Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
15
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
3000tl en iyi telefon

G Gbness Konu Sahibi
geçen yıl (413 mesaj)
Redmi note 9 pro sipariş vermiştim kamerasına toz girme olayı soğuttu beni geri iade ettim 3000tl-3500TL ye en iyi ne alabilirim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gbness -- 7 Eylül 2020; 13:34:58 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S sama
geçen yıl (823 mesaj)
Reno 2z, Realme 6 veya 6 pro olabilir..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Carlsén
geçen yıl (789 mesaj)
bence de ideal



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sama

P PembePanjur
11 ay (388 mesaj)
Galaxy M31 kullanıyorum.
Yaklaşık dört-beş ay kadar oldu.

Gerek performansı, gerekse RAM seviyesi itibarıyla memnunum.
Şuana kadar kasma, kasılma herhangi bir sorun oluşmadı. (Nazar değmesin.)
AMOLED Ekran ile de filmleri, dizileri zevkle izliyorum.
Tavsiye ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S someone74
11 ay (4674 mesaj)
Ben de note 9 pro almak üzereydim ama poco X3 ü detaylı inceleyince daha f/p ürünü gibi duruyor. 2100 e yazılım garantili (!!!), 3200 e de TR garantili satılıyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hamza5806
11 ay (3165 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: someone74

Ben de note 9 pro almak üzereydim ama poco X3 ü detaylı inceleyince daha f/p ürünü gibi duruyor. 2100 e yazılım garantili (!!!), 3200 e de TR garantili satılıyor.
hocam yazılım garantili alsak ileride bunu yaptıracak yer bulabilir miyiz yav

htc 10 var bende telefonu yaptıramıyorum kimse de yedek parça yok


Bu mesaja 2 cevap geldi.

S someone74
11 ay (4674 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

hocam yazılım garantili alsak ileride bunu yaptıracak yer bulabilir miyiz yav

htc 10 var bende telefonu yaptıramıyorum kimse de yedek parça yok

Alıntıları Göster
Üşenmedim araştırdım. Teknik destek dedikleri Xiaomi yi telefona bazı yazılımları yüklemek için önceside kilidini kırdırmak için 168 saatlik bekleme sırasına alıyorlar sonrasında ise ne kadar süre sonra yeniden kilitlenme olasılığını bilmeden kullanıyorsun. Her kilitlenmede 168 saat bekle ve bunun için de teknik destek adında bir miktar para bayıl, iş değil. Yardım edecek kişi yarın dükkanı kapatsa ya da telini değiştirse elindeki çöplük.
Zaten 2. el sahibinden veya letgoya bakınca imei kaydı yahut yazılımsal olarak elde patlamış telefonlar tonla. 1000 tl az vereceğiz diye böylesi bir rezillik çekilir değil.


Bu mesaja 5 cevap geldi.

H hamza5806
11 ay (3165 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: someone74

Üşenmedim araştırdım. Teknik destek dedikleri Xiaomi yi telefona bazı yazılımları yüklemek için önceside kilidini kırdırmak için 168 saatlik bekleme sırasına alıyorlar sonrasında ise ne kadar süre sonra yeniden kilitlenme olasılığını bilmeden kullanıyorsun. Her kilitlenmede 168 saat bekle ve bunun için de teknik destek adında bir miktar para bayıl, iş değil. Yardım edecek kişi yarın dükkanı kapatsa ya da telini değiştirse elindeki çöplük.
Zaten 2. el sahibinden veya letgoya bakınca imei kaydı yahut yazılımsal olarak elde patlamış telefonlar tonla. 1000 tl az vereceğiz diye böylesi bir rezillik çekilir değil.

Alıntıları Göster
Oy oy oy

Reis kesin takla mı diyorsun yani bu imei kayitli cihaz olayi

Sorunsuz kullanmak bana da pek mantikli gelmiyor illaha cikar bi sorun



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


D Dilaver Çelimli
11 ay (281 mesaj)
Aynı imei numarasını birden fazla cihaza kopyalayıp, bir süre sonra kara listeye düşmesine neden olabilirler.




Bu mesajda bahsedilenler: @someone74

S StealheX
11 ay (1436 mesaj)
Reno 4 lite bakıyorum bende bu fiyat bandında güzel cihaza benziyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H Hutchinson atibaba
11 ay (402 mesaj)
Ben M31s e karar verdim özelliklerine göre fiyatı uygun geldi diğer tellere bakınca siz de düşünebilirsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hamza5806
11 ay (3165 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hutchinson atibaba

Ben M31s e karar verdim özelliklerine göre fiyatı uygun geldi diğer tellere bakınca siz de düşünebilirsiniz
Türkiye garantili degilse uzak dur hocam ithalatci garantili gördüm o cihazdan başın ağrır



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E evandevan5a1
11 ay (487 mesaj)
toz meselesi filan bilmiyorum benim tlf xiaomi red mi note 9 gayet iyi 2600 liraya aldım çok memnun kalınca anneme de aynısını aldık.
ben kapaklı kılıfta kullanıyorum. toz değil çizik bile olmadan bozuluyor benim tlf lar uzun süre küllanıyorum xiaomi benim 3.dokunmatik telf.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evandevan5a1 -- 31 Aralık 2020; 15:43:14 >


Bu mesajda bahsedilenler: @PembePanjur

H Hutchinson atibaba
11 ay (402 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Türkiye garantili degilse uzak dur hocam ithalatci garantili gördüm o cihazdan başın ağrır

Alıntıları Göster
Zaten vazgeçtim hocam kasa çok kalın geldi ben ince telefon istiyorum ince silikon kılıfla çok güzel durur o yüzden A51e karar verdim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F Fortune 4
11 ay (1723 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: someone74

Üşenmedim araştırdım. Teknik destek dedikleri Xiaomi yi telefona bazı yazılımları yüklemek için önceside kilidini kırdırmak için 168 saatlik bekleme sırasına alıyorlar sonrasında ise ne kadar süre sonra yeniden kilitlenme olasılığını bilmeden kullanıyorsun. Her kilitlenmede 168 saat bekle ve bunun için de teknik destek adında bir miktar para bayıl, iş değil. Yardım edecek kişi yarın dükkanı kapatsa ya da telini değiştirse elindeki çöplük.
Zaten 2. el sahibinden veya letgoya bakınca imei kaydı yahut yazılımsal olarak elde patlamış telefonlar tonla. 1000 tl az vereceğiz diye böylesi bir rezillik çekilir değil.

Alıntıları Göster
Anlattıgın gibi bir sey olmuyor.. BL 1 hafta icinde genellikle 4. gün acılıyor.. Bilgisayarın süpheli olarak değerlendirilirse bahsettigin olay olusur.. Buna benzer durumlar birden fazla cihazın BL'sini kısa süre icinde acmak isteyen satıcılarda olusur.. Ya da satıcı olduguna dair bir süphe sunucularda satıcı olmadıgın halde de bazen olusabilir.. Satıs yaptığından süphelenilir ve hesaplarının BL kaldırmasına izin verilmez.. Yeni hesap acsan bile sunucu bilgisayarını tanır ve ek süreler verir.. 1 tane cihaz alıp da, BL acmak isteyenenin basına, senin söyledigin gibi bir sey gelmesi cok nadirdir..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 4 Ocak 2021; 19:16:54 >


S Springheel Jack
11 ay (61 mesaj)
En iyi mi bilmem ama Casper VIA S kullanıyorum. Şarjı ve işlemcisiyle yarı yolda bırakmadı daha henüz. Kargolama sürecinde bi sıkıntılar oldu ama çok da mühim değil.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.