1. sayfa
|
Merhaba arkadaşlar ben de 18.05 te yoklama işlemlerimi tamamladım. İnşallah Ağustosta yedek subay çıkar. Rpd'ye çıkma oranı yüksek denir ancak 3 arkadaşım başvurdu 1'ine yedek subay 2'sine er çıktı maalesef :( Yaş:24 Yedek Subay: Evet Yedek Astsubay: Evet Komando: Hayır İkinci Altı Ay: Hayır Bölüm: Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Ortalama: 3.02 |
|
Yaş: 26 Yedek Subay: Evet Yedek Astsubay: Evet Komando: Hayır İkinci Altı Ay: Hayır Bölüm: Hukuk Ortalama: 2.55 Hepimizin hakkında hayırlısı olsun |
| Şuan kasım ayına kadar ilişiği yoktur şeklinde güncellendi bakalım süreç nasıl işleyecek |
| önce böyle gösterip yavaş yavaş geri çekiyorlarmış, eğer içindeysek bizimkini de çekeceklerdir demek oluyor bu. ara ara bakarak olmakta fayda var |
| Peki daha önceki celplerde yoklama başvurularını tamamlayanlara öncelik mi veriliyor yoksa yedek subaylık çıkma olayındaki gibi şans faktörü mü yani yoklama kaçağı falan değilse herkes yeni başvurmuş gibi mi oluyor bilgin var mı ? |
| ben de kasımdayım :) |
| 404 Konu Bulunamadı. |
| Arkadaşlar merhaba, suan asker jacagi olarak gozukuyorum edevletteki adimlarda ilerledim saglik muayenesi kaldi. Suan tamamlarsam kasım celbine mi atıyor ve kaçak olmak yedek subaylığa engel midir. Aralik 2025te bitti tecil bilgisi olan var midir |
1. sayfa
Yaş:24
Yedek Subay: Evet
Yedek Astsubay: Evet
Komando: Evet
İkinci Altı Ay: Hayır
Bölüm: Türkçe Öğr.
Ortalama: 3.71
Güncelleme: Beni Kasım celbine attı, kul plan yapınca kader gülermiş diye boşuna dememişler :) forum açık kalsın, umarım birilerinin işine yarar. Hepinize bol şans, her şey gönlünüzce olsun o7
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuşçubaşı eşref -- 4 Haziran 2026; 8:41:9 >