| Metatechtr tavsiye ederim. Zaten 2 tane yetkili firma var bambu getiren. |
| Aldım p2s combo mart teslim şuan ender 3 v2 ile idare edeceğiz |
| Bende Combosuz modeli aldım. Renkli basmayacagım için. |
| Bence combo iyi olur gibime geliyor hem kurutma hemde büyük baskılarda Filament değişimi derdi yok tabi renkli baskı asıl amaç |
| 15k farka değecek bir alet değil ams kutusu. ilk zamanlar normal ve combo versiyon arasında 7 8 bin tl fark vardı o zaman mantıklıydı. Ama şimdi fark 15k Bambu Ams den iyi para kazandıgı için satıcılar da combo versiyonunu satmaya gayret ediyor. Tabi renkli baskı alınacaksa comco en mantıklısı. |
|
Bambulab printer alipta AMS alinmazsa pek bir anlami yok. AMS sadece renki baski icin degil, mesela bir tur PETG ile bastin bir sonraki printte baska bir renk basmak istiyorsun yada baska bir materyal ile baski alacaksin. Oncelikle AMS te hazir 4 tane filamentin var. Yetmedi yada istedigin filament orada degil, filamenti degistirmesi 5 saniye surmuyor. AMS olmazsa makineyi isit filamenti manuel olarak geri cek yenisi tak, sur ordan onaylanmasini bekle bir dunya is. AMS rahatligi bambulab i bu noktaya getirmis en onemli ozelliginden biridir. |
Dediğim gibi 15 bin tl fark fazla.Satıcıların işğüzarlığı. Zamanında öyle makinelerle uğraştım ki filament değişmek bana basit. ender 3 ve bluer |
|
Eger AMS2 pro dan bahs ediyorsak zaten orjinal fiyati odur. 4 bolmeli filament kurutucu oldugunuda unutmamak lazim. Bende ender 3 ten geliyorum, yalniz o isi asla yapmak istemem. Benim X1Cde ilk seri ams var karbon fiber li filament AMSe takmak onerilmiyordu. Ozel bir baski icin mecburen arkadan manuel olarak filamenti takmak zorunda kaldim. O gun anladim ki bu printeri populer yapan ve bu kadar kullanisli olmasini saglayan parca benim icin AMS. Hatta suanda yanilmiyorsam ASA, PETG ve PLA ayni aynda AMS te takili durumda, istedigini secip print tusuna basmak buyuk bir luks. Sadece su durumda gereksiz olabilir, mesela filamenti taktiniz bitirene kadar kullanacaksaniz ozaman belki AMS olmasa da olur diyebilirim onun haricinde bir sonraki printte renk degisecekse, materyal degisecekse AMS almamak akil kari degil bana gore. |
|
Sonunda geldi, kutuda vs hasar yok. En kısa zamanda kurulumunu yapip test aşamasına geçiyoruz insallah < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Bir arkadaştan 3d yazıcı ile çıktı rica ettim. Fare kasası. Ama malum üzerinde baskı izleri var. İnternetten araştırıyorum bir çok ürün var bu izleri yok etmek için. Zımpara, cila vb. Ama iş o boyuta geldi ki fare fiyatını geçecek durum. Hem de alacağım ürünlerden 2 damla 3 damla kullanacakken 500 ml ürün alacağım gerisi elimde kalacak. Acaba daha pratik ve düşük maliyetli bir yöntem var mıdır arkadaşlar? |
| En kolay yolu once zimpara sonra sprey dolgu, ardindan yine zimpara, yine dolgu ve tekrar cok ince sulu zimpara 800-1000 ile. Kuruduktan sonra boya. Bir ara cok ugrasiyordum ama baski kalitesi artik ciddi oranda artti ve sahsen ihtiyac duymuyorum ama mesela araba parcasi gibi birsey basilacaksa ve etrafindaki parcalara uyum saglanacaksa tabi bu islemler mecbur oluyor. |
| konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi snapmaker u1 aldım ilk baskımı alırken 1. kafayı manuel ekrandan 0,2 seçtim sonra baskı aldım ondan diğer kafalardanda baskı aldım ama şimdi ilk kafayı 0.2 ye çekemiyorum kendi ekranında seçenek sönük çıkıyor tıklanmıyor orca da ise çapı 0.4 seçsem bile nozzle ı 0,2 gördüğü için izin vermiyor ama hala 0.2 olarak baskı alabiliyorum bunu nasıl düzelticem bi fikri olan varmı acaba |
Bu mesajda bahsedilenler: @Knifer3558