Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
5
Cevap
623
Tıklama
0
Öne Çıkarma
40 yaş sonrası takviye besin alımı hakkında
M
2 ay (2818 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar;

40 yaş sonrası için takviye mineral/vitamin neler kullanılabilir?
Bu tarz tablet/kapsül türü ürünleri kullanmak sağlıklı mıdır?

Sizlerin ürün tavsiyesi nelerdir?

Şimdiden teşekkür ederim



B
2 ay (16228 mesaj)
Yüzbaşı

Tip 2 kolojen
Yumurta kabuğu zarı
Omega 3
Belki d3+k2
Olmazsa olmazlarım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buradan bir taytlı geçti -- 1 Nisan 2026; 16:6:4 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
2 ay (2818 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

teşekkür ederim.

bunları ayrı ayrı mı almak gerekiyor yoksa bir üründe birlikte bulunuyor mu?




Bu mesajda bahsedilenler: @buradan bir taytlı geçti
B
2 ay (16228 mesaj)
Yüzbaşı

Bunları ayrı ayrı kullanıyorum
Şöyle diyeyim. ayrı ayrı desemde tek olarak hiç bir takviye yok. illaki içinde başka şeylerde oluyor. Verimi dahada iyi olsun diye.

Örnek vereyim Tip 2 kolojende genelde suyla karıştırılanlardan kullamırım. İçlerinde c vitamini de olur
Gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
2 ay (2818 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @buradan bir taytlı geçti
S
2 ay (13081 mesaj)
Moderatör

Ne varmış hocam 40 yaşta? Tam yakışıklı zamanları erkeklerin. Sağlıklı beslen kafi :)



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.