Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
400-500 tl modem tavsiyesi

A alexander vasilievich Konu Sahibi
2 yıl (667 mesaj)
Arkadaşlar şu an kullandığım modem telekomun verdiği tplink wd9970 v3 senelerdir kullanıyorum kendisini değiştirmeye karar verdim Tivibu iptv desteği olan, SNR margin değeri ayarlanabilen, 5ghz ve vdsl destekli modem arıyorum kafamdaki bir kaç model var ama yazdığım kriterleri karşılıyormy bilmiyorum bu konularda pek bilgi yok maalesef

- Zyxel vmg3625
- Keenetic extra dsl
- Tp link archer vr1200



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A Atorvastatin
2 yıl (103 mesaj)
ADSL bilgilerini atar mısın ?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A alexander vasilievich Konu Sahibi
2 yıl (667 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Atorvastatin

ADSL bilgilerini atar mısın ?
Şu an işyerindeyim o yüzden atamam niçin istediniz değerleri 16 mbit net var şuan



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A Atorvastatin
2 yıl (103 mesaj)
Tavsiyem Zyxel modeminden yana, ama istersen eylül-ekim aylarına kadar bekle, Keenetic yeni modemini piyasaya sürecek, yüksek ihtimalle gigabit portlu ve usb 3.0 olacak, onu almanı öneririm. Beklersen keenetic'i ekstra olarak torrent kullanırsın. Başka +'sı olmaz kullanım açısından.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atorvastatin -- 10 Haziran 2020; 11:56:29 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A alexander vasilievich Konu Sahibi
2 yıl (667 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Atorvastatin

Tavsiyem Zyxel modeminden yana, ama istersen eylül-ekim aylarına kadar bekle, Keenetic yeni modemini piyasaya sürecek, yüksek ihtimalle gigabit portlu ve usb 3.0 olacak, onu almanı öneririm. Beklersen keenetic'i ekstra olarak torrent kullanırsın. Başka +'sı olmaz kullanım açısından.
Gigabit portuna ihtiyacım yok çünkü o kadar hız almıyorum bulunduğum lokasyona vdsl için başvurdum olursa alabileceğim en fazla 35 mbit o yüzden ilk tercihim extra dsl di Zyxel modelinde çok uç yorumlar var bide snr margin ayarlanamıyor sanırım keenetic extra dsl den herkes memnun ondada açma kapama tuşu yokmuş sanırım ona biraz takıldım



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A Atorvastatin
2 yıl (103 mesaj)
SNR Margin ayarlama olayına fazla takılma, zaten servis sağlayıcıları yeterli seviyede tutuyorlar. Belki daha stabil olması için yükseltirsin orası ayrı. İnce ayarlar ahım şahım bir şey sağlamaz. En iyisini de zaten Asus modemlerde yaparsın. Bu modemlerin hepsinde aynı performansı alırsın, donanım fazlan olsun istiyorsan zyxel'i öneririm. Ama yine de keenetic almak istiyorsan al, farketmez.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A alexander vasilievich Konu Sahibi
2 yıl (667 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Atorvastatin

SNR Margin ayarlama olayına fazla takılma, zaten servis sağlayıcıları yeterli seviyede tutuyorlar. Belki daha stabil olması için yükseltirsin orası ayrı. İnce ayarlar ahım şahım bir şey sağlamaz. En iyisini de zaten Asus modemlerde yaparsın. Bu modemlerin hepsinde aynı performansı alırsın, donanım fazlan olsun istiyorsan zyxel'i öneririm. Ama yine de keenetic almak istiyorsan al, farketmez.
Snr değeri evet fazla önemli değil şuan 16 mbiti tam alabilmek için snr yi en düşüğe çektirdim ama elle ayarlamak daha iyi olur diye düşündüm çünkü telekomu arasan bu sefer çok yükseltiyolar hızda baya düşüyo sizin önerdiğiniz marka model varmı? Zyxel vmg3625 işimi görürmü?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A Atorvastatin
2 yıl (103 mesaj)
Yazdığınız tüm modemler işinizi görür, hatta bütçenizi rahatlatmak adına omni dsl bile alabilirsiniz.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A alexander vasilievich Konu Sahibi
2 yıl (667 mesaj)
Teşekkür ederim router işinden pek anlamıyorum modeme bağlama köprü falan yapılıyo sanırım



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Atorvastatin
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.