Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
19
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
40 cmden az kolu olanların vücut konusu açması yasaklansın

M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
before after paylaşıyor herkes


çoğu zargana..




F
fıstoffury
5 gün (15 mesaj)
38cm vurdun mu adamın hayatını karartır 7 ay pipetle beslenmeye mahkum eder.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fıstoffury

38cm vurdun mu adamın hayatını karartır 7 ay pipetle beslenmeye mahkum eder.
1.5 aydır dövüşe gitmiş hareketlere bak


ben 5 yıl vücut çalıştım , 8 ay da muay thai yaptım



dışarıda görsen , abi nasıl yaptın dersin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
fıstoffury
5 gün (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrslimshady

1.5 aydır dövüşe gitmiş hareketlere bak


ben 5 yıl vücut çalıştım , 8 ay da muay thai yaptım



dışarıda görsen , abi nasıl yaptın dersin

Alıntıları Göster
" 1.5 aydır dövüşe gitmiş hareketlere bak " :D :D

1,5 ay değil 6 yaşımdan beridir uğraşıyorum 14 sene olacak şuan 20 yaşındayım benim vücutla filan işim olmaz zaten ben geleceğime kariyerime bakarım :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fıstoffury

" 1.5 aydır dövüşe gitmiş hareketlere bak " :D :D

1,5 ay değil 6 yaşımdan beridir uğraşıyorum 14 sene olacak şuan 20 yaşındayım benim vücutla filan işim olmaz zaten ben geleceğime kariyerime bakarım :)




Alıntıları Göster
> 38cm vurdun mu adamın hayatını karartır 7 ay pipetle beslenmeye mahkum eder.



>benim vücutla filan işim olmaz zaten ben geleceğime kariyerime bakarım :)






Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
fıstoffury
5 gün (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrslimshady

> 38cm vurdun mu adamın hayatını karartır 7 ay pipetle beslenmeye mahkum eder.



>benim vücutla filan işim olmaz zaten ben geleceğime kariyerime bakarım :)






Alıntıları Göster
O Yaptığım sadece bir espiriydi zaten


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
sefa1451
5 gün (386 mesaj)
yağ oranı %15-16 nın üstünde olanlarda konu açmamalı. Kemal sunal filmlerindeki yağ fıçısı gibi geziyorlar. He elbette zarganalar kadar kötü bir görüntü değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fıstoffury

O Yaptığım sadece bir espiriydi zaten

Alıntıları Göster
Hep espri olur zaten




M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sefa1451

yağ oranı %15-16 nın üstünde olanlarda konu açmamalı. Kemal sunal filmlerindeki yağ fıçısı gibi geziyorlar. He elbette zarganalar kadar kötü bir görüntü değil.
ne oldu hocam 1-2 gündür laf sokuyosun , eskiden böyle değildin :D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrslimshady -- 13 Ocak 2020; 20:26:39 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
sefa1451
5 gün (386 mesaj)
Artık yağlara savaş açtım balık yağı hariç her türlü yağa karşıyım yağlı insan görünce kafayı yiyorum deliriyorum. Hele yağ tulumu halinde gezen yaşlıların sızlanışını görünce iyice sinirleniyorum yiyorlar her yerleri yağ doluyor sonra zor nefes alıyorlar kalp damarına kadar yağ dolar mı insan yahu haksız mıyım ?

ANTİ FAT kültürünü tüm Türkiye'ye yaymaya çalışacağım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mrslimshady

M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sefa1451

Artık yağlara savaş açtım balık yağı hariç her türlü yağa karşıyım yağlı insan görünce kafayı yiyorum deliriyorum. Hele yağ tulumu halinde gezen yaşlıların sızlanışını görünce iyice sinirleniyorum yiyorlar her yerleri yağ doluyor sonra zor nefes alıyorlar kalp damarına kadar yağ dolar mı insan yahu haksız mıyım ?

ANTİ FAT kültürünü tüm Türkiye'ye yaymaya çalışacağım.
boşver daha iyi işte


rakipler eleniyor




K
Kelise
5 gün (965 mesaj)
konularina ve yorumlarina denk geldim de, baya egoist bir copluksun, blok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kelise

konularina ve yorumlarina denk geldim de, baya egoist bir copluksun, blok
gerçekte çok mütevaziyim




B
bitlikarınca
5 gün (2227 mesaj)
omuzdan bileğe mi ölçüyoruz




M
MrCaner
5 gün (3486 mesaj)
Senin gibi yağlı olacağıma 37 cm yağsız zargana olurum daha iyi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mrslimshady Konu Sahibi
5 gün (2084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MrCaner

Senin gibi yağlı olacağıma 37 cm yağsız zargana olurum daha iyi
istesem diye t yaparım


ama sen kolayca kas ekleyemezsin


zayıflamak daha kısa sürer :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
fıstoffury
5 gün (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sefa1451

Artık yağlara savaş açtım balık yağı hariç her türlü yağa karşıyım yağlı insan görünce kafayı yiyorum deliriyorum. Hele yağ tulumu halinde gezen yaşlıların sızlanışını görünce iyice sinirleniyorum yiyorlar her yerleri yağ doluyor sonra zor nefes alıyorlar kalp damarına kadar yağ dolar mı insan yahu haksız mıyım ?

ANTİ FAT kültürünü tüm Türkiye'ye yaymaya çalışacağım.
Hocam bana da uğra bi :D
https://forum.donanimhaber.com/vucut-degisim-1-5-aylik-ss-li--141608832




S
SupermanPrime
5 gün (2004 mesaj)
Allahtan sınırdayım , kurtardık





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M
MrCaner
5 gün (3486 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrslimshady

istesem diye t yaparım


ama sen kolayca kas ekleyemezsin


zayıflamak daha kısa sürer :D

Alıntıları Göster
Zayıflamak daha kısa sürer yav hehe





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
ShapeD-WuSSy
5 gün (156 mesaj)
40 santim kol nedir tıfıl mısınız?Benim şeyim bile 50 santim, ayak bileğim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.