı eşref -- 4 Haziran 2026; 8:41:9 >

M
4 hafta (4 mesaj)
Er

Merhaba arkadaşlar ben de 18.05 te yoklama işlemlerimi tamamladım. İnşallah Ağustosta yedek subay çıkar. Rpd'ye çıkma oranı yüksek denir ancak 3 arkadaşım başvurdu 1'ine yedek subay 2'sine er çıktı maalesef :(

Yaş:24

Yedek Subay: Evet
Yedek Astsubay: Evet
Komando: Hayır
İkinci Altı Ay: Hayır
Bölüm: Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık
Ortalama: 3.02



L
3 hafta (2 mesaj)
Er

Yaş: 26

Yedek Subay: Evet
Yedek Astsubay: Evet
Komando: Hayır
İkinci Altı Ay: Hayır
Bölüm: Hukuk
Ortalama: 2.55

Hepimizin hakkında hayırlısı olsun



M
2 hafta (4 mesaj)
Er

Şuan kasım ayına kadar ilişiği yoktur şeklinde güncellendi bakalım süreç nasıl işleyecek



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
2 hafta (9 mesaj)
Er
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >
herkeste böyle yazıyor sanırım




Bu mesajda bahsedilenler: @mtaha.
K
2 hafta (9 mesaj)
Er
Konu Sahibi

önce böyle gösterip yavaş yavaş geri çekiyorlarmış, eğer içindeysek bizimkini de çekeceklerdir demek oluyor bu. ara ara bakarak olmakta fayda var


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
2 hafta (4 mesaj)
Er

Peki daha önceki celplerde yoklama başvurularını tamamlayanlara öncelik mi veriliyor yoksa yedek subaylık çıkma olayındaki gibi şans faktörü mü yani yoklama kaçağı falan değilse herkes yeni başvurmuş gibi mi oluyor bilgin var mı ?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kuşçubaşı eşref
K
2 hafta (9 mesaj)
Er
Konu Sahibi

muhtemelen önceki celplere öncelik veriyorlardır




Bu mesajda bahsedilenler: @mtaha.
L
2 hafta (2 mesaj)
Er

M
2 hafta (4 mesaj)
Er

Ben kasımdayım şuan



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Lawyerup
K
2 hafta (9 mesaj)
Er
Konu Sahibi

ben de kasımdayım :)



P
2 hafta (1396 mesaj)
Binbaşı

404 Konu Bulunamadı.



İ
geçen hafta (1554 mesaj)
Teğmen

Arkadaşlar merhaba, suan asker jacagi olarak gozukuyorum edevletteki adimlarda ilerledim saglik muayenesi kaldi. Suan tamamlarsam kasım celbine mi atıyor ve kaçak olmak yedek subaylığa engel midir. Aralik 2025te bitti tecil bilgisi olan var midir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.